צימרים בארץ לאירועים מיוחדים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ03-07-2017
צימרים בארץ לאירועים מיוחדים

מיציתם כבר את כל הפתרונות האפשריים לחגיגה. בית, חצר, מסעדה, מקום לאירוע... במשך השנים חוויתם אינספור חגיגות משמחות כאשר כל אחת מהן התבססה על מקום אחר מטעמים שונים: הקרבה של המוזמנים למקום האירוע, כמות האנשים שאפשר להכיל בתוך אותו מקום והתנאים שהוא מספק לחוגגים. אך כאשר מתחשק לכם לקיים אירוע חשוב בדרך הכי מיוחדת שרק אפשר – כאן נכנסים צימרים בארץ לתמונה.


צימרים בארץ לאירועים? יש דבר כזה!


הם נמצאים כמעט בכל מקום: צימרים בכנרת, בערבה, בגליל ובמישור החוף. וכן, הם מסוגלים להפוך את החוויה שלכם להרבה יותר עוצמתית ומיוחדת. צימרים בארץ מציעים מתחמי נופש פרטיים ואקסקלוסיביים בהם ניתן להעביר את האירוע בדרך מיוחדת ואף לשהות במקום על מנת להמשיך וליהנות ביחד. לכל אחד ממתחמי הצימרים הגדולים יש מספר חדרי שינה, בריכת שחייה מפנקת, עיצוב באווירה אלגנטית שיקל מאוד על המצטלמים וכך גם אפקט פרטיות מושלמת ואם תרצו גם נוף נפלא דרך החלון. מתחמי נופש בארץ יכולים להיחשב כמתאימים לאירועים קטנים אך מוצלחים מאוד, החל מבריתות, מסיבות רווקות והצעות נישואין רומנטיות ועד ימי הולדת להורים או הסבים, חגיגות יום נישואין עם כל המשפחה, בת מצווה כטיול משפחות מדליק וציון אירוע משפחתי שבו כל המשפחה לוקחת חלק. בשנים האחרונות, זוגות רבים אף מגדילים לעשות ובוחרים צימרים בארץ לרגל חתונתם. החופה מוקמת באותו המקום, האורחים מגיעים לבילוי של יומיים לכל הפחות וכולם יחדיו נהנים מהחוויה המיוחדת יחד עם בני הזוג. ואם הרמתם גבה עכשיו, רק חכו. זה עוד הולך להפוך לטרנד של ממש.


"העדפנו חתונה מצומצמת – משפחה וחברים קרובים וזהו." מספרת כלה טרייה שהתחתנה לאחרונה באחד ממתחמי הנופש הגדולים והמפנקים באזור הצפון. "חשבנו על מקום פסטורלי ויפה שאפשר ליהנות ממנו באווירה טובה גם ביום שאחרי ולא יכולנו שלא לחשוב על צימרים בגליל התחתון בתור הלוקיישן שהכי מתאים למה שחיפשנו. היה מדהים". והיא בהחלט לא לבד – המוני צימרים כבר שותפים להפקות ענק בסדרי גודל שכאלה, בעיקר אלה בעלי השטח הגדול והמפואר. אך גם לבקתות העץ וצלע הנוף כמו שמספקים צימרים באמירים, לא חסרים אירועים טובים לארגן. "זה יכול להיות יום הולדת או בר מצווה ואפילו יום נישואין לסבא והסבתא שבו הם מחליטים להזמין את כל המשפחה לנופש". מספר לנו מארח צימרים בכנרת. "אנחנו מתחייבים כמובן לאפשר את סידורי הלינה לכל המשתתפים ואם בעל השמחה רוצה אז גם בהפקה והארגון של המקום והציוד כמו כסאות, הגברה, קישוטים וכיוצא בזה."


צימרים בארץ


טיפים למחפשי הלוקיישן המושלם לאירוע


אם גם אתם מחפשים צימרים לאירועים מיוחדים, חשוב שתקפידו לבחור אך ורק במקום בעל שטח גן נרחב שאפשר לשוטט בו מבלי להצטופף. גם אם יהיה צורך בהוספת פינות ישיבה, עדיין אפשר לארגן את הגן באופן כזה שהוא יתאים בדיוק לכמות האנשים. שנית, חשבו כבר מראש על האורחים הנשארים ללון. אם מדובר בכל המשתתפים, הרי שחובה לוודא מול המארחים שכמות האורחים שלכם יכולה להתארח בתוך הצימרים במלואה. שנית, חשבו גם על מקומות הכינוס המשותפים – פרגולה גדולה לארוחות, מקום להקרין בו את המצגת שהכנתם או סלון גדול מספיק לערב מלא משתתפים. ככל שתבצעו חשיבה מקדימה לגבי המקום המושלם שלכם לאירוע, כך הוא יהפוך למקורי יותר, פורץ שגרה וחלומי הרבה יותר!

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים