נופש יפה עם הרבה נוף: צימרים בצפון רמת הגולן

מאת: צוות התוכן של צימרטופ20-11-2016
נופש יפה עם הרבה נוף: צימרים בצפון רמת הגולן

חופשה היא מפלט. מקום נייטרלי לרגיעה ומנוחה. היא השראה, היא שבירת השגרה, היא תמיד כיפית ומוצלחת. לכן אנו שמחים להציג בפניכם את האפשרות לנופש צימרים בצפון רמת הגולן, הנחשבים לנבחרת הצימרים המובילה בצפון גם מבחינת רמת האירוח וגם ביחס לסביבה, הנוף הנשקף מהחלון והיכולת להרוויח את מיטב הפרטיות והכי חשוב - שלווה אמיתית.


מה כבר יש לעשות בנופש צימרים בצפון רמת הגולן?


סוף המדינה ימינה, הוא המקום שבו פורשת רמת הגולן את כל מה שאמא טבע הרעיפה עליה מעתה ועד עולם. מדובר בשטח עצום למדי בחלקה הצפוני ביותר של המדינה, הכולל בתוכו את כל מה שיכול לשמח לבב אנוש: הרים, עמקים, שדות פורחים, יערות ונחלים בלי סוף. במדינה קטנטנה שבה הצפיפות רק גדלה בתוך הערים, אי אפשר שלא להעריץ את צפון רמת הגולן שמקפידה לשמר את החלקים הטבעיים שבה ולספק לכל נפש את החופש שאותו היא דורשת. בזכות המרחבים הפתוחים שבה, נחשבים צימרים בצפון רמת הגולןל"אליטת" האירוח הצפונית בה ניתן ליהנות מחופשה כפרית יפהפייה ועתירת נוף, עם מינוס שכנים מרעישים או מפריעים ופלוס הרבה רומנטיקה לזוגות הנופשים ועניין רב לילדים במסגרת הנופש המשפחתי של צימרים ברמת הגולן למשפחות. ועבור אלו מכם המעוניינים להגיע הנה בקרוב, כדאי לדעת שכאן מסביב ישנן פעילויות בלי סוף. כך שאין סיכוי שתעדיפו להסתגר בין קירות הצימר ולפספס את מה שקורה בסביבה.


הכל על צימרים בצפון רמת הגולן


מכיוון שרמת הגולן נחשבת ליעד תיירותי בולט, פועלות בה גם אטרקציות רבות – מרביתן הן אטרקציות שטח כמו טיולי ג'יפים, טרקטורונים או סוסים המאפשרות לתור את הסביבה בנוחות מתובלת בקצת אקשן. כל החברות מותאמות במיוחד לטווח רחב של גילאים והן וותיקות ומקצועיות מאוד בכל הנוגע לחוויה האישית של כל אורח. מעבר לכך, אזורים רבים ניתן להכיר דווקא דרך הרגליים ולבחור מסלול הליכה שיפגיש אתכם עם חיק הטבע, האוויר הפתוח והמראות המרהיבים ואם יתמזל מזלכם אולי גם עם כמה חיות בר מסקרנות... צימרים בצפון רמת הגולן ממוקמים ביישובים העליונים בחבל הצפון וסביבם ניתן למצוא עשרות נחלים מדהימים לטיולים. נחלים אלה נשפכים ברובם הגדול מהר החרמון, שגם הוא ניצב כאן כאטרקציית החורף המרכזית. צימרים ברמת הגולן למשפחות יכולים להציע לכם בימי החורף סיור מופלא בשלגים שסביבם, אפילו מבלי שתצטרכו להיכנס לאתר החרמון עצמו.


הצפון נגד הדרום


למרות האותנטיות והקרבה לטבע שיכולים לספק צימרים בצפון רמת הגולן – הם אינם נחשבים למפוארים ביותר בשטח. למעשה, הצימרים היוקרתיים ביותר, אלו הנחשבים לבעלי רמת 5 כוכבים מבחינת המתקנים שבהם והחוויה שבתוך המתחם עצמו נמצאים בדרום רמת הגולן, בה אמנם השלגים כמעט ואינם אך הטבע, האטרקציות והאוויר הטוב ממשיכים להתקיים בה בשפע.צימרים בחד נס לזוגותלמשל, עברו בשנים האחרונות לספק חוויה מענגת יותר, כזו שקוטעת את רצף בקתות העץ המושלגות ומעצימה את המתארחים בה מכל הבחינות. את צמרת היוקרה ניתן למצוא גם במתחמים המובילים כגון צימר צוק גמלא הצופה על כל הכנרת. המחיר כמובן יקר יותר ברוב השנה, אולם בחורף מתהפכות היוצרות כך שאזורי השלג מתייקרים והופכים למבוקשים יותר. אם הנסיעה לא מפריעה לכם, תוכלו להשקיע כ-40 דקות בדרכים הפתוחות ולבקר בקצוות השונים. כך למעשה ניתן ליהנות בשפע מכל העולמות, בדרך שלכם. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים