צימרים בצפון הארץ – אז מי נשאר פנוי לפסח?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ03-06-2017
צימרים בצפון הארץ – אז מי נשאר פנוי לפסח?

פסח הוא הסימן הראשון לעלות על שורטס וכפכפים (סוף סוף!) ולקבל את האביב והצפון החגיגי. אם גם אתם שוקלים חופשה משפחתית ומקום יפה ומרוחק מעט לקיים בו את סדר פסח כהלכתו, יש לנו עשרות צימרים בצפון הארץ שעדיין ממתינים שתחטפו אותם – מסוויטות מפוארות ועד בקתות עץ בצפון. המחירים מן הסתם עולים בשל הביקוש וככל שתמהרו להשיג מקומות מוקדם יותר – כך תוכלו להיות בטוחים שחופשת החג שלכם אכן יוצאת לפועל.


צימרים בצפון הארץ שפנויים לחג ראשון:


בוסתן בכפר – אם אתם מחפשים מתחם צימרים בצפון הארץ בעל שטח גן רחב ומרווח למדי עבור כל המשפחה, זה בול המקום בשבילכם! 7 בקתות עץ בצפון הגליל העליון השוכנות במושב ספסופה, מוקפות בגנים ירוקים והרים, בריכת שחייה ענקית (עדיין מחוממת היטב), ג'קוזי ספא וסאונה יבשה. עלות בקתה ללילה בחג הינה 900 ₪ אך יש לשוחח עם המארחים החביבים כדי לוודא מהו המחיר הכולל עבור המתחם כולו בתאריכים הרלוונטיים עבורכם.



צימרי הגליל עלמה – מקום מתוק וחגיגי במיוחד שאנחנו לגמרי בטוחים שסתם התפספס למישהו משדה הראייה ולכן טרם נחטף. מדובר במקום חדש, מאובזר היטב ובעל רצון להעניק חוויית אירוח ביתית ומפנקת לכל דורש. כל אחת מ-4 הסוויטות בקו לבן ונקי שמתאים מאוד לאווירת החג, בחוץ יצפה לכם המון טבע, סביבה ירוקה מקסימה ובריכה גדולה. אה כן, תוסיפו לחוויה גם ג'קוזי ספא חלומי, לובי אירוח והתכנסות סגור ומעוצב ומחיר אטרקטיבי של 750 ₪ ללילה עבור כל סוויטה.


אחוזת שבעת הכוכבים – אחת מענקיות האירוח של צימרים בצפון הארץ, שמציעה הרפתקה משפחתית נפלאה בלב הגליל העליון. האחוזה כוללת 4 סוויטות אירוח באווירה מודרנית, בריכה חצי אולימפית ומתחם ספא סגור ומושקע במיוחד הכולל ספא זרמים ענק, סאונה יבשה, מתקני כושר ופינות ישיבה וטלוויזיה. המחיר בחג – 1,300 ₪ פר סוויטה.


אחוזת דוד בטבע – 4 צימרים רומנטיים במיוחד, החולקים בריכת שחייה מעוצבת, מתחם אירוח חיצוני גדול ופינת ברביקיו ענקית והכל ממוקם רק 5 דקות נסיעה מנחל עמוד, שיאפשר לכם ליהנות ממסלול טבע מרענן ומדליק עם כל המשפחה. לאחת הסוויטות קיימת בנוסף בריכה פרטית – מתנה יפה לחג עבור הזוג או המשפחה שאתם, המזמינים, בוחרים לפנק. והמחיר? 650 ₪ בממוצע לסוויטה.


צימרים בצפון הארץ


אהבה בגבהים – אם אתם מחפשים צימרים בצפון הארץ כדי ליהנות מנופי הארץ הטובה, כאן מובטח לכם מראה חסר תקדים ומיקום בתוך חבל ארץ פראי ועוצר נשימה. כאן בכרם בן זמרה, אחת מנקודות הגליל היפות והמיוחדות ביותר, הוקמו 3 סוויטות מקסימות עם בריכה מרכזית מפוארת בעלת זרמים, ג'קוזי ספא לצידה וערסלים שפזורים בכל מקום.


צימרים לפסח לפי אזור


אם אתם מעדיפים מיקום ירוק ופסטורלי יותר, מומלץ להתכוונן לאזור הגליל המערבי. כאן הנוף והשלווה עושים את שלהם וניתן לחפש צימרים בגורן, עין יעקב ונטועה, מן המושבים היפים באזור. לעומת זאת אם אתם חושבים על מקום אטרקטיבי מלא בילויים ו"פאן" גם מחוץ למתחם הנופש, עדיף לחפש צימרים באזור הכנרת ודרום רמת הגולן במושבים חד נס, מגדל, רמות והמושבה כנרת. ולאלו מכם המעדיפים ליהנות מארוחת חג משפחתית ומיוחדת, נמליץ על הגליל העליון שמתאפיין במרחבי גן גדולים והמון פרטיות. שיהיה לכם פסח שמח ומלא הנאות!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים