צימר למשפחות אבל כמו שצריך: המושבים המשפחתיים הטובים ביותר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ22-01-2017
צימר למשפחות אבל כמו שצריך: המושבים המשפחתיים הטובים ביותר

הצפון מורכב ברובו הגדול ממושבים כפריים בלב מרחבי הטבע והנופים המתחלפים. בין בקתה כפרית להר מלא בפרחים אפשר למצוא גם אטרקציות משפחתיות מעולות והמון אקשן, טיולים וכיף. זה יישמע מעט מפתיע, אך לא כל צימר למשפחות באמת נמצא במיקום נוח לטיולים בסביבה וחלק מהמקומות הרחוקים ביותר מקשים על הנופשים לצאת מהצימר ולתור את הסביבה בשל זמני נסיעה ארוכים ממקום למקום (דבר שהופך למסורבל ככל שהילדים קטנים יותר) ומעט מידי אפשרויות הנמצאות בהישג יד.


צימר למשפחות באזורי הגליל – מהם המושבים המומלצים ביותר?


נתחיל בפרישה קצרה של המושבים המפורסמים בצפון: בגליל המערבי שנחשב אולי למוקד הבילוי המשפחתי הנפוץ והרחב ביותר בסביבה, יש חלוקה ברורה בין הערים המרכזיות – עכו, נהריה וחיפה-קריות השוכנות על החוף לבין המושבים ההרריים יותר שצופים לים ולנוף הכי גבוה שאפשר. כאן החכמה היא למצוא צימר למשפחותשממוקם בול באמצע – במרחק סביר ונוח מהמקומות המרכזיים המציעים מתחמי בילוי, פאבים ושופינג, גני שעשועים ואתרים מרכזיים לפעילויות משפחתיות ובמרחק זהה מאתרי אטרקציות השטח, מסלולי הטיול ואתרי התיירות המפורסמים (ראש הנקרה, מבצר יחיעם, אגם מונפורט וכו'). לכן הבחירה הטובה ביותר של צימרים בגליל מערבי תהיה המושבים גורן, עין יעקב והמרכזי ביותר – בן עמי הצמוד לנהריה. מכאן זמני הנסיעה הם עד 20 דקות נסיעה לכל כיוון ולכל היותר ואפשר להרוויח בהם את כל הפעילויות המשפחתיות ומכל העולמות. מרבית המתחמים במושבים אלו מיועדים מלכתחילה למשפחות. כך לדוגמא בקתת גאיה ממושב בן עמי, מספקת לאורחיה חוויית לינה בצימר מפואר ואלגנטי עם קומת גלריה מיוחדת לילדים ובריכת שחייה פרטית למשפחה אחת בלבד.

במושבי הגליל העליון תוכלו למצוא את מושב דלתון, כרם בן זמרה וספסופה (כפר חושן) כאטרקטיביים ביותר לבילוי. כאן בסביבה אין למעשה ערים קרובות והחוויה כולה מתבססת על נפלאות הטבע, אטרקציות השטח המהנות, הנחלים והאתרים המעניינים כמו אגמון החולה, מצפה טל, ראש פינה, צפת ועוד. שלושת המושבים הללו נמצאים לא רק בתחומי הנוף המרהיבים ביותר, אלא גם הכי קרוב שאפשר למגוון נחלים, יערות מצוינים לפיקניק ותצפיות משגעות וזה עוד לפני שתיארנו את הקרבה (עד חצי שעה נסיעה לכל היותר) מהאתרים המפורסמים שהזכרנו קודם לכן ועוד רבים וטובים לא פחות.


צימר למשפחות בצפון

על רמת הגולן והכנרת המרהיבות


באזור רמת הגולן בטח תעדיפו להתמקם באחד משניים: בקרבה לאתר החרמון המושלג בחורף, או מעל הכנרת ובקרבה לאתר חמת גדר בחלקה הדרומי של הרמה. כאן אין דרך למצוא את "נקודת האמצע" בין השניים ועל כן מומלץ לחפש צימר למשפחות באחד הקצוות. מומלצים בקצה הצפוני בסמוך לחרמון המושבים שעל, אורטל ומרום גולן. כאן חוויית האירוח היא צנועה יותר ולא בכל מקום יובטחו לכם במלאי צימרים למשפחות עם בריכה. בקצה הדרומי האפשרויות המומלצות ביותר הן מושב רמות או מעלה גמלא מהם נשקף הנוף היפה ביותר לכנרת וכן מגוון האטרקציות כמעט אינסופי – אוצר של ממש עבור כל משפחה מטיילת!

ואיך אפשר מבלי לקנח עם אזור הכנרת היפהפה, עתיר חוויות המים, הנופים והפשטות הכפרית-חלוצית המסמלת אותו. כאן האיכותי והטוב ביותר מכולם עבור מחפשי צימר למשפחות הוא המושבה כנרת שבמרחק 5 דקות ממנה תוכלו למצוא אינספור פעילויות מקוריות כמו שייט בסירות קאנו, פינות חי לקטנטנים, מתחם צמח המפורסם, סיורים במשק החקלאי ואיך לא, הכנרת המדהימה ששובה את ליבה של כל משפחה ללא יוצא מן הכלל.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים