לא רק צימרים ליד החרמון - הנה 5 הצעות לאטרקציות מדהימות ומושלגות בסביבה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ23-04-2017
לא רק צימרים ליד החרמון - הנה 5 הצעות לאטרקציות מדהימות ומושלגות בסביבה

יש סיבה טובה לכך שהחורף נחשב הרבה יותר רומנטי. כשבחוץ קר, אנחנו משתדלים לעשות את כל מה שימיס לנו את הלב וישמור אותו חם. בנוסף, הנוף שהופך למעורר השראה פשוט מספק לזוגות ולאהבה עוד דרך ליהנות מהחיים ולבלות אותם על הצד הטוב ביותר. ואם צפייה בגשם דרך החלון כשאתם מכורבלים בפוך או טובלים בבריכה לוהטת באחד ממתחמיצימרים בגליל העליון פשוט עושה לכם את זה, אין לנו ספק ששלג הוא הפייבוריט הנחשק אפילו יותר.

במדינה לא מרובת משקעים כמו שלנו, השלג עדיין היננו מחזה נדיר ומיוחד. מן הסתם אפשר לתפוס אותו רק בצפון רמת הגולן, אם כבר מגיעים אל צימרים ליד החרמון. אבל לא רק פסגת החרמון מציעה בילוי מטריף בלב השלג. האזור כולו עתיר פעילויות וטבע, אטרקציות מקוריות וספיגת התרבות המקומית, האוכל והנופים המדהימים. אז רגע לפני שתמהרו לתפוס את הרכבל הראשון של אתר החרמון לנקודת התצפית או להצטלם עם פסל איש השלג בכניסה, הנה 5 דברים שווים לעשות בסביבה:

 

צימרים ליד החרמון


לעוד צימרים בחרמון


שמורת נחל חרמון – רשמית הנוף הקסום ביותר לחורף הנוכחי

 

על הדרך שלכם לכיוון החרמון, בין מסע'דה למג'דל שמס, מתחבא הישוב נמרוד והשמורה המרהיבה שבתוכו. כאן תגלו תצפית מדהימה וחד פעמית אל ברכת רם – בריכה כחולה בלב השלג שנתפרו לה אגדות וסיפורים רבים ומסקרנים. השמורה כמובן מושלגת בשיאו של החורף ומיד עם סיום הטיול אפשר לחזור ולהפשיר במתחמי צימרים ליד החרמון בעלי ג'קוזי לוהט.

 

יער האיילים – מפגש בין צימרים ליד החרמון וטבע פראי אמיתי

 

מי אמר שמפגש עם חיות בר הוא לילדים בלבד? ברי המזל שלוקחים צימרים ברמת הגולן קרוב לחרמון יכולים ליהנות מיער מלא באיילים מזנים שונים כמו יחמור, נוקד ואדום, פינת ליטוף של הטלאים הקטנטנים ובופלו. במקום יש גם מסלול חבלים ואומגות ואופציה לסיור מודרך קצר ומעניין.

 

יער אודם – אגדה אירופאית בצפון ישראל

 

אולי החוויה הפופולארית ביותר עבור כל מי שסוגר צימרים ליד החרמון. יער אודם הסמוך ליער האיילים נראה כמו אגדה אמיתית. זהו יער טבעי עצום ושופע צמחייה שמתמלא בשלג קסום ורומנטי. השביל מוביל גם אל תופעת טבע של מעיין היווצרות מכתש – הג'ובה הגדולה. אגב, אם קר לכם או שאתם סתם מעדיפים להתפנק, אפשר לחצות מסביב ליער עם  הרכב.

 

קצת אוכל... מסעדת עין אל-תינה – אותנטיות, נופים והשוק הסמוך

 

לפני שאתם ממהרים להזמין צימרים פנויים באזור החרמון – כדאי שתזמינו מקום במסעדה הזו. מדובר באוכל דרוזי אותנטי ונהדר מול הנופים שמעבר לגבולות המדינה. המסעדה ממוקמת במג'דל שמס וגם כאן אפשר ליהנות מהשלג המקסים ומחוויה אותנטית וייחודית. אגב, המעוניינים יכולים לבקר גם בשוק הסמוך נבי יעפורי שמחוץ לכפר לכיוון מסע'דה.

 

ומה לקינוח? בית השוקולד דה קרינה – הכי מתוק ורומנטי שרק אפשר

 

אין דבר שהולך יותר טוב עם שלג ומתחמי צימרים ליד החרמון מאשר טעם מתוק וריח מעורר... דה-קרינה הוא מפעל שוקולד מוצלח ומשובח שמציע סדנאות מדליקות להכנת שוקולד, חנות לרכישת מוצרים וסיור במפעל, היכן שכל הקסם קורה....


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים