צימרים עם כלבים – ככה זה כשנופשים עם מי שהכי אוהבים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ05-02-2017
צימרים עם כלבים – ככה זה כשנופשים עם מי שהכי אוהבים

כל בעל כלב יודע עד כמה קשה הניתוק, אפילו הקצר ביותר, מהכלב האהוב. תסמינים נפוצים כמו חרדת נטישה יכולים להדאיג בקלות כל אחד שמגדל כלב, על אחת כמה וכמה התחשבויות ומאמצים אינסופיים כדי למצוא את מי שיוכל לקבל אליו את הכלב ללילה או שניים, לדאוג לו, לשחק איתו וגם לוודא שהוא איננו חומק מהבית על מנת לחפש את הבעלים. צימרים עם כלבים הם בדיוק הפיתרון הנפלא לבעיה הזו. מדובר בנופש חווייתי ומפנק כמו כל מתחם אחר, שההבדל היחידי בינו לבין אחרים היא היכולת לשהות במקום עם הכלב האהוב ולתת גם לו את המקום הראוי לו – להיות לצידכם בכל זמן ובכל מקום.




כלב בחופשה? לא בכל מקום


למרבה הצער, צימרים עם כלבים הם אמנם מתחמי נופש מבוקשים מאוד אך עדיין לא רבים מספיק. על כל עשרים צימרים, תמצאו אחד המאפשר כניסה עם הכלב וגם אז עליכם להתחשב בתנאים מסויימים ולתאם עם המארחים את חוקי המקום (כמו ניקיון אחר הכלב, נשיאה בעלות במידה ונגרם נזק וכד'). בעיה נוספת היא גודל הכלב שלכם, מכיוון שמתחמי צימרים עם כלבים לא תמיד ערוכים לקבל כלבים גדולים מבחינת מקום או אזור מגורים. לכן, בשלב זה, ככל שכלבכם קטן וביתי יותר, כך יגדלו הסיכויים שתוכלו להביאו. ישנם מספר צימרים טובים בצפון הכוללים חצר גדולה וסגורה בה החבר ההולך על ארבע יוכל להסתובב בחופשיות וללא דאגות. על מנת למצוא את מקומות אלה, אנו ממליצים לאתר מתחם צימרים כלשהו ופשוט להרים טלפון למארחים להתייעצות ובירור. סביר להניח שאם קיים במושב צימר שמקבל כלבים הם יודעים על כך ויוכלו להפנות אתכם למקום הנכון. יחד עם זאת, היות וכמות המקומות הללו מצומצמת, ייתכן שהמתחם עצמו פחות מתאים לכם מבחינת העדפות ולא בהכרח יכלול את כל מה שרציתם. אבל היי, יש פה גם צד חיובי! עדיין תזכו להגיע עם הכלב, המקום יוכל להפתיע אתכם לטובה ואולי אפילו תיהנו מחברותא משותפת עם אורחים אחרים בעלי כלבים שיוכלו לשחק זה עם זה.


לא קל למצוא צימרים עם כלבים


צימרים עם כלבים – כל מה שחשוב לברר לפני שמגיעים


ואנחנו ממש לא מדברים הפעם על דילים לצימרים או הנחה מיוחדת לבעלי כלבים, אלא על כל המשתנים האפשריים שאם לא תסכמו אותם מראש מול בעלי המקום, עלולות להיווצר אי נעימויות במהלך הנופש. ראשית, וודאו בשיחת הטלפון כי הגעתם למתחם צימרים עם כלבים. שנית, השקיעו מספר שניות נוספות בלספר למארח על כלבכם, על גודלו ואופיו. ככל שתשפכו יותר אור בפני המארחים, יש סיכוי גדול יותר שלא יוכלו לסרב לכם. לאחר מכן אם לא קיבלתם הסבר מפורט, המשיכו ושאלו גם על חוקיות המקום במידה ונגרם נזק, או האם מותר להכניס את הכלב לתוך הצימר או חדר השינה? היכן ניתן לטייל עם הכלב בסביבה? האם עליכם להצטייד מראש במיטת כלבים או שמיכה עבורו? אל תהססו לברר ולשאול כל דבר העולה בראשכם ולדעת היטב על כל הפרטים בטרם ההגעה. מארח שאוהב כלבים יוכל להתמקם במתחמי צימרים בחד נס, בגורן, בראש פינה, בחרמון ובכל מקום אפשרי וכן ידאג שהאירוח שלכם עם הכלב יהיה מושלם ואכפתי מכל הבחינות! האהבה להולכים על ארבע משותפת להמונים ואין לנו ספק שדווקא במקומות הללו, תוכלו לפגוש בחוויית האירוח האישית הטובה ביותר. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים