מבצע סבתא: ארגון אירוע פשוט וקל עם צימרים לקבוצות קטנות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ13-02-2017
מבצע סבתא: ארגון אירוע פשוט וקל עם צימרים לקבוצות קטנות

אם אי פעם ניסיתם לארגן אירוע אתם כבר מודעים לכל התרחישים האפשריים: איך, איפה, מתי וכמה הם שאלות שמטרידות כל מארגן – על אחת כמה וכמה כשמדובר בקבוצות שהן קטנות יותר, בהן כל אחד חשוב ומשמעותי ועלינו לענות על ציפיותיו האישיות.

צימרים לקבוצות למעשה מציעים בדיוק את הפיתרון המושלם לחגיגה: מקום שקט ומטופח עם מרחב גדול בו ניתן לקשט, להנעים את זמנם של המוזמנים ולגרום מקסימום הנאה והפתעה לחוגג, החוגגת או החוגגים המאושרים. צימרים לקבוצות קטנות אמנם לא חייבים לשמש כאירוע עצמו, אלא גם לציון שלו ולטובת ההנאה של כולם. ובאמת, מה יכול לשמח יותר את סבתא מאשר חופשה משפחתית עם הילדים והנכדים במקום ירוק ונעים?


מצאו צימרים לקבוצות קטנות


המדריך השלם מרגע ההחלטה ועד ההזמנה


מה שתצטרכו לעשות לפני שבכלל תגשו להשוואה בין המקומות השונים הוא סקר דעת קהל. מה הנוכחים באירוע או הנופשים מעדיפים? האם בריכת שחייה גדולה? האם מספר צימרים בהם ניתן ללון בנפרד זה מזה? האםצימרים בכנרת או בגליל העליון? לאחר שתהיה בידכם תשובה כללית תוכלו להמשיך במלאכה. צימרים לקבוצות קטנותיכולים לאפשר בנוסף שהות ללא לינה, מה שאומר שאתם יכולים לסגור את המתחם ליום אחד בלבד ובכך אף לחסוך את עלות הלינה, שלרוב מייקרת את הזמנת המתחם כולו. לאחר שתדעו כמה שיותר פרטים כלליים על האירוע או החופשה שלכם לכל הקבוצה, אפשר לגשת למלאכת בדיקת המקומות השונים.


מה חשוב לוודא שקיים במתחמי צימרים לקבוצות קטנות?


נתחיל מההגדרה: מהם בעצם צימרים לקבוצות קטנותבכלל. מדובר במתחמי נופש שקטים יחסית, בהם היכולת להרעיש הינה מוגבלת או שהמדובר במקום קטן יחסית, המסוגל להכיל עד 10-15 נופשים לכל היותר. כאן בפנים הפרטיות מובטחת ולמעט המארחים שיקבלו את פניכם בכניסה והעזיבה, איש לא אמור להפריע. רצוי מאוד שהמקום אותו אתם מחפשים יכיל מספר מתקנים חשובים כמו בריכה גדולה, ג'קוזי ספא ופינות ישיבה מקורות או מוצלות כך שכל אורח יוכל לבלות את זמנו בדרך שבה הוא מעדיף. וודאו מול מארחי המקום עוד בשלב הבירורים האם קיים במקום מקרן להקרנת מצגת שהכנתם או שולחן אוכל גדול לכולם, מרחב פנימי גדול ואמצעים לבישול אם תהיו מעוניינים להכין בכוחות עצמכם ולחסוך את הנסיעה למסעדה. בחלק מן המקומות תינתן האפשרות לארוחת בוקר (אם אתם לנים במתחם) או ערב מידי שף שיגיע לבשל לכם במיוחד. אם אתם מחפשים מתחם צימרים לקבוצות השוכן במיקום מבודד ונטול שכנים, בדקו גם על האפשרות להזמין סדנה מיוחדת המשמשת למעשה כאטרקציה וכמתנה המרכזית מכולכם אל חוגגי האירוע.

סדר גודל המחירים בין צימרים משפחתיים בצפוןהמאכלסים קבוצות נתון לשינויים רבים. זאת בעקבות הצורך שלכם במתחם שמשתנה מקבוצה לקבוצה ובשל כך איננו כלול במחירון סטנדרטי שניתן לתמחר מראש. העלויות עם לינה יחושבו לפי עלות הצימר ללילה ולפי תוספת האנשים השוהים בו וסביר להניח שמדובר באופציית המחירים הנוחה יותר. אם תעדיפו צימרים לקבוצות קטנות ליום אחד בלבד, עליכם לזכור כי במצב כזה מדובר בהפסד יחסי מצד המארח, שכן אין הוא יכול לקבל באותו היום אורחים ללילה הנשארים גם ליום שלמחרת. לכן סביר להניח שהמחיר מעט גבוה יותר, אך שווה במצב שבו לא תאלצו לוותר על יום עבודה נוסף או סידורים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים