צימרים עם מיטות נפרדות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ10-07-2019
צימרים עם מיטות נפרדות

יש חופשות שמצריכות התאמה מיוחדת. לכל אחד מאיתנו יש הרגלים שונים, אמונות ושגרה שלא היינו רוצים שייפגעו במהלך החופשה. זה מתחיל מהעדפות באוכל או בסוג המקום שאנחנו מצפים לקבל וממשיך הלאה גם לפרטים חשובים שאי אפשר להתפשר עליהם בחופשה כמו שינה.

לרובנו מצב של מיטות בהפרדה הוא סוג של טרגדיה. מי מאיתנו לא מצא את עצמו יורד בזעם לקבלה במלון אירופאי נחשק ומתלונן שיש שם שתי מיטות יחיד היכן שאמורה להיות מיטה זוגית? מצב של מיטות נפרדות הוא עניין מקובל מאוד בעולם והוא חלק מהסטנדרט של עולם האירוח. בישראל, הדברים מעט הפוכים.


מיטות נפרדות: מי בכלל צריך כזה דבר?


בעוד שרוב הישראלים ישמחו לקבל מיטה זוגית גדולה ומפוארת עם ספייס אינסופי, אנשים שומרי מסורת מכל סוגי המגזרים הדתיים יזדקקו למיטה נפרדת (למידע על צימרים לדתיים). אך לא רק אנשים שומרי דת ומצוות זקוקים לה, אלא גם אנשים שיש להם דרישה אישית למיטות בהפרדה. למשל מדריך התיירים של הקבוצה הנופשת שלן באותו חדר יחד עם נהג האוטובוס, שני מבוגרים שאין ביניהם קשר רומנטי ומעדיפים לקבל כל אחד את המרחב שלו ותתפלאו, גם זוגות שככה הם מעדיפים. מי אנחנו שנתווכח?




איך מבררים אם הצימר כולל מיטה נפרדת?

צימרים עם מיטות נפרדות נשמעים כמו דרישה חריגה מאוד, שאנשים פעם ב... מבקשים אותה. האמת היא שהדרישה הזו הרבה יותר נפוצה ממה שאתם חושבים ולכן חלק מהצימרים מציעים את האופציה. למרות השכיחות של הבקשה, היא עדיין לא תופיע כחלק מהאבזור הטכני של המקום ברוב המקומות, משום שהיא פחות "מכירתית". כדי להבין אם הצימר מספק מיטות נפרדות יש לברר זאת בדרך כלל טלפונית. עדיף כמה שיותר מראש ובכלל לפני שאתם סוגרים את החופשה.

טיפ חשוב לאלה שכן מעדיפים מיטה זוגית אחת גדולה ומפנקת: אם אתם לוקחים צימר, מלון או כפר נופש שמקבלים בשוטף המון אורחים וקבוצות מחו"ל, שאלו האם המיטה מופרדת כדי להימנע מבעיות בהגעה שלכם לחדר. שוב, ברוב הצימרים, בייחוד אלה צימרים יוקרתיים, לא תיתקלו בבעיה.


מיטות נפרדות – אופציה נוחה לחופשה עם הילדים

כל חופשה עם הילדים מצריכה מיטות ורצוי מיטות יחיד. לרובצימרים למשפחות יציעו חדר נפרד לילדים עם מיטות יחיד, מיטות קומותיים או מזרונים וכריות ללינה (ילדים מתים על זה!), אך אם מדובר ב-open space שיצריך התאמה מיוחדת, חשוב לבדוק עד כמה המקום ערוך ללינה של מספר אנשים בצימר ומה הוא יכול לספק בתמורה. אם המקום עורך שינויים פר אירוח לגבי הרכב המיטות והדרישה, הוא יוכל להעניק לילדים מיטות נפרדות. אופציות נוספות ללינת הילדים הן ספה נפתחת או מיטת חבר שמקושרת למיטה הזוגית או לאחת ממיטות הילדים הקיימות.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים