מי הכלב שמסתובב לכם בתוך הצימר?! צימרים רומנטיים במיוחד – לא רק להולכים על שתיים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ26-01-2017
מי הכלב שמסתובב לכם בתוך הצימר?! צימרים רומנטיים במיוחד – לא רק להולכים על שתיים

אין דבר מופלא ומדליק יותר מנסיעה ארוכה ברכב עם הכלב החמוד שלכם. הוא מוציא את הראש מהחלון ומשרבב לשון החוצה ולכם יש את כל הזמן שבעולם כדי לקשקש, לשמוע מוזיקה ולעצור מידי פעם לקפה מול הנוף. הכלב שלכם שמח להיות איתכם בכל מצב ואנחנו בטוחים שלא פעם נקרע לכם הלב כשהשארתם אותו אצל חברים או אחד קרובי המשפחה בזמן שנסעתם לאיזה טיול.


הפיתרון המושלם ביותר שהומצא בעיקר לאלו שמוותרים בנימוס על עוד גיחה לחו"ל ומעדיפים הפעם להישאר כאן, במחוזות הצפון היפהפה, הוא צימרים רומנטיים במיוחד שמקבלים כלבים וישמחו להציע לכם מעבר לכל ה"שואו" הצפוי והיוקרה גם מרחב מפנק למכשכשים בזנב, חצר גדולה (וסגורה) ובעיקר המון מקומות לטיולים מרתקים בסביבה. צימרים לזוגות שכאלו מארחים אצלם את ההולכים על ארבע מתוך ידיעה כי על המקום להיות מבריק פי שתיים אחרי שהותכם למען האורחים הבאים וזה לא כולל תשלום נוסף, לפחות ממה שידוע לנו.


אך לאלו מכם המחפשים צימרים רומנטיים במיוחד ומתככנים להגיע עם כלב למקום המשווק כאוהב כלבים צפויה מעט אכזבה. סביר להניח שתישאלו שאלות בנוגע לגודל הכלב, מנהגיו ויכולת השליטה שלכם עליו (נובח, בורח, שורט רהיטים חלילה) וכן במקרים רבים המארחים פשוט מסרבים לקבל אתכם יחד עם החבר המכשכש בזנב.


צימרים רומנטיים במיוחד עם הכלב? לא בכל מחיר.


אם נסתכל על כך מנקודת מבטם של צימרים רומנטיים במיוחדהמאפשרים כניסת בעלי חיים למתחם, נודה שאפשר בהחלט להבין אותם. החשש מנזקים לחצר ולמתחם הפנים, לנביחות רמות בלילה ולנשירה מאסיבית שיהיה קשה להסיר מהריהוט מונעים מרוב בעלי הצימרים לאפשר את התענוג מראש ולעומתם אלו שכן מתירים זאת, יעדיפו לקבל בעיקר כלבים קטנים שהם אינם בעלי פוטנציאל נזק גדול. כך למעשה נוצר מצב שבו קיימיםצימרים לזוגות שיקבלו אתכם ואת כלבכם, אך כאמור, ממש לא בכל מחיר. מעטים הצימרים המאפשרים מלכתחילה כניסת כלבים ואם יתמזל מזלכם, תוכלו למצוא אותם בעיקר דרך חברים שכבר שהו עם הכלב במקום מסויים, או דרך מערכת הסינונים באתר – אולם התענוג אינו מובטח מראש.


צימרים רומנטיים במיוחד לזוגות

והנה מה שבעלי הצימרים צריכים לעשות לגבי זה:


מה שבעלי הצימרים אמורים לעשות כדי להתאים את עצמם גם בנושא זה אל הקהל הגדול של זוגות המחזיקים בעל חיים, הוא לספק חצר סגורה הכוללת מדשאה שבה יוכל בעל החיים להתרוצץ בכיף ולשחק איתכם ורצוי שתוצב בה גם מלונה, ממש כשם שמציבים הצימרים מתקני שעשועים לילדים ותוספות מיוחדות למתחם הגן, כשם שהוצבו לאחרונה במתחם הסוד לאהבה הפופלארי בקרב הזוגות. החלוצים שבתחום יהיו כנראה קבוצות צימרים בגולן שבהם יש די מרחב ומקום כדי לאפשר את כל התנאים הללו. זוגות הלנים עם הכלב בביתם יזכו לקבל מבעלי הצימר מיטת כלבים מרופדת – ממש כשם שיסופק לכם לול או מזרון נוסף ללינה במידת הצורך וכן גם חטיפים קטנטנים וקצת אוכל לכלבים בהישג יד לא יזיקו. אם צימרים רומנטיים במיוחדלמיניהם אכן יקפידו לשדרג את הצימרים שבבעלותם ולהמשיך להתאים את עצמם לדרישות הקהל המשתנות עם השנים, הם יוכלו ליהנות מקהל נופשים גדול יותר ומתן אושר עצום מאין כמוהו לאלו שאינם צריכים לדאוג לסידור ולתנאים נוספים עבור חיית המחמד. וזה בהחלט צעד מבורך ומתבקש.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים