מחפשים המלצות לחופשה הבאה? צימרים טובים בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-12-2016
מחפשים המלצות לחופשה הבאה? צימרים טובים בצפון

דווקא בחורף, צימרים טובים בצפון – טובים באמת, צצים ועולים אל מעל לפני השטח. דווקא בעונה שנחשבת ירודה מבחינה תיירותית, אפשר להבין מי באמת מוכן להשקיע באורחים שלו מבלי להתפשר ומי מעדיף להעניק פחות, כי מי כבר יצפה ליותר מידי אחרי משב רוח אחד וכמה טיפות של גשם. ואם היו לכם ספקות בנוגע לאמינות הצימר או המארחים, או שחלילה נתקלתם באירוח לא מוצלח במיוחד, הכתבה הבאה נועדה לתת לכם את כל המידע הדרוש להבדלים בין המתחמים בעלי הגישה השירותית והנעימה יותר לבין אלו שפחות.


מצאו צימרים טובים בצפון


אירוח בלתי מתפשר, אבל בגובה העיניים


צימרים הוא עולם שמתבסס על הפאן האנושי - מאנשים לאנשים. אין כאן בעולם הכפרי והאותנטי יותר, מנכ"לים גדולים ורשתות נופש ענקיות אלא בני אדם שהחליטו להפוך את תרבות האירוח למקצוע של ממש. על כן, נחשבים צימרים לפיסה קטנה בתוך עולם התיירות הענק, שהיא עממית יותר ובגובה העיניים. כתוצאה מכך, תרבות המיקוח הישראלית והרצון שלנו לזכות באירוח גרנדיוזי למרות מחירים זעומים ששולמו, הופכים את הצימרים למעין עולם קטנטן שבו כמעט ואין חוקים והכל מסתכם ונסמך על המילה הנאמרת. מערב פרוע אמיתי בתוך חבלי הצפון.

מי ששם מעצור בולט לשיטת ה"קח ותן" האגרסיבית, היו מי שמכונים צימרים מומלצים. כאלו שכבר צברו לעצמכם נקודות זכות ושם איכותי בקרב הנופשים שהיו כאן ומוזכרים על ידם בפני אחרים המעוניינים גם הם למצוא מקום טוב להתארח בו בצפון. צימרים טובים בצפון, אלו המומלצים, מגישים לאורחיהם בראש ובראשונה שירות, כמו ששירות אמור להיראות ובלי משחקים מיותרים. כאן התכולה היא אותה התכולה עבור כל האורחים, הפינוקים הנלווים כמו יינות ומתוקים הם באופן שווה לכל צימר וסוויטה במתחם והמחיר? אחיד כמובן. לכל עונה מחיר משלה, תוספת הילדים קבועה וכך גם ארוחת הבוקר, השימוש בבריכה ובמתחם הגן. כך לא תקבלו מחירים שונים ממה שיקבלו הבאים אחריכם בתור אך כן ניתן ליהנות ממבצעים והנחות מיוחדות אם בוחרים בעלי הצימרים להעניק אותם בהזדמנויות מסוימות.

 

צימרים טובים בצפון – האזור המומלץ ביותר למחפשי האיכות

 

צימרים טובים בצפון אמנם יכולים להימצא בכל אזור ומושב, אך המיקומים הוותיקים יותר בשוק יודעים להציע תנאים ושירות מעולים יותר, על בסיס הניסיון הרב שצברו. אם אתם חושקים בשהות במקום איכותי שבו הריהוט אינו פגום, העיצוב יפה וכך גם החצר, מומלץ שתפנו אל מושבי רמת הגולן בעיקר. צימרים בחד נסלמשל, השוכנת בסמוך לחלקה הצפוני של הכנרת, נחשבת למפוארת יותר ומעמידה לרשות האורחים מתחמי קונספט מעוצבים ובאווירה פסטורלית מול הנוף הכפרי והכנרת, בריכה מחוממת ומקורה והמון מרחב למשפחה אחת גדולה או קבוצה המבקשת להתארח יחד ובפרטיות מוחלטת. צימרים בגולן בחבל הצפוני יותר יכולים להבטיח מחירים נמוכים מאשר אלו שקרובים לכנרת וכך בחורף ניתן גם ליהנות מהשלג באזור שהופך לאטרקציה המרכזית. כאמור, המחיר שתשלמו הוא בתעריף שאינו זול ברמה היסטרית, אך גם לא ממש חייב להיות יקר מאוד. זה בעיקר תלוי בציפיות שלכם ובדברים שאתם מעדיפים לקבל ממקום האירוח. זכרו שמתחמי צימרים טובים בצפון הם כאלו שלא יתפשרו בשום פנים ואופן על הרמה והנוחות שלכם – אל תתפשרו גם אתם על כל האמצעים הראויים שאתם יכולים וחייבים לקבל. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים