הצימרים הכי טובים בארץ למשפחות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-12-2016
הצימרים הכי טובים בארץ למשפחות

חופשה משפחתית היא זמן החגיגה של כל משפחה! זה הזמן המקודש שלכם שבו אפשר ליהנות מיציאה בלעדית מהשגרה, להתגבש, לטייל וליהנות יחד וכמובן... לנוח, להתפנק ולכייף. לפני שאתם ניגשים לחיפוש צימרים מומלצים בצפון למשפחות, יש כמה תנאים מקדימים שעליכם לברר כדי לדעת שאתם בוחרים לכם וליקיריכם את הטוב ביותר.


בטיחות היא החוק החשוב מכל של הצימרים הכי טובים בארץ עבור כל משפחה


על מתחם הנופש שאתם בוחרים להכיל אמצעים והתקנים שהופכים את סביבת הצימר שלכם לבטוחה עבור כל בני הבית – בעיקר הילדים הקטנים. כשם שבבית אתם נוהגים "לבטח" את הסביבה מפני מפגעי בטיחות כמו שקעי חשמל חשופים, מניעת גישה לסכיני המטבח, התנור והקומקום הרותח, הוספת משטח למניעת החלקות לאמבטיה – כך גם על הצימר המשפחתי שלכם להתאים לאורח החיים האישי שלכם, למרות שאתם מגיעים הנה על מנת להתנתק מקורת הגג המוכרת. לשם התאמת המקום אליכם ואל הילדים, יש לחפש את הצימרים הכי טובים בארץ המובילים בבטיחות ולהכיר אותם מקרוב... באמצעות התמונות. כך תוכלו לדעת האם יש מדרגות גישה נוחות אל הבריכה, האם קיימים מקומות מוצלים ברחבי הגן ואם אין פסלים או תמונות יקרי ערך שהילדים עלולים בתמימות לשבור או לנדנד. באשר לדברים שאותם התמונות אינן יכולות להסגיר כמו פנים שטח האמבט, גובה המדפים ושקעי החשמל, מומלץ להתייעץ טלפונית עם בעלי הצימר, לשתף אותם במחשבותיכם ולתת להם לספר לכם את כל מה שאתם חייבים לדעת על מנת לקיים נופש ראוי ומהנה, ללא תקלות מיותרות ופציעות. הכינו מראש גם את הילדים והכינו רשימת חוקים חשובים שמוסכמים על כולכם לפני הנופש כמו למשל: "אנו נוסעים אל מתחם צימרים בצפון. זהו מקום שקט עם חוקים שנהיה חייבים לשמור עליהם. לכן - ליד הבריכה אין לרוץ, לא משוטטים בתוך ערוגות הצמחייה (על מנת שלא להיתקל בממטרות או צינורות השקייה, צמחים שורטים ועוד), לא גוררים רהיטים כבדים ולא משחקים בכדור בתוך חדר השינה." אל תשכחו להצטייד מראש גם בערכת עזרה ראשונה הכוללת פלסטרים ומשכך כאבים, סתם ליתר ביטחון.


הצימרים הכי טובים בארץ


תנאים טובים ומיקום אטרקטיבי לכל משפחה


את הצימרים הכי טובים בארץ הפונים למשפחות, ניתן למצוא בעיקר ברחבי הצפון. כאן מובטחת לכם סביבה יפה ופסטורלית הכוללת מרחב רב, חדרי ילדים נפרדים ובריכת שחייה – לרוב תהיה מחוממת ומקורה בחורף. אלו מכם המחפשים צימרים למשפחות ברגע האחרוןיוכלו ליהנות מדילים ומבצעים טובים בהגעה ספונטנית, כמו למשל הנחות על הלילה השני או הגעה ללא חיוב על לינת הילדים. הצימרים הכי טובים בארץ בתנאים משפחתיים מעולים, אמורים להבטיח לכם שירות אישי מסור ואכפתי עבור כל שתצטרכו וכן ישמחו להמליץ לכם על מבחר פעילויות ואטרקציות בסביבתם הקרובה, מסלולי טיול נבחרים ואתרים שכדאי לבקר בהם. מבחינת הארוחות קיימת האופציה להזמין ארוחת בוקר ממנה תוכלו ליהנות יחדיו במטבח הצימר או מרפסת הגן וכן בחלק מהמקומות ניתן להזמין גם תפריט ערב מגוון. בכל צימר משפחתי שתבחרו תהיה קיימת עבורכם עמדת ברביקיו חופשית ובחלק מן המקומות גם מטבח חיצוני מאובזר לבישולים. אם תעדיפו להישאר במצב המנוחה האולטימטיבי, תמיד תוכלו להגיע למסעדה נבחרת באזור שלכם ולשלב עם החוויה גם ערב משפחתי מחוץ לארבע קירות. אין ספק שמגוון מתחמי הצימרים הכי טובים בארץ ובצפון בעיקר, יספקו לכם את החוויה המשפחתית הטובה ביותר!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים