היכנסי כבר לאוטו וניסע: כך תמצאו צימרים פנויים להיום

מאת: צוות התוכן של צימרטופ20-11-2016
היכנסי כבר לאוטו וניסע: כך תמצאו צימרים פנויים להיום

למי מאיתנו לא עברה לפחות פעם אחת המחשבה לארוז כמה בגדים, להיכנס לאוטו ולנסוע למקום אחר, סתם כדי להתנתק, לבלות ולנקות את הראש. צימרים ברגע האחרון מספקים לכל הנופשים ובעיקר לזוגות, סוג של הזדמנות פתוחה לבילוי ספונטני שאפשר לנצל כמעט בכל הזדמנות. סביר להניח שכמעט בכל יום שתחפשו אותם, תמצאו צימרים פנויים להיום שאפשר להגיע ולבלות בהם. קיימים הבדלים כמובן במחיר ובהיצע שעומד לרשותכם, אך שפע הצימרים מבשר טובות לאוהבי הספונטניות, כך שכמעט ולא קיים הסיכוי שלא תמצאו מקום פנוי.


היכן כדאי לחפש צימרים פנויים להיום?


מכיוון שזמנכם קצר, עליכם להיות מכווני מטרה ולהתמקד. היצע הצימרים המופיע ברשת הוא גדול למדי וסביר להניח שכמעט בכל אתר שתחפשו תופיע רשימת צימרים שונה לחלוטין. בשלב זה חשוב לדעת, שלא כל אחר צימרים כולל תאריכון בו ניתן להזין את תאריכי הנופש ולבדוק מי פנוי. באתרים שתאריכון שכזה אינו קיים, תופיע רשימה מעודכנת לכאורה של צימרים פנויים להיום. הבעיה המרכזית עם רשימה שכזו, היא שלא ניתן לדעת מתי היא עודכנה לאחרונה, מה נותר פנוי במקומות שהיא מציעה וכיצד נדע מי כבר נתפס על ידי אחרים. לכן התאריכון שמופיע בחלק מהאתרים מציע מדד מדוייק יותר, דרכו ניתן לקבל את המידע באופן ממוקד יותר.


לאחר שהוצגו בפניכם התוצאות, סביר להניח שהן רבות ושלא תתקשרו לכל אחד מהצימרים שמצאתם לבדיקה. לכן עליכם לערוך סינון קצר בהתאם לדברים שמשכו את עיניכם יותר: רמת פרטיות גבוהה יותר, צימר מעוצב יותר, בריכה גדולה או מתקנים מפנקים נוספים כמו ג'קוזי ספא, סאונה וארוחות. אנו ממליצים להתמקד בחמישה צימרים לכל היותר מתוך כל הרשימה, לציין אותם לעצמכם וכעת לגשת למלאכת הבדיקה מקרוב וביצוע השיחה.


צימרים פנויים להיום בצפון הארץ


קצת על מחירים ומה שהם כוללים


באופן כללי, צימרים פנויים להיום הם אלו הניתנים בהנחה כלשהי עקב הדקה התשעים, כפי שמקובל בכל אופציה תיירותית שאתם בטח מכירים. אך גם כאן – חשוב להיות מחושבים. צימרים שמחירם נשמע "טוב מידי" לאחר הנחה (בין 200-300 ₪ ללילה), סביר להניח שעלותו נעה בין 350-450 ₪ בהזמנה סטנדרטית, מה שמגדיר אותו מיד כצימר דל יותר ופחות איכותי. קחו בחשבון שגם אם תכננתם נסיעה ספונטנית רק על מנת לחסוך, אתם עלולים לפגוע בהנאה האישית שלכם מהמקום ומהבילוי באופן כללי. ההמלצה היא להוסיף בתחשיב שלכם מעט יותר (150-200 ₪ לפחות) על מנת ליהנות מהיצע איכותי ומשירות הוגן ומלא. צימרים רומנטיים בצפון שמחירם ההתחלתי הינו 650 ₪ ללילה, יוכלו להתאים לכם אם הם פנויים ממש עכשיו ומחירם לרוב יהיה כ-500 ₪ ללילה בעקבות ההגעה הספונטנית והמקום הפנוי שנותר. זהו מחיר הוגן וסביר שכל זוג יוכל לעמוד בו, מבלי להרגיש שחוויית השהות שלו איננה מספקת. יש לשים לב שגם אם העדפתם להסתפק במינימום האפשרי, הצימר שלכם עדיין כולל בריכה שנראית גדולה, מרחב נעים ומפנק וכן אפשרויות בילוי בסביבה הקרובה כמו פאב, מסעדה או מסלול טיול. צימרים בצפון עם בריכה הם אמנם דבר נפוץ, אך קיימים כאלו שאינם כוללים אותה ולכן חובה שתוודאו את הופעתה בתמונות שמצאתם. צימרים פנויים להיום יכולים לספק לכם מגוון נרחב של אפשרויות ואנו מקווים שתמצאו את האפשרות הטובה ביותר עבורכם ותצאו לחופשה כבר עכשיו!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים