צמאים לנופש? הנה כל הסיבות להזמין צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד.

מאת: צוות התוכן של צימרטופ09-07-2017
צמאים לנופש? הנה כל הסיבות להזמין צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד.

לא תמיד קל לנו בתוך השגרה. בעיקר בימי אמצע השבוע השוחקים אפשר להרגיש את העייפות מצטברת ואת האנרגיות השבורות שעוד איכשהו ממשיכות לשאת אותנו מהתחייבות להתחייבות. ואם כבר השגרה נשברת, היא איכשהו מתקיימת בסיטואציות הכי מרגיזות שרק אפשר לדמיין (פקק על הכביש, תשלום ששכחתם לשלם בזמן, ויכוח עם הבוס... מחקו את המיותר). זהו בדיוק השלב שבו אתם שואלים את עצמכם מתי כבר תצאו שוב לחופשה ותתפנקו עם רגליים בתוך המים הקרירים תוך כדי שאתם נהנים מהשמש ומהאווירה השלווה. צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד נחשבים לענף חופשות בלעדי ומיוחד, שיש לו את הכישורים המצטיינים בשיפור המוראל הזוגי בקרב כל זוג, ביכולת שלו לרענן, לחדש ולספק שהות טובה ואיכותית במקום נוח ומרגיע. והנה סיבות משכנעות נוספות:


צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד –  פינוקים, אקסטרות ולייף סטייל


אם תחברו את היוקרה והרומנטיקה, תקבלו את המוצר הנחשק והשווה ביותר שאף חופשה לאוהבים לא יכולה בלעדיו. אנחנו מתכוונים לבריכה פרטית גדולה ויפה! מדובר בעצם בשטח בלעדי שהוא רק שלכם, בו תוכלו לעשות כל מה שרק תרצו,, כאשר התנאי היחידי הוא שמתישהו לצערכם תאלצו לעזוב. במקום שכזה, אתם יכולים לזכות לנופש צימרים מושלם, שמורכב אך ורק מאיך שאתם רואים את החוויה, ללא חוקים ותנאים. כאן תוכלו להשקיע ולפנק זה את זו, מבלי הצורך בכלל לצאת החוצה מהצימר. מקומות אלה אף מקפידים לבצע קירוי וחימום מלאים במהלך החורף, כך שאין שום סיבה לא לקפץ פנימה בשמחה בכל אחת מהעונות.

אומרים שהאהבה עוברת דרך הקיבה ובמקרה האנושי, כולנו נשמח לחלוק את אהבתנו המיוחדת עם אוכל טוב באמת על השולחן. ועכשיו דמיינו לכם איזה מתחם צימרים בגולן, מפואר ומפנק במיוחד, שיש בו כמות פינוקים מושקעת וטעימה בהחלט שאפשר ליהנות ממנה בכל זמן וללא תשלום נוסף. על הדרך תזכו גם לאפשרות להזמין ארוחת שף פרטית היישר אליכם למרפסת ואם המדובר במתחם צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד, הרי שגם קינוחים מיוחדים, פירות ואלכוהול יהיו חלק בלתי נפרד מהשהות שלכם כאן.

ועוד סיבה מיוחדת, קשורה דווקא למה שאנחנו אוהבים לכנות – לייף סטייל. מי אמר שחופשה היא אך ורק רביצת בטן-גב על יד הבריכה? הנה, קחו למשל את הדוגמה של צימרים בראש פינה כמקרה הבוחן ההפוך: להגיע למקום כזה ועוד מבלי לטייל בסמטאות אתר השחזור, פארק הברון או בכלל באזור עצמו? אין סיכוי. כאן צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד הם רק הבונוס! מסביב תמצאו מתחם מסעדות ענק, המון פעילויות, אתרי טבע כמו אגם החולה ונחל ראש פינה, תיירות בלי סוף והמון המון רומנטיקה. אה כן, בסיום אפשר לחזור ולהתפנק בבריכה המשורטטת שלכם, לצד ג'קוזי ספא זרמים גדול ובריא לא פחות.


צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד


כן, יש גם דילים


בעבר היוו צימרים יוקרתיים לזוגות בלבדמעין מפלט נופש יוקרתי לחברה הגבוהה בלבד. זה היה סוג של מוצר נופש חדש שיועד בעיקר למי שמעוניין לשלם הרבה על חופשה שיש בה אקסטרות בלי סוף. אבל מאז ועד היום, גם צימרים אלה ביצעו מהפך גדול מבחינת המחיר, כך שהיום תוכלו למצוא אותם בקלות בקטגוריות המחירים הסבירות. אמנם צימרים בגולןאו בגליל הכוללים בריכה פרטית לזוג אחד בלבד לא יעלו פחות מ-1,100 ₪ ללילה, אך הפער בין זה לבין נופש משפחות בסיסי וטוב גדול רק במעט ואף אפילו מתקצר הרבה יותר כל עוד יש מבצעים והנחות בכל זמן נתון. 


 אולי גם יעניין אתכם


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים