סליחה, למי קראת חוף? צימרים ליד הכנרת ואלפי הפעילויות שמקיפות אותם

מאת: צוות התוכן של צימרטופ26-09-2016
סליחה, למי קראת חוף? צימרים ליד הכנרת ואלפי הפעילויות שמקיפות אותם

אנחנו בטוחים שטיילתם בישראל, חוויתם את העולם וראיתם מקומות מדהימים. אבל נראה אתכם מצליחים למצוא עוד מקום כזה, שכולל לא רק צימרים ליד הכנרת, אלא מעל למאה (!) אטרקציות ופעילויות שונות בסביבתו, שפועלות בכל ימות השנה והתיירות בהן היא באמת ללא הפסקה.

לכנרת יש עוצמות רבות בכל הנוגע להשפעה שלה עלינו כנופשים ועל הדרך שבה אנחנו אוהבים ורגילים לטייל. כאן בנוסף לאירוח צימרים על הכנרת, אפשר ליהנות מחוויות שיתאימו לכל מטייל ותתפלאו, גם בימים הגשומים והקרים ביותר בשנה.

 

צאו מהחוף. עלו להרים בסביבה.


אגם הכנרת הוא למעשה עמק שמצידו האחד הרי הגולן ומצידו האחר רכס הרים נוסף המוביל אל אזורי הגליל. כאן אפשר למצוא אטרקציות שטח מדהימות של טיולי סוסים בשטחים הפתוחים, טיולי באגי וטרקטורונים שיקחו אתכם מפסגת ההר עד לחופים הצפוניים של הכנרת, מסעדות בשפע וגם אתרי תיירות מיוחדים שמבוססים על המסורת שמייחדת כל יישוב: מסורת צ'רכסית, אתר הטבילה המיוחד, מעיינות חמים, מקומות היסטוריים וסיורים בנופים המיוחדים של הסביבה. משפחות המחפשות צימרים ליד הכנרת ישמחו לדעת שדווקא כאן, מעל לקו החוף יש המון פעילויות פנאי עם הילדים, החל מטיול מרענן בכרכרת סוסים, שייט בסירות ופינות חי ועד מתחמי בילוי גדולים וחנויות לאוהבי השופינג בטבריה ובעמק הירדן. לאלו מכם המעוניינים להישאר בקרבת החוף, מצפים נחלים ופארקים רבים: היהודיה, הזוויתן, המג'רסה, הזאכי, נחל הירדן, פארק הירדן ועוד אינספור מעיינות קטנים ונסתרים שמתחבאים היטב בכל הסביבה. צימרים מיוחדים ורומנטיים בכנרת הם אלו שיציעו לכם פינוק איכותי דווקא באזורי ההרים, תוך שהם צופים על כל האגם ומספקים חוויה ונוף בלתי נשכחים.


חוויית האירוח המדהימה של צימרים ליד הכנרת


לאחר יום עמוס בפעילויות וחוויות, אפשר תמיד לחזור ולהתפנק במתחם הצימרים היפהפה, לזכות לאירוח טוב וליהנות בעיקר מהאווירה הכפרית השלווה שמאפיינת את האזור. כאן תוכלו למצוא לא רק מתחמי אירוח גדולים בעלי מספר רב של יחידות נופש, אלא גם סוויטות בוטיק יוקרתיות הכוללות צימר אחד בלבד או כמה צימרים עם בריכה. השטחים הנרחבים של האזור מאפשרים לכל אורח ליהנות ממתחם גדול במיוחד הכולל חצר ענקית שבה יש הכל: מתחמי מנגל, מרכזי ספא, מסלולי הליכה לאורך כל המתחם ונוף כמובן. בעוד שמתחמי צימרים ליד הכנרתצופים ברובם אל קו המים, ישנם גם כאלה המשקיפים אל פאתי הגליל והגולן. במתחם ארבע עונות בגליל למשל, אפשר ליהנות מטבילה בבריכה או הג'קוזי ספא, תוך שאתם צופים לשטחים הנרחבים שמאפיינים את הכניסה אל אזורי הגליל התחתון.


מגוון צימרים ליד הכנרת


הפעילויות המומלצות ביותר לחורף


אמנם האטרקטיביות של חופי הכנרת נעלמת בעונת החורף, אך זה ממש לא ימנע מכם לקבל חופשה מלאה מכל טוב. צימרים ליד הכנרת מציעים לאורחיהם גם עשרות מסלולי טיולים מסקרנים לחורף שבהם ניתן ליהנות מנופי האזור שכבר לבשו ירוק, פריחה צבעונית ומשגעת, מסעדות מדהימות באזורי החוף ובעמק הירדן וכן עשרות פאבים הפעילים בכל ימות השבוע ומקפידים לשמור גם על מחירים הגונים לטובת המבקרים באזור. החורף באזור הכנרת איננו בעל משקעים רבים ונותר נוח גם לטיולי אופניים, למעוניינים בטיול טרקטורונים סוער ובוצי וכן, גם לאלו המבקשים להתפנק במתחם צימרים מיוחדים מול הנוף, לטבול בבריכה המחוממת ופשוט לנוח מהשגרה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים