עושים סדר: טיפים למציאת צימרים לפסח

מאת: צוות התוכן של צימרטופ09-04-2017
עושים סדר: טיפים למציאת צימרים לפסח

פסח וצימרים הם כנראה שני דברים שממש הולכים ביחד. האביב החגיגי שמקשט את הצפון בירוק הוא רק התירוץ הראשון לאתר כאן צימרים לפסח כדי ליהנות מהנוף הנפלא. התירוץ השני הוא כמובן הפתיחה הלא ממש רשמית של הקיץ ומזג האויר החמים, שבזכותו סוף סוף אפשר לחזור ולשכשך בבריכה, להסתובב בבגדים קצרים ואולי גם ליהנות מאיזה משקה מרענן או גלידה.

אין ספק שעולם החופשות מתכתב הרבה יותר טוב עם האביב והקיץ, אך לצד כל אלה שוכן גם הדחף הפנימי שבוער בנו לצאת לחופשה אחרי זמן רב של שגרה מאוסה ואין זמן מושלם יותר מחופשת הפסח כדי לעשות זאת. אז כדי שתוכלו להשיג מקום איכותי וטוב כבר עכשיו ומבלי לבזבז שעות בחיפושים, אספנו מספר טיפים שידריכו אתכם איך להזמין צימרים לפסח הקרוב:

 

כיצד תמצאו צימרים לפסח


צימרים לפסח? הצחקתם. כל המקומות השווים כבר נתפסו

 

אמנם אנחנו כבר ממש רגע לפני המצות וההגדות על השולחן, אך זה עדיין לא אומר שכל המקומות השווים כבר אזלו. עדיין אפשר למצוא את המציאות שלא כל הזוגות והמשפחות מצאו – בזכות הצצה בתמונות המקומות המוצעים. עליכם להביט בתמונות ולוודא שמה שאתם רואים נראה איכותי וטוב, לא רק הצטלם נהדר באותו הרגע. האם הבריכה מרוצפת וכוללת כניסה רחבה? האם שטחי הגן שמאחוריה נראים מטופחים? האם קיימות תמונות לילה שמציגות את התאורה במתחם היטב? ממה מורכב הריהוט בתוך הצימר והאם התרשמתם לטובה מהמרחב הפנימי? ככל שתהיו קפדנים יותר כלפי התמונות, כך תדעו אילו מן המקומות איכותיים יותר ואיכותיים פחות. כן, אין לנו ספק שמזמינים רבים לא בררו היטב את מתחם הנופש כמוכם ויתכן ועדיין זכיתם במקום המושלם שטרם נתפס.

 

לכבוד מיליארד טועים

 

ובעוד שכולם נוהרים אל תוצאות החיפוש עבור "צימר למשפחות", אתם עומדים להיות מעט חכמים יותר ולהשתמש בקטגוריות האתרים שנפתחו עבורכם במיוחד תחת הכותרת "צימרים לפסח". מדובר ברשימה שמתעדכנת תכופות ובה באמת ניתן למצוא את כל המקומות שטרם נלקחו, או שיש בהם עדיין תאריכים פנויים במהלך החג. לא, חיפוש "צימרים בגליל התחתון לפסח" פחות יניב תוצאות.

 

אזורי הביקוש הגדולים ביותר

 

אז אחרי שאיתרתם את רשימת "צימרים לפסח" המדוברת, צפיתם והתרשמתם מתמונות המקומות השונים ואפילו בררתם מתוכם 3-4 צימרים פוטנציאליים עבורכם, כעת ניתן לבצע רק עוד שלב אחד קטן, שנכנס לתוקף ממש במקרה שבכל זאת לא מצאתם את מבוקשכם. נופשים רבים יודעים היכן נמצאים המקומות הכי מבוקשים לנופש, שבהם מן הסתם תוכלו למצוא ריכוז הרבה יותר גבוה של צימרים. מקומות אלה באזור הגליל המערבי הם בעיקר צימרים בגורן, עין יעקב, נטועה ומנות שבהם סביר להניח שעדיין יש מקומות פנויים בחלק ממתחמי הנופש. באזור הכנרת אלה יהיו המושבה כנרת ומגדל ובגליל העליון ראש פינה, ספסופה ודלתון. גם אם למעשה התקשרתם לאחד הצימרים ונאמר לכם שתפוס – אל תתייאשו! סביר להניח שבעלי הצימר מיודדים עם מתחמי נופש אחרים באותו הישוב וישמחו להפנות אתכם אל מי שהם יודעים שפנוי. כך תוכלו להרוויח חופשה באותה הרמה ומבלי להתאמץ. ושיהיה לכם פסח שמח, כשר ומהנה במיוחד!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים