צימרים עם בריכה פרטית: החופשה שתשנה מכל מה שהכרתם עד היום

מאת: צוות התוכן של צימרטופ17-07-2016
צימרים עם בריכה פרטית: החופשה שתשנה מכל מה שהכרתם עד היום

מאז ומתמיד אזור הצפון היה ידוע כמקום אשר מציע את חוויית הנופש האולטימטיבית – צימרים בצפון כבר מזמן הפכו שם נרדף לאטרקציית נופש ייחודית ובה ניתן למצוא עולם ומלואו. אולם כמו כל ענף אחר, גם ענף התיירות עובר שינויים ותהפוכות, והתחרות הגוברת בתחום הובילה אחוז גדול מבעלי הצימרים לעלות בדרגה ולהציע חוויית אירוח ברמה אחרת, אשר מבדילה אותם בכמה רמות משאר הצימרים " הרגילים". כך, ללא בעיה, ניתן למצוא כיום מגוון צימרים עם בריכה פרטית אשר ישדרגו כל חופשה פלאים.


כל היתרונות של צימרים עם בריכה פרטית

חלמתם לבלות זמן איכות בשניים בצימרים רומנטיים? הרשו לנו לחדש לכם. כיום חופשה בצימרים בצפון אינה כוללת רק התפנקות אל מול סרט במתחם הממוזג, או יציאה למסעדה טובה. צימרים עם בריכה פרטית כמו דורנס או בין זריחה לשקיעה, שינו את פני המשחק והם מציעים לכם תנאים משופרים שלא חוויתם בעבר. ולמה הכוונה? אומנם ישנם צימרים רומנטיים ולהם בריכה אך לרוב, הבריכה נחלקת בין כל האורחים של המתחם. כך אם הגעתם לחופשה זוגית ומתחשק לכם לעשות רחצה לילית, יכול להיות שתאלצו לחלוק את הבריכה עם אנשים נוספים. לא כך הדבר כאשר מדובר בצימרים עם בריכה פרטית. במקומות כמו אלו לכל צימר יש בריכה פרטית משלו, בה ניתן לבלות באיזו שעה שרוצים ועם מי שרוצים ללא דאגות או חששות שמישהו יראה אתכם ובפרטיות מרבית.




תאום החופשה המושלמת מעולם לא היה פשוט יותר

אם בעבר כדי להנדס לכם חופשה מושלמת, היה עליכם לערוך תיאומים רבים, בין מקום הלינה, לאטרקציות הנופש ולמסלולי הטיול, כיום תוכלו למצוא את כל המידע מרוכז תחת קורת גג אחת. באתר, כל אפשרויות הנופש לרבות צימרים עם בריכה פרטית וכן מידע רחב אודות כל האטרקציות, המסלולים, המסעדות והאתרים שנמצאים בקרבה. שיטת החיפוש נוחה וידידותית ואין אף צורך לחפש ולבקש המלצות ממכרים, כי תוכלו למצוא חוות דעת של אורחים שהתארחו לפניכם במתחם, לראות תמונות אמיתיות ואף ליצור קשר עם הבעלים ולשאול את כל מה שרציתם לדעת.

מוכנים לצאת לדרך לחופשה הלקוחה ישירות מהחלומות הכי טובים שלכם? גלשו באתר והזמינו את הצימרים המועדפים עליכם כבר עכשיו!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים