יש כבוד: צימרים מפנקים בצפון שעדיין לא הכרתם

מאת: צוות התוכן של צימרטופ17-11-2016
יש כבוד: צימרים מפנקים בצפון שעדיין לא הכרתם

זוכרים את הלהיט ההוא מלפני כמה שנים, שבו מתארים שני הזמרים על שאיפותיהם להופיע על השער של מגזין "פורבס" היוקרתי לצד מלכת אנגליה? הם כל כך קיוו להיות מיליארדרים ואולי הלהיט ההוא באמת גרם לכך. אבל מה שהוא עוד גרם, זה שכולנו נהנהן לצליליו בהסכמה ונישאב אל אותו החלום בדיוק – זה שבו אנחנו פשוט חיים טוב מידי. אבל אם החיים הם שיר טוב, אפשר להגיד על צימרים מפנקים בצפון שהם יכולים להיות פזמון נהדר. מדובר על שורת מתחמי יוקרה שעושה טוב לעור הפנים של הצפון, משדרגת אותו במספר רמות והופכת את עולם הצימרים כולו מכפרי ופשוט, לעולם מלכותי, מפואר והכי נחשק שיש.


צימרים מפנקים בצפון – למי זה מתאים?


כל הרעיון מאחורי המקומות המפנקים באמת, מתרכז בהעצמת חוויות ואם תרצו, גם הגשמה של כמה חלומות קטנים. לכן צימרים מפנקים בצפון יכולים להתאים לכל המעוניין, כל עוד אתם בהחלט מעוניינים לזנוח את הפסטורליות המסורתית לטובת מקום מלכותי באמת, שברוב המקרים הוא גם פרטי לחלוטין. זוגות הם הקהל העיקרי של מתחמי הפאר המפנקים הללו, מפני שהם שואפים למשהו איכותי ושובר שגרה, כזה שניתן להשוויץ ולהתגאות בו אחרי תקופה עמוסה שבה עבדו קשה. אך למרות הייחודיות הרומנטית שאופפת את מרביתם של צימרים מפנקים בצפון, יש כאן גם הרבה מקום ועניין למשפחות המבקשות לנפוש בתנאים איכותיים, שלא נאמר פחות ממושלמים. בחלק מאזורי הצפון, מדובר בתופעה מפותחת למדי. אם תחפשו למשל צימרים ברמת הגולן למשפחות, סביר להניח שתגלו כי מרבית המקומות באזור נחשבים למתחמים ברמה גבוהה מאוד.  


 צימרים מפנקים בצפון לאוהבי פינוקים


פינוק מושחת בשני צימרים מומלצים.


מה בעצם שווה כתבה על צימרים מפנקים בצפון, אם אין בה גם המלצה למקומות חלומיים כאלו ששווה לבדוק? הרשו לנו להכיר לכם את המועמדת הראשונה שלנו – אחוזת זאבי! מדובר במתחם תענוגות מומלץ ומרשים לכל הדעות, שמרכז מאחוריו אינספור אורחים נלהבים ורמת שירות יוצאת מן הכלל. מעבר להיותו מתחם נופש ברמת 5 כוכבים, המקום מונח בקו ראשון לכנרת, כך שהיא פרושה היטב מול כל אחת משמונה הסוויטות היוקרתיות של המתחם. כל סוויטה באחוזת זאבי נבנתה בעיצוב אישי מיוחד, המשלב בין ריהוט עץ פראי לבין אווירה אקזוטית שמאפיינת בעיקר את האיים הקאריביים. כדי להשלים את החוויה המרהיבה הוסיף המארח לכל אחת מהיחידות גם בריכה פרטית, או ג'קוזי ספא או שניהם, תלוי מאיזו סוויטה התלהבתם יותר. בחוץ למקרה שחששתם, ממתינה בריכה מרכזית נוספת, גם היא צופה לכנרת ונדמה לרגעים כאילו מתמזגת עם הבריכה עצמה ולידה סנייק בר שישמח לפנק אתכם בגלידות, פופקורן, בירות, טוסטים ועוד כל מיני מטעמים שישאירו אתכם כאן באחוזה לנצח.


המתחם המפנק השני שכדאי שתשמעו עליו הוא פול ויו, השוכן במושב מנות, אי שם בלב הגליל המערבי, היכן שהדשא של כולם תמיד ירוק יותר. לפול ויו אמנם אין נוף היסטרי מעבר לבריכה, אך יש בה כל אלמנט לייף סטייל שלא תמצאו במקומות אחרים. האחוזה כוללת ארבעה מתחמי נופש נפרדים, לכל אחד בריכה עצומת מימדים ו... מיני בית קולנוע פרטי עם סראונד שהקולנוע הקרוב לביתכם יכול לקנא בו. המסכים ממוקמים כך שתוכלו לראות אותם מכל מקום – מכורסאות הקולנוע בתוך הסוויטה בעיצוב מודרני מרשים ואלגנטי או מהבריכה עצמה, תוך כדי שאתם עושים בטן-גב ונהנים מכל רגע. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים