מחפשים חופשה לפי המלצות לצימרים בצפון? קבלו את 10 המקומות ממומלצים ביותר באתר!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ20-02-2017
מחפשים חופשה לפי המלצות לצימרים בצפון? קבלו את 10 המקומות ממומלצים ביותר באתר!

1. סוויטה בכפר – עם 64 חוות דעת, הופכת סוויטה בכפר למתחם צימרים בגליל מערבי שכדאי ושווה מאוד להתארח בו. בעיקר הודות לטבע שמסביב ולעיצוב הכפרי הנפלא שבפנים. לאלה מתווספות ביקורות טובות מאוד על השירות והיחס מעל ומעבר למצופה במהלך החופשה והתאמה טובה ומדויקת לזוגות ומשפחות כאחד.


2. אורבן – כל 39 הביקורות של סוויטת הבוטיק הפנטסטית הזו כוללות בראש ובראשונה את המארחת. מה שאומר שמדובר במקום שניחן בהכנסת אורחים ויחס אישי ממעלה ראשונה, אולי הדבר החשוב ביותר לנופשים המעוניינים בפרטיות מוחלטת ובתנאים אקסקלוסיביים כמו שמוצעים כאן.


3. כפר הנופש אצולת הגליל – אם חיפשתם המלצות לצימרים בצפון כדי לעקוב אחר רמת האירוח והתלהבות המתארחים, זה המקום בשבילכם. מתחם אצולת הגליל מכיל 35 ביקורות שבזו אחר זו מחמיאות להשקעה, לשירות ולבריכת השחייה שהיא אכן, פלא מעוצב ונהדר בפני עצמו.


המלצות לצימרים בצפון – המובילים באתר:


4. שאטו פרסטיז' – ארבעה צימרים רומנטיים שנהנים לסחרר את כל הזוגות ולהוציא אותם מהבית אל מקום אופנתי בלב הכפר, מלא באווירה טובה ותפנוקים יוקרתיים למדי. לכן הרשימה הארוכה של לא פחות מ-41 המלצות לא מפתיעה אותנו. אבל בהחלט נרים גבה אם לא תהיו בקרוב מס' 42...


כל ההמלצות לצימרים בצפון


5. פנינה באגם – ככל הנראה שיאנית האתר בקטגוריית המלצות לצימרים בצפון, עם 146 ביקורות מפרגנות! החוויה המוצעת היא כפרית ורומנטית מאוד, במיקום מעולה קרוב לכנרת פלוס בריכה מפנקת והמון כבוד אל עולם הצימרים הנוסטלגי האהוב.


6.  ולדמנ'ס – זה מה שקורה כשפסגת היוקרה היא גם השירותית והמפנקת ביותר. עם 80 ביקורות קשה לטעות, בייחוד לא כשכולן שופכות אור על חוויית הפרטיות, המיני בר העשיר והאווירה הכללית המדהימה. לולדמנ'ס שתי סוויטות עם בריכה פרטית לכל אחת, סביבה אישית מעוצבת להפליא ואירוח מן הטובים והמשובחים באזור הגליל.


7. טרה רוגע – 3 צימרים בגולן במיקום הכי קרוב שרק אפשר לחרמון! כל מי שמתארח פה חוזר מוקסם ולראייה, 65 ביקורות מוקסמות מחכות שתקראו אותן. בעיצוב מעניין ומקורי, מציעות שתיים מהסוויטות בריכה פרטית ובשלישית יחכה לכם ג'קוזי ספא. כל אלו מלווים בשירות איכותי מאוד והנאה מדהימה בתוך השלג.



המומלצים והרומנטיים ביותר שתפגשו:

8. רומנטיקה בגליל – תחסכו מכם חיפוש לפי המלצות לצימרים בצפון וכנסו לראות רק את 30 הביקורות הנלהבות הללו של רומנטיקה בגליל. זהו מתחם מעוצב בטוב טעם הכולל 3 יחידות אירוח נעימות ומפנקות, מתחם גן משותף ונעים עם בריכה מחוממת והמון אטרקציות קרובות סביב.


9. בקתות עדן רמות – 24 נופשים דאגו להשאיר מחמאות על הניקיון, מתחם הבריכה והתוספות שבזכותן אין צורך להביא כלום מהבית. די בצדק מככב אצלנו מתחם הנופש המרשים הזה מול הכנרת וכל שנשאר לכם לעשות כדי להשתכנע הוא פשוט לראות את התמונות.


10. אפיריון – כשהמילים "מושקע" "יפה" ו"מפנק" חוזרות בכל אחת מ-26 הביקורות, כנראה שזה לגמרי נכון. המלצות לצימרים בצפוןיש המון, אבל אם תקדישו מס' דקות למה שיש לאורחי אפיריון להגיד, תגלו שמדובר באחד המקומות השווים ביותר לחופשה! שתי סוויטות מפוארות בעיצוב יוצא דופן, עם ספא פרטי לכל אחת ובריכת זרמים שתשאיר אתכם המומים, נוף פנורמי עוצר נשימה ופינוקים עד קצה היכולת...

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים