הכי חורף, הכי מפנק – צימרים ברמת הגולן למשפחות לחורף 2017

מאת: צוות התוכן של צימרטופ08-10-2016
הכי חורף, הכי מפנק – צימרים ברמת הגולן למשפחות לחורף 2017

בסדר, הבנו, אנחנו לא פינלנד. אפילו לא שוויץ. אבל יש משהו באנרגיות של החורף הישראלי בצפון שתמיד משאיר אותנו עם תחושות ואנרגיות נפלאות. ודווקא ברמת הגולן הקרה והמושלגת, אפשר ליהנות הכי הרבה שרק אפשר מעשרות אם לא מאות חוויות חורפיות מדהימות, מחממות ומפנקות, כמו שרק אצלנו במדינה עם שמש ולב חמים אפשר לתת. אז לכבוד החורף המתקרב, קבלו מאיתנו במתנה את המקומות הנחשבים ביותר לבלות בהם חופשה של צימרים ברמת הגולן למשפחות בעונה הגשומה.


צימרים ברמת הגולן למשפחות בדרום הרמה – היכן שהכנרת והנוף מבלים ביחד


בדיוק כאן אתם רוצים להיות כשהחורף מתחיל – בכסאות הטובים ביותר מול הנוף המתחלף של אזור הכנרת והאווירה הפסטורלית המדהימה של האזור. אם אתם מחפשים כאן את חוויית האירוח המושלמת, כדאי לדעת שיש מגוון של צימרים בחד נס, המאפשרים לכם ליהנות עם הילדודס מחוויית אירוח מודרנית ומפוארת, הכוללת קונספט אירוח משתנה בין מתחמי האירוח, תודעת שירות גבוהה במיוחד ומתקני פינוק אקסקלוסיביים כמו בריכות ענק מחוממות ומקורות, מתקני ג'קוזי ספא זרמים מפוארים וסאונות יבשות. אם אתם בעניין של בקתות עץ כפריות ואותנטיות שאפשר לתצפת מהם על הכנרת המדהימה, נציע לכם להתארח במתחמי צימרים ברמות – המושב הייחודי והשקט המשקיף אל המים ונמצא כמו חד נס, במרחק של בין 5-7 דקות נסיעה, תלוי במיקומכם בעומק כל אחד מהמושבים. כאן בחלק ממתחמי הנופש ישנן בריכות מחוממת ומקורות ומתקני ג'קוזי ספא, סאונות יבשות במרבית מהצימרים וגישה נפלאה אל עשרות מתחמי ספא מחממים ומפנקים הפועלים בסמוך ומציעים חוויית טיפולים מהנה ומרגיעה. אל תשכחו לבקש אבנים חמות.


צימרים ברמת הגולן למשפחות בחורף


צפון רמת הגולן – המקום הכי קסום לאוהבי השלג


צימרים ברמת הגולן למשפחות חייבים לספק לכם הרבה מה לעשות עם הילדים, בעיקר בחורף, כאשר מזג האוויר מחייב אתכם להיצמד לקורת גג ולהתאים את התוכניות שלכם למצב הרוח של מזג האוויר. אך דווקא כאן בצפון רמת הגולן, אפשר לצאת החוצה וליהנות משכבה עבה של שלג בשיא העונה וממסלולי הטיול הנעימים והמיוחדים שלפניה. כאן המקומות הנחשבים ביותר הם במושב שעל הסמוך להר חרמון ומושב מרום גולן שנמצא בקרבת כל אתרי הטיולים השווים שמציע האזור: יער אודם ופארק האיילים, הר בנטל, יער אביטל ועוד. צימרים ברמת הגולן למשפחות מאפשרים לנופשים בהם ליהנות ממרחב פנימי גדול ויפהפה, בו אפשר לפנות זמן למשחקי יצירה עם הילדים, לצפות יחד בסרטים ולבשל מטעמים ביחד, אם תנאי הצימר כמובן מאפשרים זאת.


למתפנקים באמת, מצפה כאן חוויה חורפית קסומה של צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה. אפשר לטבול בתוך המים כשסביבכם הגשם או השלג ופשוט להתהפנט מהמראה המיוחד. הבריכה החורפית הופכת את מתחמי האירוח של צימרים ברמת הגולן למשפחות למעין מרכז בריאות מפנק שיכול לגבש בתוכו יחד את כל המשפחה, להרגיע את הרוחות ואת הנפש ולהתמכר לחוויה שקטה ונינוחה. אם תרצו, תוכלו לפנות אל מתחמי האירוח הפרטיים באזור רמת הגולן, המציעים בריכה פרטית וג'קוזי ספא רק לכם, בלי לפגוש אף אחד אחר. מצד שני אפשר לנפוש במתחמי צימרים עם בריכהמשותפת, בה הילדים שלכם ימצאו חברים למשחקי החורף ואתם תוכלו לקבל את המנוחה המחממת והמרגיעה בדיוק כמו ששאפתם. ושיהיה לכם חורף שמח!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים