צימרים לחורף לזוגות: המקומות השווים לנופש וטיולי אקסטרים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ03-06-2017
צימרים לחורף לזוגות: המקומות השווים לנופש וטיולי אקסטרים

אף פעם לא באמת הבנו את האנשים שנושמים את השטח, שחושבים שלחצות את המסלול עם ארבעה גלגלים במקום שתי רגליים הוא עדיף. עד שניסינו את זה בחורף. מזג האוויר הקריר דווקא הופך לאטרקטיבי עבור כל טיול אקסטרים, להבדיל מהקיץ הלח והדביק שגורם לפנים שלנו להתכסות בשכבה עבה של אבק. בחורף אפשר ממש ליהנות מהטבע במלוא מובן המילה, להתפעל מהנוף ולעצור לשתייה מחממת של אמצע המסלול בתצפית. גם ספארי לילה הוא אופציה נהדרת לכל הסקרנים שמעוניינים לראות את הפרא הארצישראלי במקומו הטבעי ולהעביר יום של חוויות מחוץ לבית. צימרים לחורף לזוגות מציעים שילוב נהדר בין חוויית נופש משולבת מתקני מים מחממים כמו ג'קוזי ספא זרמים ובריכה מחוממת מקורה לבין עשרות חברות השוכנות בסמוך ומציעות טיולי שטח אקסטרים לזוגות ומשפחות. וכן, גם המחיר בהתאמה.


חבילת נופש מושלמת: צימרים לחורף לזוגות וטיול טרקטורונים מרענן


אז מה בכלל אפשר לעשות כאן בצפון? מלבד צימרים לחורף איכותיים ומפנקים, בעוד שמזג האוויר הגשום לא מבטיח שתוכלו לצלוח את מסלול הטיול רגלית מבלי להתמלא בבוץ, אפשר לתת לטרקטורון לעשות עבורכם את העבודה. אם אתם נוחתים בקרוב במתחם צימרים בגורן, דלתון או ראש פינה – אזורי הגליל המבוקשים לחורף, תוכלו ליהנות מהמון טיולי טרקטורונים ורייזרים הנמצאים ממש בסמוך אליכם, אפילו מתוך המושב בו אתם נמצאים. צימרים לחורף לזוגות יודעים היטב היכן נמצאת כל חברה המציעה טיול אקסטרים חורפי וטוב ולמי מכל החברות המוצעות הכי כדאי לפנות. בחלק מהמקרים, המארח שלכם בצימר ובעלי האטרקציה בכלל מכירים היטב ויש צ'אנס להוזלה או חבילה משתלמת. גם טיול ג'יפים יכול להפוך לאטרקצייה החורפית המושלמת, לכל זוג שמעוניין יותר בחוויה עצמה ופחות בטכניקת הנהיגה בשטח. טיולי הג'יפים החורפיים הכי שווים לטעמנו נמצאים דווקא ברמת הגולן, היכן שעשרות צימרים בגולן מתכסים בשכבה יפה של שלג ומספקים חופשה לבנה מרהיבה. גם הספארי לילה הוא דרך נפלאה לנצל את השהות בתוך צימרים לחורף לזוגות, כאשר שניכם יוצאים למסע מרתק בתוך הג'יפ בשעות החשכה, מצויידים בזרקור ופנסי הג'יפ ותרים אחר חיות הסביבה שלאט ובזהירות יפגשו אתכם בתוך השטח.


צימרים לחורף לזוגות


חידושים בעולם השטח? אין הרבה, אבל הנה כמה אופציות נוספות:


זוגות המעוניינים בחוויה בתוך הטבע שמתאפיינת בהרבה יותר רומנטיקה, ישמחו לדעת שגם טיולי הסוסים הרבים עדיין כאן. נכון, ממש לא כיף לצעוד על שפת הים ברוח המעצבנת ולחטוף את כל המלח והחול בפנים, אך יום שמשי נעים למדי יכול להתאים לטיול של שעה-שעה וחצי לאורך הנוף הקסום ובוודאי שחובה עליכם גם להצטלם ולהעלות תוך כדי. אנו ממליצים על צימרים בגליל התחתון בשילוב טיול על הסוס מפני שכאן אפשר באמת לחוות נוף ייחודי ואווירה פסטורלית שקטה במיוחד, כאלה שבהחלט לא רואים בכל מקום. בגזרת החידושים מחכים לכם כאן הסגווי – מעין דו-אופן זריז וחכם שקולט כל תנועה בגופכם, כך שהוא יודע במדויק מתי מתחשק לכם לנסוע, מתי להגביר מהירות, מתי לעצור ומתי... לפנות לצדדים. הסגווי מוצע כרגע בשני מקומות עיקריים במסלולי השטח – על גדת החצבאני או באזור קצרין. אם אתם מתארחים במקום אחר, כדאי שתשקלו את האופניים האהובות כטיול מדליק במקום שאגב – יכולות להפוך כל חוויה של צימרים לחורף לזוגות לאטרקציה רומנטית מושלמת שכוללת קטיף, נסיעה בתוך המושב והמון הרפתקאות ומקומות בשולי הדרך.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים