מתים לחופש? עשרות צימרים בדקה התשעים ממתינים לכם באתר!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ09-11-2016
מתים לחופש? עשרות צימרים בדקה התשעים ממתינים לכם באתר!

אתם זוג? משפחה? אולי קבוצת חברים? בטוח שלכולכם מגיע חופש איכותי ורגוע עם סוויטות יפות, בריכה גדולה ונוף יפה דרך החלון. פעמים רבות דווקא הצורך הזה שבנופש תופס אותנו לא מוכנים ומחייב אותנו להיות הרבה יותר ספונטניים ממה שתכננו. בשלב זה יש לנו עבורכם בשורה משמחת – צימרים בדקה התשעים קיימים בשפע מבין מגוון נרחב ביותר של צימרים. אפשר למצוא אותם בקלות במערכת החיפוש של האתר ולבחור לכם את המקום המושלם בעיניכם.


צימרים בדקה התשעים – למה בעצם יש כל כך הרבה?


התשובה המיידית היא כמובן הודות לריבוי הצימרים הקיימים בכל אזורי הצפון. אך סיבה נוספת לכך שניתן למצוא כל כך הרבה צימרים בדקה התשעים, קשורה לתאריכים המבוקשים יותר ואלו שפחות. כך למעשה קיים צמצום בהיצע בשיא הקיץ ובחגים כמו פסח וסוכות ומגוון רב בכל השאר, כך שברוב המקרים תמיד תמצאו לפחות מספר מקומות טובים ואיכותיים לנופש הרצוי שלכם. לכן אם תרצו לצאת לחופש מעכשיו לעכשיו, כדאי בראש ובראשונה לוודא שאינכם עומדים בפני תקופת חופשות ממושכת וכך המבחר יגדל משמעותית.


צימרים בדקה התשעים


הנחות משמעותיות בדקה התשעים


למי מכם שמחפש צימרים באופן ספונטני לנופש החל מהימים הקרובים, כדאי לדעת שימי השבוע נחלקים לשניים – אמצע השבוע שבין הימים ראשון ורביעי, וסוף השבוע המתחיל מחמישי ומסתיים בשבת. אם ברצונכם בחופשת צימרים בדקה התשעים שגם תוזיל משמעותית את המחיר בשל המועד הקצר שבו מתאמים את הנופש, מומלץ לתאם זאת החל מיום רביעי בערב בו הצימרים שטרם איישו את המקומות מוזילים מחירים – ממש באותו האופן בו עובדת שיטת התיירות בכל מקום אחר. ביום זה גם הופכת רשימת הצימרים הפנויים לעדכנית ביותר ולכן כל המתחמים הנמצאים בה הם אכן רלוונטיים עבורכם. יחד עם זאת חשוב לזכור, כי צימר שמילא את מקומותיו ממש בשעות האחרונות עדיין עלול להימצא ברשימה ולכן עליכם לבדוק מול המארחים האם המקום אכן פנוי. בדרך זו תוכלו להרוויח את אותו הנופש המבוקש בעשרה אחוזים פחות, או במבצע אטרקטיבי הכולל ארוחה זוגית ללא עלות, לילה שני במחיר מוזל או טיול טרקטורונים במקומות הפועלים בשיתוף פעולה מול האטרקציות.


ספונטני או לא... היכן נמצאים המקומות השווים ביותר לנופש?


צימרים בדקה התשעים אמנם פרושים על פני כל הצפון, אך קיימים אזורים מסויימים בהם ישנו אחוז גבוה יותר של צימרים וכאן סביר להניח שתפגשו יותר "מציאות". כך למשל מומלץ לחפש צימרים בכנרת מכיוון שההיצע באזור גבוה מלכתחילה, או צימרים בגורן – המושב המפורסם מהגליל המערבי, שעיקר תוצרתו היא חוויית האירוח המוגשת לתיירי הצפון מאז היוולדו. בדרך חיפוש זו, ניתן לדלות רשימת מקומות לטעמכם ולשוחח עם המארחים לגבי התאריך הקרוב בו אתם מתכננים להגיע. אם תנסו לצמצם את החיפוש לערכים כמו צימרים בגולן למשפחות, תקבלו פחות ממצאים, שכן מתחמי אירוח רבים באזור פונים לזוגות בלבד או שהינם כבר תפוסים כמעט לגמרי. במקרה שכזה, עליכם לשקול אירוח לצד משפחות נוספות עם ילדים וייתכן שגם מחסור בפרטיות הדרושה לכם. עוד בנושא החופשה המשפחתית באופן ספונטני, כדאי לדעת שרוב מבצעי הדקה התשעים אינם חלים על תוספות הילדים המקובלות והמחיר עדיין כרוך בעלות נוספת. אנו ממליצים להמתין קרוב לתאריך החופשה שלכם, לשוחח עם המארחים ולהגיע לנופש ספונטני מעולה עם כל הפינוקים וכמובן בהנחה שתשאיר לכם נחת בכיס. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים