נופש כחול עמוק: צימרים על חוף הים שכדאי להכיר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ10-01-2017
נופש כחול עמוק: צימרים על חוף הים שכדאי להכיר

קצת בריזה טובה, מראה פתוח ותחושת רעננות אף פעם לא הזיקו לאף אחד. בעיקר לא כשמדובר בחופשה מדהימה על המים שבה אפשר ליהנות גם ממתחם נופש מפנק במיוחד ומכל הפעילויות שמציע הים הסמוך. הפעם אנו שמחים להגיש לכם שני מתחמי צימרים על חוף הים התיכון, כל אחד מהם בנוי באופן חדשני ביותר ומכיל עיצוב מפתיע ומרתק במיוחד. האחד מושלם למשפחות והשני לזוגות בלבד ושניהם נמצאים בגליל המערבי, היכן שלשוניות הים, הנקרות והסלעים נפגשים ויוצרים אווירה צעירה וטובה ובעיקר מראה שקשה להסיר ממנו את העיניים. אז אם אתם מחפשים צימרים פנויים כבר לסופ"ש הקרוב וחולמים להתעורר בבוקר עם אספרסו משובח מול נוף כחול ומנצנץ – הנה בדיוק המקומות החלומיים שחיפשתם. תודו לנו אחר כך:


צימרים על חוף הים התיכון


סיאסטה ללא הפסקה: שניצימרים על חוף הים באכזיב שיעשו לכם שמח


אוהו, זה בהחלט מקום שמח. על חוף בננה ביץ' המקסים שנחשב לאחד מהיפים בגליל המערבי, היכן שפעילויות הספורט הימי, חוגי הצלילה, גלישת הרוח ומסיבות הלילה המדליקות נוכחות דרך קבע, הוקמו שני מתחמי צימרים על חוף היםשפחות מזכירים צימר אותנטי והרבה יותר מזכירים דירות יוקרה נחשקות במגדלי אקירוב, מושלמות לזוגות ומשפחות שמעוניינות בחגיגת בטן-גב ובתוספת המון לייף סטייל איכותי וטוב. לכל אחת מהסוויטות הנוצצות של סיאסטה באכזיב יש הפתעה מקורית משלה בה היא תוכל לפנק אתכם. בסוויטת אופק שהיא בעצם ה"לופט" המרהיב שצופה מהשורה הראשונה אל קו החוף, אפשר ליהנות מג'קוזי ספא פרטי תחת כיפת השמיים ובסוויטת גן שהיא, מתוקף שמה, בקומת החוף – תיהנו ממתחם סגור ופרטי בו מחכה לכם בריכת זרמים חלומית ופינות ישיבה משפחתיות גדולות. חוץ מזה כל סוויטת-צימרים על חוף הים מבין השתיים כוללת עיצוב בוטיק סולידי בהשראת הים, סאונה יבשה פרטית וריהוט מעצבים משובח שרק תורם ליוקרה וללוקסוס המצפה לכם כאן.


לשבת במחלקת עסקים ולספוג את כל האותנטיות: ארבע סוויטות "על המים" שלא תאמינו שקיימות


ואם חיפשתם צימרים על חוף הים אבלבשבילכם הים הוא רק חלק ממכלול החוויה, זה הזמן שתכירו את זרקא – מלון בוטיק חדש ומרשים שנבנה על החומה העותומאנית המפורסמת בעכו העתיקה. המבנה העתיק אבל המיוחד בפשטותו שבו נמצא המלון שופץ, תקרת הקשת המרהיבה ששוכנת בו קולפה וחשפה את הבנייה המקורית שהסתיר הטיח לאורך שנים רבות וכל פריטי האמנות המיוחדים יובאו לכאן מעשרות מדינות ברחבי העולם. זרקא – מלון בוטיקמציע ארבע סוויטות במראה אותנטי מדהים לכל הדעות, בהן כל זוג אורחים (המלון לזוגות בלבד) נהנה מחלל אישי מעוצב ומרשים מעל קו המים הפתוח, כך שאפשר כמעט לגעת במים. בשתיים מהסוויטות, הגדולות יותר, אפשר ליהנות מג'קוזי עצום מימדים ובשתיים האחרות, הקטנות יותר תזכו להתפנק באמבט "פרי סטנדינג" חלומי בהחלט. לובי המלון הוא ללא ספק ה"שוס" הגדול ביותר: כאן מציעים לאורחים מידי אחר הצהריים "האפי האוור" בה ימזגו לכם בחדווה יינות ספרדיים, וויסקי, קוניאק, מיץ טבעי או אספרסו משובחים ביותר, יוצעו לכם סיגרים קובניים בייבוא אישי ועוגות מאת קונדיטורית המלון. בשאר הזמן תוכלו ליהנות מארוחות בוקר משגעות, פירות ומסעדות העיר העתיקה המפורסמות שהפכו זה מכבר לסמלים תיירותיים בולטים ונחשבים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים