למבוגרים בלבד: צימרים בגליל המערבי לזוגות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ20-11-2016
למבוגרים בלבד: צימרים בגליל המערבי לזוגות

החורף מגיע ואיתו התקופה הכי רומנטית שיש. אז למה להעביר אותה רק בבית? מאות צימרים בגליל המערבי לזוגות מצפים לעונה גשומה ועתירת מבקרים ומתכוננים בהתאם. במתחמים רבים הבריכה הופכת למחוממת ומקורה וכן גם הג'קוזי ספא המלכותי מקורה היטב. הסוויטות מלוטשות וסט הפוך היוקרתי כבר מונח על המיטה העצומה. הכל מחכה כאן כדי שתוכלו להגיע לחידוש הנפש, העניין והרומנטיקה. להבדיל ממתחמי צימרים בצפון לזוגות בזול, נועדו צימרים בגליל מערבילקהל "מבין עניין", המחפש עבורו חופשה איכותית וברמה גבוהה יותר. כך למעשה חל גידול במספר המתחמים האיכותיים והיוקרתיים שנמצא בגליל המערבי וכיום באזור זה שוכן הריכוז הגבוה ביותר של מתחמים מהסוג ה"נחשק" יותר.


סקירת צימרים בגליל המערבי לזוגות – הזול מול היקר


רומנטיקה בעולם הנופש, היא שם נרדף לאיכות. ועל כן, זוגות המתכננים חופשה רומנטית לרוב יעדיפו ליהנות מהטוב ביותר ומאירוח חסר פשרות. אלו המעדיפים נופש זול יותר ומוכנים להסתפק בחוויית אירוח מסורתית יותר, הם לרוב חיילים או זוגות צעירים המחפשים צימרים בצפון לזוגות צעירים ומצפים לקבל חדר אירוח נעים בלבד. לעומתם, אלו מכם שכבר חצו את גילאים אלה, יודעים היטב מהם הציפיות שלכם מהחופשה, ממה כדאי להיזהר ועל מה אסור בשום אופן להתפשר. באופן כללי, צימרים בגליל המערבי לזוגות – זולים או יקרים, נחשבים לבילוי רומנטי הכולל בתוכו מיטה גדולה ונעימה, ג'קוזי מפנק וגן מטופח עם מרפסת אישית לכל יחידה. ההבדל ביניהם הוא כמובן בתוספות – בריכת השחייה ומידת הפרטיות שבה, רמת הגימור, הנוחות, התאורה והעיצוב. כל אלו משחקים תפקיד וככל שהם בולטים יותר במתחם שבחרתם, כך העלות תהיה בהתאם והבחירה היא

כולה שלכם.


צימרים בגליל המערבי לזוגות בלבד


היישובים המומלצים לנופש רומנטי בגליל המערבי


הזכרנו זאת בעבר ונזכיר זאת שוב. הגליל נפרש על פני רצועה רחבה וגדולה מאוד בצפון ועל כן, רק הגליל המערבי לבדו מרוצף בעשרות יישובים כאשר בכולם ללא יוצא מן הכלל נמצאים צימרים בגליל המערבי לזוגות. אלו מכם המחפשים אחר חופשת צימרים בצפון לזוגות בזול ומחפשים את הפיתרון בגליל המערבי, יוכלו למצוא אותו דווקא במושבים הסמוכים לחוף כמו לימן או בוסתן הגליל, שבהם קיימים מספר צימרים בעלי גישה כפרית אותנטית, אולם רובם ללא בריכת שחייה. אליהם מצטרפים המושבים חוסן וצוריאל בהם קיימים מתחמי נופש עם בריכה אך הם ממוקמים בקצה האזור ועל כן נחשבים לבעלי מחירים אטרקטיביים. ההבדל הוא, שמתחמים אלו נגישים גם למשפחות כך שיש לקחת בחשבון את האפשרות שנושא זה לא תמיד מתיישב עם העדפות הפרטיות שלכם כזוג. לעומתם, המושבים בהם קיים ריכוז של מתחמי נופש מפוארים גדול הרבה יותר: עין יעקב, כפר ורדים, גורן ובן עמי – כולם בעלי מתחמי נופש ברמה גבוהה יותר, בהם ניתן למצוא גם סוויטות פרטיות עם בריכה ותנאי שירות שאינם פחות ממצויינים.

המארחים של צימרים בגליל המערבי לזוגות נחשבים למנוסים מאוד בכל הקשור לשהות הזוגית ונוטים להוסיף לחוויה אפשרויות שדרוג כמו ארוחות שף ועיסויים. אם אתם חוגגים אירוע רומנטי מיוחד, תוכלו להתייעץ עם המארחים ולהרכיב חופשה באופן אישי הבנויה מכל הרצונות האישיים שלכם. בסביבת הצימרים תוכלו כמובן לבלות ללא הפסקה, שכן האזור נחשב לתיירותי במיוחד: מסלולי טיול ומבחר אטרקציות, פעילויות מים, שלל מסעדות ומתחמי בילוי גדולים. אין לנו ספק שהבילוי הזוגי שלכם יהפוך מעוד חוויה שגרתית לחופשה מפנקת ומיוחדת מאוד לאוהבים.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים