קיץ חגיגי: 8 צימרים לשבועות שכדאי להכיר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ10-05-2017
קיץ חגיגי: 8 צימרים לשבועות שכדאי להכיר

אמנם בעולם הצימרים אנחנו נהנים מחגיגות לאורך כל השנה, אבל שבועות זאת סיבה מספיק טובה בפני עצמה כדי להגיע וליהנות מפלאי הצפון המדהימים. בעונה זו הפירות מבשילים והקציר בשיאו כך שהריח שבאוויר פשוט משכר, הנוף נפלא ומשהו בחג הזה הכי מזכיר לנו את ימי הילדות העליזים אי שם בכפר, עם קוביות החציר והמרחבים. לרגל החג הכי מתוק וקציפתי בשנה, קבלו שמונה צימרים לשבועות שפשוט עושים טוב על הלב.


בצבעים בהירים עם בריכות שחייה גדולות והמון פינוקים – צימרים לשבועות איכותיים וטובים:


בקתת גאיה – אי שם על הדרך שלכם החוצה מנהריה מחכה פנייה קטנה ימינה. כבר בסיבוב אפשר לגלות את המטעים, להוריד את החלון ולהריח את האוויר... כאן בתוך הציור הפסטורלי שנקרא מושב בן עמי, אפשר למצוא את בקתת גאיה החלומית – מתחם צימרים למשפחות וזוגות שעומד בפרטיות מלאה בפני עצמו ומעוטר בצבעי קרם-שמנת מתקתקים ומתבקשים לחג הלבן. אה כן, גם בריכה פרטית ניצבת כאן לרשותכם ואירוח אישי טעים, מסור ומושקע מכל טוב.


הרמוניקה בכפר – ביתי, נעים ולבבי בדיוק כפי שמתבקש בעונה בה כולם מחפשים צימרים פנוייםובמקומות טובים לתור בהם את הארץ. הרמוניקה אוחזת במיקום נדיר ומפתיע בסמוך להר תבור, 20 דקות מהכנרת ושתי דקות מכל מסלול טיולים ואטרקציה טובה שבסביבה. בפנים אפשר לנוח במקום משפחתי חמים ומחבק שעוצב בעידון ורומנטיקה ומשרה המון אופטימיות ורוגע.


התרגעות – חופשה אותנטית מלאה בטבע ואבן גלילית מעוצבת בדיוק כפי שמושב אמירים יודע לספק. מבפנים האווירה חגיגית ומושקעת, מבחוץ הנוף חוגג את היותו מדהים ומופלא. יש מלכותיות, יש פריחה קיצית ואפילו בריכה במושב עצמו שאורחי המקום יוכלו ליהנות ממנה ללא הגבלה.


מבחר צימרים לשבועות

צימרי הגליל עלמה – צימרים לשבועות בעיצוב בהיר ומעודן בדיוק כמו שאנחנו אוהבים! עיצוב מודרני בגווני לבן שמנת, חצר מרגיעה ובריכה מפנקת ומוסתרת שהכי כיף להתפנק בה על אבטיח או פלטת גבינות מושחתת.

אחוזת אליה – נתחיל מזה שצימרים מעץ המשולבים בבדים לבנים הם חגיגה יפה ואיכותית לכל זוג ומשפחה, אפילו בלי קשר לזה שאתם מחפשים צימרים לשבועות או בכלל לחופשת הקיץ. האחוזה מגישה לאורחיה חופשה שופעת וחצר גדולה וירוקה עם מתחם בריכה לבן ומושלם לחג שלכם כאן.


נופים, שלווה מדהימה ועידון

               

אור בראשית – גם האותנטיות המתבקשת שהופכת את מושב אמירים לפנינה תיירותית מסוגננת, גם הצמחייה שעושה טוב לכל אורח והשימוש בפריטים פרחוניים שממשיך את הקו והאמירה המלבלבת וגם בריכה פרטית מפנקת ומחוממת לכל אחת משלוש הסוויטות במתחם, סתם כדי שיהיה לכם מדהים מידי כדי לחזור הביתה.

גן המלכים – הנה צימרים לשבועות בגישה שונה, ייחודית וסופר מודרנית! שתי סוויטות אקולוגיות מדהימות שנבנו על צלע הר גבוה שמשקיף לכל נופי אמירים והסביבה. מבפנים האווירה רכה ומלטפת, עיצוב בהיר ומודרני באחת ואמירה כפרית משובחת ואלגנטית בשנייה. לכל אחת פיסת גן פרטית מרעננת ומקסימה מול הנוף הנפלא.

לאה סוויט – אתם יכולים לנסות לבחור צימרים בחד נס, במגדל, בדלתון או ראש פינה. ועדיין – משהו במושב גורן המפורסם מהגליל המערבי מושך בכל זאת את כל המבקרים. אולי זה האוויר, אולי הנופים והאטרקציות ואולי באמת ההשקעה המקסימלית בכל אורח. לאה סוויט היא פנינה תיירותית לבנה ומלטפת לחג שכולו לבן כוללת מתחם בריכה מפנק והרבה, הרבה הנאות אינסופיות.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים