הכי מפנק, הכי נחשק: צימר יוקרתי עם בריכה פרטית

מאת: צוות התוכן של צימרטופ23-01-2017
הכי מפנק, הכי נחשק: צימר יוקרתי עם בריכה פרטית

כל זוג ומשפחה כבר יודעים, שכדי ליהנות מהאיכות הגבוהה והטובה ביותר שניתן להשיג יש להזמין נופש במתחם צימר יוקרתי עם בריכה פרטיתבו החוויה המתקבלת היא כמובן פרטית ואקסקלוסיבית הרבה יותר מהממוצע. בניגוד לצורות נופש אחרות בהן נהוג למקם את הבריכה בלב המתחם החיצוני שסביבו מספר יחידות נופש, במקומות בהם צימרים מיוחדים הכוללים בריכה פרטית, הצימר, או במקרה שלנו, הסוויטה, מקיפה את החלל הפנימי ומעניקה לשוהים בו את היכולת ליהנות ממראה חגיגי וזוהר בכל פעם שרק מתבוננים באחד החלונות.


כך תמצאו צימר יוקרתי עם בריכה פרטיתבקלות


הביקוש למתחמי יוקרה בהם בריכה אישית אך ורק לזוג או למשפחה אחת בלבד תפס תאוצה רבה כל כך, עד שגם מקומות המכילים מספר יחידות נופש ובריכה אחת גדולה לכולם, החלו להציג באחד הצימרים שלהם גם בריכה פרטית מעוצבת ולהפוך בכך את המתחם הספיציפי לסוויטת הדגל של המתחם. בדרך זו יכולים המארחים להתאים את עצמם למספר הרכבים ולספק גם לאלו המעוניינים בנוף, באווירה ובחוויית האירוח הנוכחית משהו פרטי ומפואר הרבה יותר. כדי למצוא צימר יוקרתי עם בריכה פרטית הנחשב למפואר וברמה הגבוהה ביותר, מומלץ להתמקד באזורי הגליל המערבי או הגולן. צימרים בגולן באופן כללי הם בעלי נטייה לפאר ומרבית מתחמי הנופש שבהם מציעים אירוח ברמת חמישה כוכבים ועיצובי קונספט מיוחדים. על כן בגולן באופן סטטיסטי, ניתן למצואצימר יוקרתי עם בריכה פרטית בקלות ובמהירות.


בחרו צימר יוקרתי עם בריכה פרטית


מבדילים בין היוקרתיים לאלו שלא


רגע לפני שאתם מזמינים את המקום האקסקלוסיבי הבא שלכם, כדאי שתדעו שמקומות רבים אמנם מציעים בריכה פרטית אך הם לא יוקרתיים בכל המקרים. ומה ההבדל? כמובן בראש ובראשונה – בחוויית השירות ובפינוקים המוצעים לכם במסגרת החופשה. אחריהם במדרג אתם אמורים לצפות לריהוט משובח ולסביבת גן סולידית, מטופחת ואלגנטית, כזו שתשאיר בכם רושם עמוק וטעם מתוק של עוד. אם מצאתם צימר יוקרתי עם בריכה פרטית או לפחות כך הסקתם, בררו האם קיים עיצוב מיוחד למקום ומהו סוג הבריכה שאתם צופים בו בתמונות המקום. כל מתחם מפואר ובלעדי רק לכם אמור להכיל את רמת הגימור הטובה ביותר וזה בהחלט אמור להשתקף בקלות מההתרשמות שלכם מהצפייה בתמונות: ריצוף פסיפס לבריכת השחייה, נוף פתוח שלא מסגיר בתי מגורים קרובים, תצלומי ארוחות או נשנושים מושקעים, חפצי אמנות או דקורציה, אבזור עשיר בסלון והמטבח וכן טיפוח יסודי בכל פינה במתחם הגן. צימרים מיוחדים שכאלו מתאימים את עצמם לנופשים אפילו משיחת הטלפון הראשונה, כך שתוכלו להתרשם מהשירותיות והאכפתיות שמוגשת לכם כבר מההתחלה.

בעוד שמתחמי הנופש המדורגים והאהובים ביותר כמו אחוזת השחרמהגליל התחתון או מתחם גאיה מהגליל המערבי ימשיכו לספק לאורחיהם נופש מרגיע וחלומי שבו השירות טוב, העיצוב מקסים והבריכה היא משותפת, לכל צימר יוקרתי עם בריכה פרטית יש אמירה חשובה משלו: לכאן מגיעים כדי לברוח מהסביבה ולא כדי להיטמע בה וליהנות עם כולם. הרעיון הוא כמובן להעצים את הזוגיות או הגיבוש המשפחתי עד כמה שניתן ולבלות במסגרתו יחד, בשלווה ובניחותא, ללא שום הפרעה או הגבלה חיצונית.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים