אהבה לבנה: צימרים בחרמון לזוגות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-03-2017
אהבה לבנה: צימרים בחרמון לזוגות

שום דבר. אבל שום דבר לא יכול להכין אותנו ולא שום חברה או איש מקצוע לבהלת הצימרים שתוקפת את המדינה אחרי כמה פתיתים של שלג. הטלפון מצלצל בלי סוף, החברים והמשפחה ממהרים לתכנן הכל ומרוב פקקים לא רואים את מג'דל שמס. אבל אם להיות כנים, אנחנו די מבינים את השיגעון הזה. כדי לחפש צימרים בחרמון לזוגות ובאמת ליהנות מהם בעיקר כשמושלג, צריך להצטמצם למספר ימים מאוד מוגבל בשנה, לבטל או לשנות תוכניות ובעיקר להיות סופר ספונטניים ומהירים. הכי מהירים שרק אפשר.


אמנם יש פה שלג וזו סיבה טובה למהר החוצה. אך כשנכנסים... האם זה איכותי מספיק?


שועלים וותיקים בעולם החופשות המושלגות כבר יודעים בדיוק מתי ואיך להזמין צימרים בחרמון לזוגות ולהגיע בול בזמן. אך עבור רבים אחרים מדובר בפשוט עניין של מזל. מאגר הצימרים הנמצא כאן אינו רב ואם נודה על האמת, נראה שעבר זמן מאז הגיע לאזור "דם חדש" הקובע גם רף וסטנדרטים חדשים. שלא כפי שנהוג באזורי צימרים מומלצים אחרים, לאזור החרמון חיים וקצב משלו: רק הוא קובע האם להשתנות וכיצד והחלטות אלה ממש לא נובעות מביקורות ודעת קהל. בעוד שדווקא הקהל, הוא זה שגרם לכך שעברו המוני צימרים בגולן (בחלקה הפחות מושלג), בגליל ובכנרת אל עולם ראוותני ועשיר יותר הכולל שדרוג ברמת המתקנים ושיפור משמעותי בשירות, אזור החרמון ובראשו קיבוץ נווה אטי"ב נמצאים הרחק, אי שם, עשרות צעדים מאחור.


מגוון צימרים בחרמון לזוגות


החוויה הזו של צימרים בחרמון לזוגות בעצם נותרה כפרית ורומנטית כשהייתה תמיד. ייתכן שמדובר ברצון אמיתי להשאיר את הטעם הנוסטלגי התמידי הזה בלב השלג הקסום ולהמשיך לשדר את אותו רושם אירופאי שאפף את האזור הזה תמיד. אך טרקלין איטלקי ענק ונוח עם חלונות עצומים אל השלג היורד לא תמצאו כאן וגם לא פינוקים מיוחדים לאווירה כמו יין ומתוקים כפי שנהוג בכל מקום אחר. בנוסף, כאן אין הרבה צורך בחוויית השהות הפנימית או לפחות כך משתמע מהאווירה הצנועה. משום מה הצימרים עצמם, גורסים שאם כבר הגעתם הנה, בוודאי תרצו לכלות את זמנכם אך ורק בחוץ ולמצות ככל הניתן את השלג. הרי בכל זאת, הוא לא ממש נפוץ במחוזותינו. האם אכן כך הדבר? ומדוע לדעתם של אלו יכול אדם שאינו מורגל לטמפרטורה ולתנאים לשהות למרות הכל, כל כך הרבה שעות רבות מחוץ לצימר?


צימרים בחרמון לזוגות – לא חייבים אך ורק את החרמון כדי ליהנות


סביר להניח שבעוד אנחנו מקשקשים, עוד צימרים בחרמון לזוגות כבר הוזמנו. ולכן, אם נזכרתם ממש עכשיו שזה מה שבא לכם לעשות בסופ"ש הקרוב, כל שנותר לנו הוא להחזיק לכם אצבעות. אם אתם בכל זאת מעוניינים להתגמש טיפה עבור החוויה, הבילוי והרומנטיקה, תוכלו לברר האם נותר מקום פנוי בתאריך יחסית קרוב ובכך אמנם לא להרוויח את החצר המושלגת, אבל בהחלט גם את הנוף הנהדר ואת אתר החרמון הסמוך שהשלגים בו קרוב לוודאי רק יחלו להפשיר באזור אפריל-מאי. מעבר לכך רמת הגולן על שלל הצימרים שבה השוכנים בלב נופים פראיים ונחשבים צימרים מבודדיםהרבה יותר מכל השאר, מציעה אוצרות מעניינים למדי: דוכני פירות שווים, המון אוכל טוב ואתרי טבע שכדאי מאוד לבקר בהם ולהתרפק על היופי הלבן שעוטף כל פינה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים