צימרים בכנרת עם בריכה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ30-08-2017
צימרים בכנרת עם בריכה

צימרים בכנרת עם בריכה: 3 צימרים שחובה להכיר

 

אם גם לכם יש חיבה לחופשות המים המרעננות שהופכות את אפקט המנוחה לרעיון הרבה יותר אקזוטי, בטח תשמחו לדעת שבאזור הכי יפה במדינה מחכים לכם לא מעט מקומות מפנקים ושווים במיוחד. צימרים בכנרת עם בריכה הם קונספט נופש די מבוקש ואם אתם רוצים ליהנות ממנו בעונה, עליכם להיות זריזים יותר מהרוב, פשוט מפני שהמקומות נתפסים בדרך כלל במהירות. אספנו עבורכם הפעם 3 צימרים בכנרת עם בריכה שכדאי שתכירו, עבור הפעם הבאה שבה תתכננו שמש על הגב, רגליים בתוך המים ונוף מעורר שישמח אתכם כל עוד אתם כאן:

 

סוויטצימר לאוהבים, מושב לבנים – המקום שנדמה והרוויח מכל הכיוונים: גם נוף מדהים לכנרת שמסגיר קרבה מושלמת לתוך המים (רק 5 דקות נסיעה בלבד מהחוף), גם תצפית אל הנוף ההררי, הרכס ורמת הגולן שמאפיינים את האזור הנושק למים וגם שלוש סוויטות במראה רומנטי מושלם, המתאימות כל אחת לזוגות בלבד. מצפים לבונוסים מיוחדים? אין בעיה. הבריכה מפוארת במיוחד, הגן מקושט בפרחים, האירוח נדיב ומושקע והקרבה מושלמת גם לאינספור האטרקציות הנמצאות ממש מתחת לאף שלכם: החל מספורט ימי, דרך טיולי שטח של סוסים וטרקטורונים ועד מסלולי הליכה ומסעדות במרחק אפסי, מן המובחרות באזור כולו.

איזור החוץ הנעים בו פינות ישיבה רבות

 

ארבל בתי קייט, מושב ארבל – בהחלט אחד הצימרים המעניינים, המיוחדים והבלתי שגרתיים שיצא לכם אי פעם להכיר. ממש במקרה הוא גם זוכה למיקום מושלם בסמוך להר ארבל המתנוסס מעל הכנרת ומאפשר גישה נוחה ומהירה אל החופים במרחק דקות נסיעה בלבד. אז מה מצפה לכם כאן? בחירה באחת מ-5 בקתות סקנדינביות מיוחדות שנראות ממש כמו הדבר האמיתי, בריכה גדולה, סאונה מקצועית, מועדון משחקים משפחתי ממוזג וגן בוטני עצום השייך למארחים המקסימים ובו צמחי תבלין רבים – ניתן לתאם בו סיור עם הבעלים, לטעום ולקטוף.


עוד באתר

צימרים בצפון עם נוף

צימרים בצפון בזול


 

פנינה במושבה, מושב שדמות דבורה – אם נסעתם פעם לחופי הכנרת מכיוון הר תבור היפהפה, בטח כבר יצא לכם להיתקל בצד הדרך במושב שדמות דבורה ובעשרות אם לא מאות האטרקציות שמקיפות אותו. בתוך המושב המבוקש תמצאו שני צימרים בכנרת עם בריכה פרטית לכל אחד, יפים ומפוארים הנחשבים לבעלי רמת אירוח חמישה כוכבים. פנינה במושבה מוקפת שטחי גן ירוקים, עצי פרי, צמחי תבלין וצמחייה פראית בחלקה הרחוק יותר – מה שיבטיח שאת החופשה שלכם תקבלו על מגש של פרטיות מלאה. מבפנים עיצוב ואווירה ים-תיכוניים כאשר חדר השינה ממוקם במפלס נפרד, מבחוץ הבריכה הפרטית ומתחם ספא משותף לכלל האורחים – עם ג'קוזי ספא, סאונה יבשה ומלאי שלם של פינוקים קולנריים לאורך כל השהות. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים