חופשה עכשיו! טיפים להשגת צימרים בצפון ברגע האחרון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ20-05-2017
חופשה עכשיו! טיפים להשגת צימרים בצפון ברגע האחרון

סליחה שאנחנו מאיצים בכם, דווקא עכשיו כשאתם כל כך צריכים הפסקה מכל הריצות האלה סביב השעון. ביום-יום אתם בטח אנשים עסוקים מאוד ולכן אנחנו מתנצלים מראש גם על זה שאנחנו מדמיינים אתכם ממלמלים (שוב) בין פגישה, לעסקה, לשיחה טלפונית מה הייתם מצליחים להספיק אילו רק היו 25 שעות ביממה. אבל יש לכם חלון הזדמנויות כל כך קצר להרוויח צימרים בדקה התשעים ופשוט חבל שתפספסו אותו...



רגע. בעצם, בואו ניקח אויר.


צימרים בצפון ברגע האחרון


אמנם זמנכם קצר והסופ"ש כבר תיכף כאן, אבל עוד לא מאוחר כדי להתפרק מהלחצים ולהזניח את השגרה רק לקצת. לילה או שניים וזה הכל. צימרים בצפון ברגע האחרוןיכולים לחולל קסם קטן ומהיר באיכות החיים, מעיין "סוויצ' " קטן במחשבה והתרכזות בדברים החשובים לכם באמת: אהבה, אושר, בריאות. בדיוק לשם כך כדאי שתכירו את הטיפים החשובים שגיבשנו בזכות המון ידע וניסיון בענף, אלו שיעניקו לכם מבחר של צימרים פנויים להיום או לטווח של 24 השעות הקרובות, כבר לסופ"ש המתקרב ובמחירים הנמוכים ביותר. קדימה, נותרו לכם רק 3 דקות של קריאה...


טיפ ערמומי למזמינים לסופ"ש הקרוב


ענף התיירות עובד בעיקר מחמישי ועד שבת. זהו הסופ"ש, הנקודה ה"חמה" של השבוע ועליה כולם מעוניינים להניח את המזוודה. לכן מרבית המעוניינים, מקפידים להתארגן מראש, לקבוע תאריך לחופשה ולשריין לעצמם את המקומות הטובים ביותר. לכן ההזדמנות שלכם להרוויח את אותו מקום איכותי ובהוזלה משמעותית, תהיה ממש בדקה ה-90. כלומר – ביום רביעי, 24 שעות לפני כניסת הסופ"ש. ביום זה יכולים לקרות שני דברים: או שמישהו ביטל ואתם נהנים מההפקר, או שמישהו נותר פנוי. בשני המקרים, יעדיף בעל הצימר להציע צימרים בזול מאשר לא לעבוד בכלל. שני הצדדים מרוויחים ואתם מקבלים בזריזות את מבוקשכם וכבר מתחילים לארוז. נפלא, לא?


צימרים בצפון ברגע האחרון – כל הדרכים להוזלה במחיר


לבעלי הצימרים שמורה הזכות הטבעית להוריד או להעלות מחירים כרצונם. זהו עסק פרטי והם יכולים להחליט לגבי תמחור צימרים בצפון ברגע האחרון או לפי תמחור אחר כראות עיניהם. אולם ברוב המקרים, קיימת רגישות למצוקה הכלכלית ויש רצון גדול לגרום לכם להגיע ולמצוא צימרים בזול, במחירים נוחים וכל עוד אפשר.

ומתי באמת אפשר? כמובן שככל שהביקוש יורד, אתם בוודאות נהנים יותר. ולא רק מפרטיות יחסית במתחם ומשלווה כללית על מסלולי הטיולים, אלא גם ממחיר הרבה יותר טוב ממה שהייתם משלמים בחופשות הקיץ, החגים, ימי הסופ"ש או ימים מיוחדים כמו יום העצמאות או יום בחירות. בחירה בימי אמצע השבוע או בחורף באופן כללי למשל, יכולה להעניק לזוג האורחים המעוניינים במתחם צימרים בצפון ברגע האחרון עשרה או עשרים אחוזי הנחה, ארוחת בוקר כלולה במחיר או פינוק אטרקטיבי נוסף כמו שישיית בירה או עוגה שהוכנה במיוחד ליום הולדת ספונטני. דילים נוספים שתוכלו להיתקל בהם כאשר אתם בוחרים בימי החורף ואמצע השבוע הם חצי מחיר על הלילה הנוסף (כאשר ממילא מחירו של הלילה הראשון מתומחר בסדר גודל נמוך במאות שקלים ממחירו בתקופת הביקוש) ואפילו חבילת נופש מיוחדת, בה המארחים יוכלו להציע לכם שילוב של החופשה עם טיול סוסים, ג'יפים או ארוחת שף זוגית במסעדה סמוכה.

שיננתם הכל? רוצו לבחור את המקום שלכם, ליהנות מהחיסכון ובעיקר מזמן האיכות הנפלא שלכם זה עם זו שמיד עומד להתחיל...

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים