רק ריח של חופש: צימרים ללא עישון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ14-02-2018
רק ריח של חופש: צימרים ללא עישון

החופשה המושלמת מחכה לכם ממש מעבר לפינה, ללא ריח של סיגריות ועשן, בלי פסולת פילטרים פזורים- פשוט מלאה בניחוחות נעימים, אווירה חופשית ונוף פסטורלי.

אולי חלקכם חושבים שזה מובן מאליו, מה זה "צימרים ללא עישון? מי מעשן בתוך בית? בתוך צימר?" אז זהו, שעושים את זה ואפילו הרבה.
יש מקומות שלא אוכפים את העניין כמו שצריך ויש מקומות שעומדים על שלהם, ששמים לנגד עיניהם את איכות החופשה של הנופשים הבאים ודואגים לכך שריח הסיגריות לא יתפס בתוך הרהיטים, המצעים, המגבות וקירות הצימר. בעלי הבית מגבילים את האורחים ומודיעים בקול רם- כאן זה צימרים ללא עישון! תרצו לעשן- תצטרכו לעשות זאת במרפסת החיצונית.

לנפוש בתוך חלום: בתי החלומות של משפחת פלג

כשמשפחת פלג הקימה את מתחם הצימרים היפהפה שלה, היא ידעה בדיוק איזה שם לתת למקום כדי שימחיש במדויק את מה שקורה שם- בתי החלומות של משפחת פלג, בלי ביטויים לועזיים ושמות מפוצצים מדי, פשוטו כמשמעו: מה שחלמנו- הגשמנו.

בתי החלומות מציעים 3 יחידות אירוח קסומות ושונות אחת מהשנייה, בתכולה, בעיצוב, בריהוט ואף במבנה, כל אחת מציגה עולם חלומי משלה עם מרפסת אינטימית ונעימה בלב הטבע וכמובן- צימרים ללא עישון! המקום מעניק לכם תחושת רוגע ושלווה אמיתית שתמצאו רק ביישוב אמירים המיוחד, לא תוכלו לעשן בפנים היחידות אך אם ממש תזדקקו לכך תוכלו לצאת ולעשן במרפסת הפרטית של כל יחידה, ואפילו אולי מוטב כך. במרפסת עץ פרטית, עטופה צמחייה עשירה ומלבלבת, פינות ישיבה נוחות ואפילו ערסלים הפזורים בין מטעי העצים, שם תוכלו ליהנות בשקט ובשלווה מעישון ללא ריח שמציף את חלל הצימר ויעיק בסופו של דבר גם עליכם וגם על אורחים נוספים שיגיעו למקום.

עוד על אירוח כפרי בצפון >>

%@%@%p-15287x

כל הטוב שיש במקום אחד: אמירים קלאב

נכון, המקום נשמע כמו בית מלון קטן באילת, אך ההפך הוא הנכון. חוויית נופש רגועה, מפנקת ואינטימית במושב אמירים הקסום.
אמירים קלאב מאגד בתוכו מגוון של יחידות אירוח מנקת יישוב המיוחד, כך הוא מעניק למחפשים נופש שליו ורגוע את מלוא האינפורמציה במקום אחד והזכות לבחור מבין מקומות אירוח רבים את סגנון החופשה המועדף עליו, החל מהעיצוב ועד האירוח.

מושב אמירים הידוע לכל, הינו מושב הדוגל בטבעונות וצמחונות, כחלק מאורח החיים הייחודי אשר אימץ לעצמו המושב, חל איסור לעשן בתוך הצימרים וזאת מכמה סיבות שלא נפרט אותן כאן ועכשיו, אך העיקרית שבהן היא העצמת החופשה שלכם ודאגה לרווחת והנאת הנופשים שיגיעו אחריכם ולא יצטרכו להתמודד עם ריח סיגריות חזק שיאפוף את הצימר ויגרום לתחושה לא שלווה ומלוכלכת.

מרפסת פרטית לעבר הנוף הפסטורלי בסוויטת נוף 10

בין אם אתם מעשנים כבדים או פחות, חופשה בצימר ללא עישון תגרום לכם ליהנות מהחוויה הזאת גם אם בהתחלה אתם נרתעים מעצם המחשבה על כך, קחו לעצמכם פסק זמן אמיתי, תשנו את הרגלי העישון שלכם ותתנו לטבע לעטוף אתכם.



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים