חופשה מושלמת על המים – צימרים על הכנרת וכל מה שאפשר לעשות מסביבם

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-09-2016
חופשה מושלמת על המים – צימרים על הכנרת וכל מה שאפשר לעשות מסביבם

מים, תרבות, מסורת, אוכל טוב ואווירה משחררת של חופש. מי מאיתנו לא אוהב את הכנרת? כל כך הרבה יש לעשות כאן, שלפעמים נדמה שלא משנה כמה פעמים נחזור אליה, לא נוכל להספיק את הכל. רגע לפני החגים שבהם הכנרת עומדת שוב להתמלא במבקרים, הכנו לכם סקירה מיוחדת על המקומות הכי טובים לבקר בהם סביב המים וגם על מה שבאמת כוללים צימרים מיוחדיםבסביבה.



צימרים על הכנרת והנחלים שמסביב


את החופים התוססים כולכם כבר מכירים אבל מה עם כל הנחלים שמובילים אליהם? החגים הם הזדמנות נפלאה לצאת לטיול קליל בטבע עם כל החברים והמשפחה, במזג אוויר נעים ובמסלול מדליק בתוך המים. אם אתם מטיבי לכת, מומלץ לבקר ביהודיה, הזוויתן ועין שוקו – המעיין החבוי המדהים של מבוא חמה (על הדרך לחמת גדר) שצופה ממש על כל הכנרת. אם אתם מעדיפים מסלול רגוע יותר, תוכלו ליהנות מהמג'רסה, פארק הירדן המעולה ונחל כנף. אם כבר התחלתם לחפש צימרים על הכנרת, תוכלו לשוחח טלפונית עם המארחים ולברר מה מכל אלו נמצא קרוב יותר אליכם ולאן הכי שווה להגיע.

חגיגת המים המלווה את החופשה שלכם לא מסתפקת רק בכנרת והנחלים, אלא גם בבריכות שחייה מדהימות בתוך מתחמי האירוח. צימרים מיוחדים באזור הם אלו בעלי הבריכות הגדולות והמושקעות ביותר, שפונות אל נוף הכנרת ונראות כאילו הן "נשפכות" פנימה. צימרים אחרים בעלי בריכה נוטים למקד את חוויית האירוח גם במתקני מים נוספים, דוגמת מתחם ארבע עונות בגלילהמרהיב, שמציע בנוסף לבריכה והקרבה לכנרת גם ג'קוזי ספא פרטי מפואר על המרפסת הפרטית בחלק מהצימרים.


בחרו צימרים על הכנרת


המסעדות והאתרים שאסור לפספס


הכנרת וסביבתה הם מה שמכונה "ידידותיות למבקרים" והן עטופות בהמון מקומות ששווה לצאת קצת מהמים בשבילם. כמעט בכל מושב או קיבוץ באזור ממוקמת מסעדה טובה ולידה אתר תיירותי מעניין כמו אתר הטבילה בקיבוץ כנרת, קברי צדיקים בטבריה וגשר הישנה שהפכה זה מכבר לאתר מבקרים ייחודי ומרתק. גם האטרקציות נמצאות כאן בהמוניהן ואפשר ליהנות מטיולי אופניים, סוסים וטרקטורונים כמעט בכל פינה בסביבה. מגוון צימרים על הכנרת נמצאים בסמוך לכל האתרים הללו, על מנת לאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של פעילויות ומסעדות וגם לאפשר לכם כמה נקודות תצפית מוצלחות אל קו המים במרחק הליכה או נסיעה קצר מאוד.



החגים עצמם מזמנים אל הכנרת גם שפע של אירועי תרבות שבוודאי לא תרצו לפספס, כל עוד אתם כאן בחופשת צימרים על הכנרת תוכלו לפתוח את השנה עם המון פסטיבלים וירידים בהם נמכרת תוצרת חקלאית מקומית, הופעות חיות, סטנד אפ, אירועים המוניים ועוד. מומלץ להתעדכן בכל הפעילויות ולתכנן את הנופש שלכם בהתאם, כדי לקחת חלק במגוון החוויות.

גם אפשרויות האירוח באזור הכנרת רבות ומגוונות מאוד. תוכלו לבחור בין מתחם צימרים כפרי ופסטורלי סמוך לאחד החופים ובין צימרים עם בריכה פרטית לזוגות שנמצאים באזור מעט מרוחק יותר מהתנועה המאפיינת את החגים. חשוב לזכור שרוב מתחמי צימרים על הכנרת אינם ממוקמים ממש על החוף וישנה נסיעה של מספר דקות מאתר האירוח לים עצמו. זאת על מנת שתוכלו ליהנות גם משלל אפשרויות הבילוי וגם מנופש רגוע ושקט בדיוק כפי שחיפשתם. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים