הכי כיף בשלג: צימרים מומלצים ברמת הגולן

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-04-2017
הכי כיף בשלג: צימרים מומלצים ברמת הגולן

עם כמה שלא כולנו אוהדי חורף מושבעים, אי אפשר שלא להתלהב מקצת שלג שאיכשהו מצליח להקסים, לרתק ולגרום לכם למהר לראות אותו. זוהי אולי העונה הכי שווה בשנה לצאת לנופש של צימרים מומלצים ברמת הגולן שנמצאים הכי קרוב לאתרים המושלגים ואם יתמזל מזלכם ונותר מקום פנוי, גם ממש בתוכם.

המקום הכי נכון וטוב להיות בו הוא כמובן אתר החרמון. צימרים ברמת הגולן הנמצאים באזור אפשר למצוא בעיקר בנווה אטי"ב ובמג'דל שמס הסמוכים לאתר עצמו ומרוחקים ממנו רק מספר דקות. אך למעוניינים, אפשר להדרים טיפה ולבקר ביישובים השוכנים כעשרים דקות ועד חצי שעה נסיעה, בהם המחיר אף נמוך הרבה יותר כי בכל זאת מדובר ב"אוף סיזן". חלק ממתחמי נופש אלו אפילו נחשבים הצימרים הכי טובים בארץ, המציעים אירוח ברמה הגבוהה ביותר. בחזרה לאתר החרמון, כאן אם תצליחו לצלוח את הפקקים עם מעט סבלנות והרבה מוטיבציה, תוכלו לזכות בבילוי המושלם. שכבת שלג עבה נערמת כאן כבר עם הסופה הראשונה וצפוייה להישאר ולבדר אתכם עד לסוף מרץ. תוכלו ליהנות מהרכבל, המגלשות וגם מתקנים חדשים שנוספו כמו מסלול מעין "רכבת הרים" במסילה שנבנתה במיוחד בתוך השלג.


בילוי מושלם של צימרים מומלצים ברמת הגולןוהמון הנאות מושלגות


צימרים מומלצים ברמת הגולן הם אלו הנמצאים מעט דרומה יותר מאתר החרמון, אך גם בהם אפשר ליהנות משכבה יפה של שלג בינואר ופברואר. המושבים הטובים להיות בהם הם אורטל, שעל, מרום גולן, עין זיוון ואלוני הבשן שנמצאים גם בסמוך למגוון אתרים טובים לכל זוג ומשפחה מטיילת: שמורת האיילים ויער אודם, מעיינות רבים בסביבה, הר אביטל, ברכת רם ועוד. אפשר לשלב את החוויה בשלג עם ארוחה טובה ממסעדות האזור וכן ליהנות מאטרקציות חורפיות מעולות כמו טיולי ג'יפים, טרקטורונים ואפילו סגוויי חווייתי בתוך השלג! כדאי ושווה להתייעץ עם המארחים ולברר מהם המקומות המעניינים ביותר להגיע אליהם. מי יודע, אולי יתמזל מזלכם ויסופר לכם על מקום קטן ונסתר עם נוף מרהיב או מעיין חם. ולא תאמינו כמה כאלה קיימים כאן!


מגוון צימרים מומלצים ברמת הגולן



טיפים לזוגות אבל גם למשפחות


אלו מכם שבכל זאת מחפשים צימרים מומלצים ברמת הגולןאך ללא חשיבות למוקדי השלג, יוכלו למצוא את המקומות הטובים ביותר באזור דרום רמת הגולן. צימרים בחד נס לזוגותלמשל, נחשבים לבעלי רמה גבוהה מאוד ומעניקים למתארחים בהם סוויטות יפות ומטופחות בהן בריכת שחייה מחוממת ומקורה ונוף נפלא אל הכנרת. היות והביקוש נמוך, תמיד תוכלו למצוא דילים אטרקטיביים וליהנות מחוסר צפיפות על מסלולי הטיולים ובאופן כללי בקרבתכם במהלך החופשה. בכל מקרה, מומלץ להצטייד בבגדים חמים מאוד שכן האזור כולו מושפע מהפסגות המושלגות ולהתאים את אופי החופשה שלכם ליכולת לטייל בטמפרטורה נמוכה. מבחינתינו, גם רביצה בג'קוזי והתכרבלות עם סרט טוב הם חופשה נחשקת וטובה לא פחות...


צימרים מומלצים ברמת הגולןנחשבים למקומות רומנטיים במיוחד, אך האמת היא שהם מתאימים מאוד גם למשפחות עם ילדים. ברוב הבקתות הכפריות וכמעט בכל הסוויטות היוקרתיות ישנו חדר ילדים צמוד או די מרחב ללינה משפחתית. אפשר לבחור את הצימר לפי כמות החדרים הרצויה ואף להשכיר מתחם צימרים שלם לבילוי משותף עם כל המשפחה המורחבת. כך או כך, כאשר מערבבים יחד שלג ונופש, רק דברים טובים יכולים לקרות.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים