מאחורי דלתיים סגורות: צימר עם בריכה מחוממת פרטית לבילוי זוגי בחורף

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-02-2017
מאחורי דלתיים סגורות: צימר עם בריכה מחוממת פרטית לבילוי זוגי בחורף

לצאת החוצה כשגשום וקר זה תיק לא קטן. כזה שבדרך כלל מחליק באופן ממש מרגיז על המעיל המסורבל ומונע ומונע נשיאה על כתף אחת בלבד. אבל לשנות מקום ואווירה מתוך ארבעת קירות הבית אל צימר עם בריכה מחוממת פרטיתרק לכם, כבר נשמע הרבה יותר מעודד. בעיקר כשמדובר ביציאה מתוך השגרה שבעונה הכי שגרתית שיש. ואם אתם כבר כאן באיזה מתחם צימרים רומנטיים, כדאי שתדעו שלא רק הבריכה הפרטית עצמה יכולה לספק לכם מגוון חוויות ושאת ההנאה האמיתית תוכלו לספק לעצמכם דווקא בכוחות עצמכם. כל השאר – הם כמובן רק הבונוס.


טיפים לבילוי המושלם בתוך כל צימר עם בריכה מחוממת פרטית


תראו סרט: כי אין דבר כיפי ורומנטי יותר מהתכרבלות משותפת עם בן או בת הזוג מתחת לפוך כשהפופקורן או הקרמבו נמצאים בהישג יד. כדי להעצים עוד יותר את ההרפתקה, מומלץ להזמין צימר עם בריכה מחוממת פרטית הכולל בין היתר מערכת קולנוע ומסכי צפייה גדולים. הגבירו את הווליום והשתיקו פלאפונים. עכשיו זה הזמן השקט שלכם יחד.

תאכלו משהו: אם כבר בפרטיות מלאה, אז עד הסוף. אם תקחו את עצתנו לבישול זוגי, מובטחת לכם לא רק הנאה ורומנטיקה, אלא גם היכולת לבשל מכל העולה על דעתכם מבלי שהריח או רעשי המקצפה יפריעו לשכנים. ובסוף – כמה כיף לצאת אל פינת הישיבה הסמוכה לבריכה, להדליק כמה נרות ולאכול ביחד!

תהיו ילדותיים: אתם כבר פה. ולבד. אז למה שלא תשתטו קצת? קחו לעצמכם שעת שטות משותפת ועשו משהו מצחיק. כמעט כל צימר שנועד גם למשפחות מספק גם משחקי קופסה לילדים שתוכלו להשתמש בהם ולהרוויח זמן אמיתי של הנאה, רחוק לחלוטין מהשגרה והרצינות הרגילה.

תצפו בגשם: צימרים בגורן, במושבה כנרת, באמירים או בחרמון... לא באמת משנה באיזה מהם לבסוף תהיו, משנה מה שתראו מהחלון. ואם אתם שוהים במקום של צימר עם בריכה פרטית מחוממת ואישית – הרווחתם ככל הנראה גם נוף פראי ופתוח שאפשר לראות בו את הטבע האמיתי. כל זה כמובן לצד הפינוקים השווים כמו ג'קוזי, קמין עצים ותה צמחים בריא ולוהט.

תעשו טיול אקסטרים: מה שווה כל החוויה שלכם לבד בחורף הצפוני אם אין בה קצת בוץ? אטרקציות מעולות כמו טיולי טרקטורונים וג'יפים ישמחו לתת לכם יום של הנאות שבו אתם נושמים קצת אוויר צלול ומנסים לחצות את התעלה הבוצית ההיא עם הרייזר. מתחם הצימרים הפרטיים ראש פינת נוילמשל, זוכה למיקום טוב בלב ראש פינה, שבסביבתה תוכלו לשלב בנוסף לשכשוך פרטי גם טיולי סוסים, אופניים וג'יפים בסביבה מלאת נחלים ושלג.

תדברו: צימר עם בריכה פרטית מחוממת, הרחק מהעולם והעיניים הבוחנות הוא הזדמנות נדירה לשיחה טובה באמת. הקשיבו זה לזו, התייעצו, העלו זכרונות או תכננו קדימה. הרעמים והסופות שבחוץ כבר יסחטו מכם את כל האינטימיות, הרומנטיקה והרגש שקיימים בכם עמוק בפנים.


מצאו צימר עם בריכה מחוממת פרטית


חוויה נחוצה לכל זוג

 

בשורה התחתונה, הזוגיות שלכם זקוקה לשילוב שבין פרטיות ויציאה מהבית. מקומות רבים ונחשקים יוכלו להבטיח לכם מתחמי פאר מהשורה הראשונה עם בריכות אישיות מחוממות ומקורות, ארוחות טובות ועיצוב מושלם. אתם מוזמנים לבחור את המקום שיעשה הכי טוב לזוגיות שלכם ולהתפנק בו כבר עכשיו, כשעדיין קר בחוץ אבל הלב נמס מבפנים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים