צימר יחיד עם בריכה פרטית – בדיוק התענוג הפרטי שחיפשתם

מאת: צוות התוכן של צימרטופ29-11-2016
צימר יחיד עם בריכה פרטית – בדיוק התענוג הפרטי שחיפשתם

נסו להיזכר ברגע ההוא, כשעליתם למטוס אל עבר יעד הטיול שאחרי הצבא. טיול ארוך, שמצריך מטוס גדול ומרווח ואיזו ארוחת טיסה מוזרה למדי. אתם כנראה במחלקת נוסעים, סופרים את השעות עד הנחיתה תוך שאתם מנסים למצוא תנוחה הגיונית על הכסא ונאלצים לבדר את עצמכם במוזיקה מוכנה מהבית, ספר או כמה תשחצים שאמא דחפה למוצ'ילה. בדיוק כמה צעדים מכם, מאחורי וילון עבה מסתתרת המחלקה השווה באמת – מחלקה ראשונה. שם החיים הרבה יותר נוחים וורודים – פינוקים מכל הבא ליד, שירות משובח, מסכי צפייה ומיטות מפוארות. שם אתם רוצים להיות? אז זהו, שממש לא תצטרכו לטוס כדי ליהנות מזה.


עולם הצימרים בעצם מחולק לשניים


צימר יחיד עם בריכה פרטית הוא למעשה בדיוק מה שמבדיל את הצימרים זה מזה. מצד אחד – צימר בצפון בגרסה האותנטית, בנוי מעץ וכולל ג'קוזי חמוד עם כמה נרות מסביב. מצד שני – סוויטה מפוארת לאוהבי החיים הטובים, שעיקר החוויה בה מתמקד בפרטיות מוחלטת ובהעמדת כל התנאים האפשריים לפינוק האולטימטיבי תחת קורת גג אחת. אמנם בשני הקצוות ניתן למצוא נופים חלומיים הנשקפים מבעד לחלון, ארוחות בוקר איכותיות וחוויה כפרית, אך ההבדל הוא בדיוק כמו בהבדל שבין מחלקות הטיסה – לטוס כדי להגיע, או כדי לחוות באמת.


מצאי צימר יחיד עם בריכה פרטית


צימר יחיד עם בריכה פרטית – יוקרה בלב הכפר


עיקר המקומות המכונים צימר יחיד עם בריכה פרטית, ממוקמים באזורים המרוחקים של הצפון. לכן, אם אתם מחפשים צימר בגליל, סביר להניח שתיתקלו בלא מעט מקומות יוקרתיים המציעים חוויית נופש סולידית עם בריכה פרטית רק לכם. במרבית המקרים, הבריכה הפרטית כשלעצמה היא זו שמגדירה את המקום ומהווה את סמל הסטטוס שלו. ככל שהיא מיועדת למעט יותר אורחים, כך יהיה הצימר הצמוד אליה מפואר יותר וברמה גבוהה. צימר בצפון העומד בקטגוריית היוקרה, אמור להכיל מעבר לבריכה הפרטית גם עיצוב פנים בטוב טעם וכיבוד בשפע. חדר השינה נועד להיות היכל הרומנטיקה, בעוד שגם בו וגם בסלון תמצאו את מיטב הטכנולוגיה כמו מסכים ענקיים לצפייה, סראונד משוכלל ומגוון נרחב של ערוצים. מתקנים נוספים כמו קמין וקולט אדים יצביעו אף הם על מיטב הנוחות והיוקרה בצימר, כאשר ניתן לבשל בחופשיות גם בתוך היחידה – דבר שאיננו אפשרי במרבית הצימרים הזולים מפאת גודל ותכולה. במתחם הגן הפרטי שלכם תוכלו למצוא גם ג'קוזי ספא או סאונה, אזור ברביקיו מפואר וצמחייה מטופחת הגדלה סביב. על מנת להגן על פרטיותכם המלאה בזמן השחייה בבריכה, תימצא סביב הצימר גדר גבוהה, המבטיחה שאף אדם לא קרוי יתקרב אל הפינה הנוצצת שלכם.


בנוסף למתחמי צימר יחיד עם בריכה פרטית, ניתן למצוא מספר מקומות יוקרתיים ברחבי הצפון שהם אינם פרטיים, אך באיכות זהה במרבית המקרים. צימר אחוזת טרה קוטה בגליל המערבי למשל, מכיל מספר יחידות במתחם אחד, כאשר לכולם בריכה חצי אולימפית, מתחם ספא מרשים ולובי אירועים יוקרתי. אם נתקלתם במתחם נופש מפואר שכזה, זוהי הנקודה שבה עליכם להגדיר מהו בדיוק הדבר שאותו אתם מחפשים והאם צימר יחיד עם בריכה פרטית הוא העדפה שלא תרצו להתפשר לגביה כלל וכלל. אתם מוזמנים להיכנס אל המחלקה הטובה ביותר בעולם התיירות ולהישאב אל הפינוק המושלם שהיא מספקת או לפחות להציץ כדי לדעת מה באמת מסתתר מאחורי הוילון ההוא, שמסתיר עוד עולם עצום ונפלא מאחוריו. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים