מי אמר חופשה בינואר? צימרים למשפחות עם בריכה מחוממת

מאת: צוות התוכן של צימרטופ13-10-2016
מי אמר חופשה בינואר? צימרים למשפחות עם בריכה מחוממת

תתארו לכם את חופשת החורף הקרובה שלכם: קר בחוץ, קצת גשם מטפטף ואתם טובלים במים חמים בטמפרטורת קיץ, עם אדים שמסתלסלים מעלה מהחום. נשמע חלומי, נכון? ברוכים הבאים לעולמם של צימרים למשפחות עם בריכה מחוממת, שיתנו לכם ולמשפחה שלכם את אותו הפינוק הקיצי, מבלי לשלם שקל יותר.

אם עד לפני מספר שנים מערכת חימום לבריכה בצימר הייתה מעיין אקסטרה מפנקת שזכו לה רק אנשים בעלי סכום גדול בכיס, כיום הבריכה המחוממת הפכה לנחלת הכלל ומארחים רבים בכל אזורי הצפון מטמיעים אותה בבריכת השחייה שלהם. כך למעשה ניתן גם להתפנק בבריכה ממש כפי שעשיתם בקיץ וגם להיחשף לאטרקציה חדשה, שמעולה במיוחד במהלך החופשה עם הילדים.צימרים למשפחות עם בריכה מחוממת נחשבים למוצלחים ואיכותיים יותר, כיוון שהם מספקים את אותה החוויה מבלי להתחשב במזג האוויר הנוכחי.


צימרים למשפחות עם בריכה מחוממת – האם יש תוספת מחיר?


מכיוון שהבריכה המחוממת היא למעשה ממש אותה הבריכה מהקיץ, התשובה היא לא. הבריכה שנוספו בה מערכת חימום ובחלק מהמקומות גם קירוי להגנה מפני גשמים ורוחות, אינה מייקרת את החופשה שלכם בשום מצב. ההבדל במחירים בין הצימרים השונים היה ונותר במסגרת ההבדלים שבין סוגי האירוח: בריכה אחת גדולה המשותפת למספר יחידות נופש, או בריכה פרטית לאורחי סוויטה אחת בלבד – הגורמים לשינוי במחיר. בנוסף זכרו, שאם נתקלתם במתחם שאין כל אזכור לגבי הבריכה המחוממת שבו כלל, זאת אומרת שהבריכה פעילה בימי הקיץ בלבד ושעדיף להמשיך בחיפוש המקומות. גם גודל הבריכה וצורתה משתנים בין הצימרים, כך שחשוב לוודא את ההעדפה שלכם ולדעת מראש כיצד תיראה הבריכה שאתם עומדים לקבל, שכן חלק גדול מאוד מהשהות החורפית שלכם קשור בה. את ההתרשמות תוכלו לעשות באמצעות צפייה בתמונות.


כאן תמצאו צימרים למשפחות עם בריכה מחוממת


המקומות הכי שווים לבריכה המחוממת


ואם כבר פינוק חורפי אמיתי בתוך צימרים למשפחות עם בריכה מחוממת, הרשו לנו להציג בפניכם את המקומות הראויים ביותר לנופש תענוגות שכזה:

פול ויו ללא ספק הממלכה הפרטית המושלמת לחורף, שכוללת בריכת שחייה פרטית בטמפרטורה לוהטת לכל מתחם (ארבעה מתחמים המופרדים זה מזה) ומסך קולנוע עצום מימדים, שאפשר לצפות ממנו גם מתוך הסוויטה וגם תוך כדי השהות בבריכה. מתחם פול ויו נחשב ליוקרתי במיוחד וכן קונספט הסוויטה הולם במיוחד את החורף המתקרב. אל תשכחו את הפופקורן.

אלומות יוסף שיאנית הצפון בכמות בריכות השחייה. למתחם אלומות יוסף עצום המימדים יש לא פחות מ-7 (!) בריכות שחייה מחוממות ומקורות היטב: ארבע מתוכן שייכות לארבעת הסוויטות היפהפיות שבמתחם והשלוש הנותרות משותפות לכל האורחים: בריכה מרכזית ענקית, בריכת ילדים מדליקה ובריכת זרמים, הכוללת זרמי ג'ט חזקים לעיסוי הגוף בתוך המים.

ארבע עונות בגליל – מדובר בחוויית צימרים למשפחות עם בריכה מחוממת באופן מעט שונה. כאן האורחים יכולים ליהנות מנפלאות הטבע החורפי המקסים של פאתי הגליל באמצעות גן ענק מרהיב, מלא שבילי הליכה יפים, נופים מרתקים ופינות מנוחה משפחתיות. כאן לשתיים מתוך ארבע הסוויטות מצפה ג'קוזי ספא פרטי מפנק במרפסת האישית ולטובת כל האורחים הוצב במרכז הגן ג'קוזי ספא גדול ומפנק. הבריכה שלארבע עונות בגלילאינה מחוממת, אך הג'קוזי ספא העצום בהחלט עושה כאן את העבודה.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים