גם לכם מגיע צימרים משפחתיים עם בריכה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-06-2017
גם לכם מגיע צימרים משפחתיים עם בריכה

אם אי פעם ביקשתם לצאת לנופש שכולל צימרים משפחתיים עם בריכה, אתם בוודאי יודעים שמספיק רק קליק אחד ואתם כבר מגלים עולם שלם שכולו צימרים ובריכות, שממנו רק צריך לבחור את הנופש שלכם. אך בעוד שמגוון הצימרים הקיים הולך ומתרחב ואת מקומן של בקתות העץ המסורתיות תופסים בהדרגה מתחמי צימר בצפון בגרסתם המפוארת והמפנקת במיוחד, אפשר להמשיך ולבצע מחשבה נוספת גם על האזור בו אתם שוהים.

לאזור הנופש יש השפעה מכרעת על מהלך החופשה, תוך כדי שהוא כולל (או לא) נופים מיוחדים שתורמים לרוגע ולאווירת הנופש, אטרקציות מיוחדות שאפשר לשלב תוך כדי הביקור ובכך להעשיר ולגוון את חופשתכם וכן פיתוח מקומי מסויים בנוגע לתיירות – דבר שנוגע למושבים רבים בצפון, כאשר חלקם נחשבים למובילים בחוויית האירוח של צימרים משפחתיים עם בריכה, הרבה יותר מאחרים.


צימרים משפחתיים עם בריכה


צימרים משפחתיים עם בריכה – סקירת המקומות


אז היכן בכל זאת הכי כדאי להזמין מתחם צימרים למשפחות? לפני שנכתיר את המנצח, נזכיר שהנחת האצבע על בחירת המקום יכולה להיות גם שונה בעוד מספר חודשים או שנים. לעולם התיירות קצב אישי ושינויים משלו, כך שייתכן וההמלצה שלנו תהיה טובה לעונת 2017 ופחות לשנת 2018. ככה זה כשאתה חי בעולם מתפתח ודינמי וחוץ מזה, אתם ממש לא חייבים ללכת עם ההמלצה האישית שלנו. היא פשוט מה שהיא – המלצה טובה.

האזור שעבור מטיילים רבים הוא הפופולרי ביותר בהזמנת צימרים משפחתיים עם בריכההוא, איך לא – הכנרת. החופים היפים לצד המים והמושבים – קיבוצים מסביב מספקים נוף ואווירה של בילוי לאורך כל ימות השנה. כאן מסביב תוכלו למצוא מגוון די גדול של מתחמי נופש רחבים ומפנקים, אם כי מעט מיושנים. החידושים המודרניים לא מאפיינים כאן את כולם. זה מצד אחד טוב כי זה משמר גם נוסטלגיה טובה ואיכותית אך מצד שני, ברור לכם שהייתם מעדיפים מקום עדכני שהוא ברמה טיפה יותר גבוהה.

אם יש לכם חיבה אל מקומות רחוקים כחלק מההוויה הנפשית של החופשה, בוודאי אתם מעדיפים את הגליל. כאן כל מתחם צימרים למשפחות הוא גדול ומפנק דיו, לכל סיבת הגעה שתהיה לכם. כאן הפיתוח וההשקעה בחוויית האירוח נחלקים לשני סוגים ברורים: או שיוצע לכם צימר בצפון במיקום מבודד בלב היער שיתרום רבות לפרטיותכם, או שיוצע לכם מתחם נופש ענק ומסוגנן עם בריכה גדולה ומיקום סמוך לאטרקציות רבות.

האופציה הבאה שלנו היא רמת הגולן, עתירת הנופים והאטרקציות, שנחשבת פעמים רבות ליקירת המערכת בכל הנוגע לרמת האירוח המשובחת, מתחמי הפאר הנוצצים וכן ההתאמה של האזור כולו לכלל סוגי האוכלוסייה. היות ורמת הגולן יודעת מה היא שווה, התעריפים בה משולמים בהתאם ואם יש לכם את האפשרות, תזכו לבילוי חלומי של צימרים משפחתיים עם בריכהבמקום מושלם.


האזור המצטיין הוא...


אבל יודעים מה? יש עוד חבל ארץ פופולרי הרבה פחות, אבל עומד בהצלחה במשימות הנוף, הפרטיות, האטרקציות והחדשנות בתוך מתחם הנופש – צימרים בגליל התחתון. כאן לא רבים עדיין זכו לבקר אך מי שכן, זוכה למחירים זולים משמעותית, למתחמי נופש גדולים ביותר הודות לשטחים נרחבים ומרוחקים זה מזה וכן לבילוי שקט, בלתי צפוף, אצל מארחים בעלי מוטיבציה ויכולות רבים. הטבע שמסביב מספק מגוון נרחב של טיולים ואטרקציות, כמו גם קרבה נפלאה לכל מי שחיפש קודם לכן את הכנרת, הטבע הגלילי וכמובן איכות חסרת פשרות.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים