צימרים בצפון למשפחות עם ילדים – כך תבחרו אותם נכון.

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-06-2017
צימרים בצפון למשפחות עם ילדים – כך תבחרו אותם נכון.

הצפון הוא מקום משפחתי ומגבש מאוד. השלווה, הנוף החגיגי ומבחר האטרקציות יכולים להיות מתאימים לכל הגילאים, ההעדפות וסוגי המשפחות השונות. אבל מלאכת החיפוש של מתחמי צימרים בצפון למשפחות עם ילדים, היא לא בדיוק פעולה שאפשר לסכם במספר דקות. אתם זקוקים למקום נוח עם הילדים, רצוי עם כמה המלצות לתחושת הביטחון ובריכה מספיק מפנקת ומרווחת. וגם אם כבר מצאתם את המקום המושלם – כדי מאוד שתחזיקו אצבעות שהוא פנוי בול בתאריך הרצוי.


רגע לפני שתבחרו מקום – נסו לצפות מראש את כל הפרטים הקטנים


כמה נפשות אתם מתכננים להיות? כמה מתוכם מבוגרים וכמה ילדים? האם אתם מעוניינים בצימר הכולל חדרי שינה נפרדים להורים ולילדים או שגם חלל שהייה אחד בו ניתן להניח מזרונים יהיה בסדר? אלה רק השאלות הראשוניות שאתם חייבים לשאול את עצמכם ביחס לעצמכם ולילדים. רק אחרי שתוכלו להתוות את התשובות לשאלות אלה, אתם פנויים לחפש צימרים משפחתיים בצפון.

כאמור, צימרים בצפון למשפחות עם ילדיםיש מאות, דבר שיכול למרות החלטות שקיבלתם בנוגע לסידור הלינה, לסבך את הבחירה. לכן אנו ממליצים על תוספת של סינון אישי נוסף: מהו האזור בו אתם מעוניינים לבלות? האם שמורת טבע בגליל או חופי הכנרת? הגדרת המיקום תעזור לכם להתמקד גם במצב של הזמנה מראש וגם במצב של רצון ספונטני בנופש והזמנת צימרים למשפחות ברגע האחרון.


צימרים בצפון למשפחות עם ילדים


בחירת מתחם הגן כפרמטר החשוב מכל לבחירת צימרים בצפון למשפחות עם ילדים


אם יש דבר חשוב ביותר בבחירת צימרים בצפון למשפחות עם ילדים – הוא בחירה במקום בעל מתחם גן גדול ואסתטי, מטופח למדי ואיכותי שיכול להתאים לכם ולילדים גם יחד. ומה שדרוש לכם כאן בפנים הוא מדשאה גדולה, מתחמי צל רלוונטיים, פינות אכילה חיצוניות ועמדת ברביקיו, תאורת ערב שתאפשר לכם לנוע בשטח המתחם בחופשיות ללא סכנות וכמובן בריכה איכותית ומעלה, בעלת ריצוף למניעת החלקות, גדר בטיחות סמוכה ומדרגות גישה לכניסה בטוחה למים. כל מתחם צימרים לקבוצות בצפון אמור לעמוד בסטנדרטים המחמירים ביותר לבטיחות וטיפוח הבריכה ועליה להיות יפה, מרשימה, מזמינה וכמובן גדולה מספיק עבור כל המשפחה או השוהים במתחם עצמו. אם בחנתם את הצימר והוא לפי דעתכם קולע לעיקרי הבילוי שלכם, אפשר לעצור את החיפושים ולבדוק בו את הזמינות.

והנה טיפ נוסף, שאנחנו לא ממש בטוחים מדוע משפחות רבות מעדיפות לדלג עליו, אבל מה שבטוח – הוא עושה את חוויית הנופש לקלה ונוחה הרבה יותר! לדבר עם בעל הצימר בצורה ברורה ושקופה. שקפו למארחים שלכם כמה נפשות יגיעו למתחם: כמה מבוגרים וכמה ילדים וכן במצב של צימרים משפחתיים בצפוןלכל המשפחה המורחבת, מהי החלוקה האישית של כל משפחה מבחינת כמות המבוגרים והילדים בתוך הצימר. העבירו למארח את הציפיות שלכם ואת כל השאלות החשובות (מומלץ לרשום הכל על דף כדי שלא תשכחו כלום) ותנו לו לענות או במילים אחרות – לשכנע אתכם שמתחם הנופש שבבעלותו הוא סופר כדאי לכם. מיפוי ציפיות טוב מול בעל הצימר יבטיח לכם גם אירוח מושקע ואכפתי. הפעם תיהנו מחופשת צימרים בצפון למשפחות עם ילדים כפי שחלמתם!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים