תחשבו מהר: תפוסה הולכת ואוזלת במתחמי צימרים בחרמון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ13-02-2017
תחשבו מהר: תפוסה הולכת ואוזלת במתחמי צימרים בחרמון

מי אמר שלג ולא קיבל? העונה הלבנה כבר החלה ורמת הגולן חוגגת את היופי המושלג שבה עם מתקני חוויה חדשים באתר החרמון וכל מה שמסביבו מושלם לטיולים והנאות זוגיים או משפחתיים. אך אם גם אתם נזכרתם רק עכשיו לחפש צימרים בחרמון, אל תופתעו אם בכל מקום צצים בפניכם שלטי "אזל". התפוסה מקסימלית וכך גם המחירים, התחלופה היסטרית וגם אם התמזל מזלכם וזכיתם לתפוס את מקומם של אלו שביטלו, לא בטוח שזה יקנה לכם נחת רוח מהמקום עצמו.

כבר דובר רבות על כך שאין הרבה השקעה במתחמי צימרים בחרמון וכי מתחמי הנופש וחדרי השינה ישנים, לא תמיד מתוחזקים היטב ובמילה אחת – מאכזבים. יחד עם זאת, היות ומדובר בשיא העונה באזור קופצים המחירים וכמעט מקבילים למחירי הקיץ במתחמי צימרים ברמת הגולן המכילים בריכות שחייה גדולות, דבר שלא מאפשר לכל הנופשים לבלות את זמנם למשך יומיים שלמים או יותר באחד הצימרים שבסביבה ואף גורע מן החוויה כולה, כאשר יש לבצע נסיעה ממושכת מאוד הלוך וחזור באותו יום.


עוד על צימרים בחרמון


אמנם זה לא צימרים בחרמון – אבל יש לנו פיתרון


במקום להתרוצץ אחרי צימרים בחרמון ולהתאכזב שכמעט ולא ניתן למצוא כאלה ובמחירים סבירים, תוכלו לפנות אל צימרים ברמת הגולן השוכנים בדרום הרמה, כאשר מהם ועד לאזורים המושלגים מפרידות לא יותר מכ-30 דקות נסיעה. כך למעשה תוכלו ליהנות מכל העולמות ובמחיר הוגן, היות וכאן בדרום רמת הגולן מחירי החורף נותרים זהים לכל שאר אזורי האירוח הכפרי. אלו הם צימרים עם נוף מקסים לכנרת או לפסגות הגולן השוכנים בתוך סביבה טבעית ירוקה ובעיקר מספקים הרבה רומנטיקה. בנוסף לכך, הצימרים של רמת הגולן ידועים ברמתם הגבוהה, מה שגורם גם להצבתן של בריכות שחייה מפוארות – מחוממות ומקורות למשך כל החורף ולצידן מתקני ג'קוזי ספא זרמים וסאונות יבשות. ואין דבר מושלם יותר מלחזור אחרי יום מהנה בתוך השלג ולהפשיר לאט לאט בתוך המים הלוהטים...


צימרים בחרמון לימות החורף


שילוב בין פרטיות, טבע, אטרקציות והמון שלג


אם אתם מחפשים צימרים בצפון לזוגותומעוניינים בהפתעה מיוחדת לבני הזוג, תוכלו גם לפנות את עצמכם ליומיים מטריפים של חופשה בשלג, כאשר מקום הלינה שלכם יהיה נעים ומרווח יותר וכמובן פרטי. החיסרון העיקרי של צימרים בחרמוןהוא חוסר הפרטיות הזוגית, בעוד שבדרום רמת הגולן ניתן ליהנות ממתחמי נופש פרטיים ומרהיבים שבהם כל המתחם הוא שלכם בלבד. אם תעדיפו, תוכלו להגיע הנה עם הילדים או בני משפחה נוספים ו"להשתלט" על כל יחידות המתחם בצורה נוחה וכמובן במחיר מופחת בהרבה מזה שתשלמו בקיץ. כדאי ומומלץ לשאול את המארחים בנוגע לזמן הנסיעה המדוייק עד לאתרים המושלגים, כאשר אם אתם מעדיפים בכל זאת לבקר בשלג ולחסוך את הפקקים והתשלום לאתר החרמון, אפשר להגיע אל אזורי היישובים אלוני הבשן, אורטל ומרום גולן שבהם תוכלו ליהנות משכבת שלג עבה וזכה לטיולים ותמונות משפחתיות. אטרקציות רבות בכל רחבי האזור ישמחו להציע לכם טיול קסום בתוך השלג על גבי סגווי, בתוך הג'יפ או עם הטרקטורונים, כאשר אפשר לשלב יחד איתם ארוחה חמה באחת המסעדות המקסימות שצופות לנופים המושלגים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים