למה בכלל לחפש סוויטות בצפון לזוגות?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-02-2017
למה בכלל לחפש סוויטות בצפון לזוגות?

רגע, נעזוב את הקטע הזה של צימרים מיוחדים בצד. לציבור הזוגות הנופשים בישראל יש כל כך הרבה אפשרויות: מלונות, מתחמי קמפינג, בתי אירוח, סאבלטים... כולם טובים וראויים ובמרבית המקרים אף הרבה יותר זולים. אז למה בכל זאת חשוב לנו שתנצלו את קיומן של אלפי סוויטות בצפון לזוגות? הסיבות לפניכם:


זה בעצם כמו לבחור שעון


למה הכוונה?

למרות שמדובר בפריט די שגרתי, שעון היד שלכם חייב שיהיו לו כמה תכונות די חשובות: יפה ומושך אבל גם פרקטי, כזה שלא מתבלה מהר ועמיד בכל מצב, שמתאים לכל מה שתבחרו ללבוש וכן, גם אחד כזה שתיהנו ממנו לזמן ממושך. בסופו של דבר – קשה לנו להאמין שתבחרו לקנות את שעון היד שישרת אתכם לשנים קדימה בשוק הקרוב לביתכם.... סוויטות בצפון לזוגות גם הם, כמו השעון החלומי שלכם עולים בוודאי יותר, אבל יודעים לתת לכם את כל הדרוש בהתאמה. היוקרה שהם מציעים אמנם לא בטוח שמתאימה לכל אחד, אבל אין ספק שהיא יוצרת רושם, נוכחות ואמירה זוגית שתשמש לכם מקור גאווה ופינוק אמיתי שלא כל אחד זוכה בו. עצם שהותכם כאן הופכת אתכם למיוחדים, לזוג אחד מתוך מיליונים שעבד קשה ובחר לבסוף שלא להסתפק במועט וליהנות מהפירות הטובים ביותר שעל העץ. 

  

סוויטות בצפון לזוגות משרתות את התיירות כולה

 

אולי אחד המרכיבים החשובים ביותר שבזכותם ממשיך הצפון להתקיים ולהתפרנס הוא עולם התיירות. בעוד שרוב התיירות הנכנסת פונה אל תל אביב, ירושלים, ים המלח ואילת, התיירות הפנימית מנהלת מאבק קיומי על הזכות לארח אתכם במקומות שהיא מציעה. על כן, סוויטות בצפון לזוגות מזמינות כל צמד אוהבים לאירוח שבמסגרתו תקבלו את כל מה שלא מציעים לכם במקומות אחרים: בריכה פרטית גדולה ומרשימה, ג'קוזי ספא, ריהוט מעצבים איכותי ושירות אישי צמוד לכל דבר שרק תבקשו. תוסיפו לכך גם את הנוף הפסטורלי ועשרות מקומות הטיול הסמוכים ותקבלו קונספט חופשה מיוחד שאף אחד לא באמת יכול להתחרות בו. דוגמא טובה להרעפת כל הטוב האפשרי על האורחים היא סוויטת השמש הקסומה שבה מקבלים האורחים "ספייס" מלא מול נוף גלילי פנורמי, גן מעוצב עם בריכה וג'קוזי ספא כשמסביב עשרות אטרקציות, מסעדות ומקומות בילוי לכל דורש.


סוויטות בצפון לזוגות

 

הזמנתם? השקעתם. ורואים את זה.

 

סוויטות בצפון לזוגות נבחרות על ידי הנופשים בדרך כלל כאופציה הטובה ביותר לאירועים מיוחדים. היות והחוויה הכפרית מכילה בתוכה גם הרבה אלמנטים של פרטיות, אפשר להשתמש באירוח כדרך אלגנטית להציע נישואין, לחגוג יום הולדת וגם לנפוש מיד לאחר החתונה. עצם העובדה שמדובר בסוויטה שהכל בה מוגש לזוג האורחים באריזה מרשימה ומוקפדת – רק מגביר את התחושה שבני הזוג שלכם השקיעו מאוד על מנת להביא אתכם הנה. זוהי דרך מדהימה לומר לכם תודה ולפנק אתכם בחוויה מקורית. צימרים בגורן למשל כוללים המון שכלולים מודרניים מהם נהנים האורחים בכל זמן נתון ובני זוג רבים בוחרים במושב הגלילי מול הנוף כמקום חווייתי מעולה שיעיד על השקעה, חגיגיות וכמובן רומנטיקה ללא גבולות. ולכן אם בני הזוג שלכם מפתיעים אתכם בסוויטה יוקרתית מדהימה ומושקעת – תדעו שהם רוצים עבורכם אך ורק את הטוב ביותר.  

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים