צימרים עם מתחם משותף למשפחות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ05-06-2019
צימרים עם מתחם משותף למשפחות

משפחות זקוקות למקום מתאים שבו אפשר לכנס את כולם יחדיו ולחגוג, להתגבש ולצבור חוויות שכולם שותפים להן. אז מה צריך לדעת לגבי הבחירה במתחם צימרים שיש לו מתחם משותף? איך מתאימים את הצימר לצורכי כל המשפחה כולל הילדים? ומהם הטיפים לחלוקה נכונה של כולם לחדרים?


למידע על צימרים למשפחות בצפון >>



מגוון רחב של אפשרויות לכל המשפחה

צימרים למשפחות הם עולם מורכב ומגוון. מתחם הנופש מורכב בדרך כלל ממספר מסוים של יחידות (בקתות עץ או מבנים פזורים בשטח), כאשר בחצר נמצאים הבריכה, מתחם המנגל ובמקומות איכותיים יותר גם ג'קוזי ספא ומתקנים נוספים. החצר פתוחה לשימוש של כל אורחי המתחם ולהבדיל מסוויטות עם בריכה פרטית שמגבילות את הכניסה לחצר אך ורק לאורחי אותו צימר, במתחם משותף למשפחות כולם יוכלו ליהנות מאותם המתקנים ומאותה החצר, ללא הפרדה. משפחות שמעוניינות להתארח במקום שכזה יכולות לבחור להזמין אחד משניים:

·        צימר משפחתי שבו יש מספר חדרי שינה עם גישה לכל מתקני החוץ והחצר

·        מתחם צימריםשלם שאפשר לסגור רק לטובת המשפחה עצמה ולאכלס את כולה בכל היחידות




מה בודקים לפני שמזמינים?

הדבר הכי חשוב שאתם צריכים לספוג מהמקום עוד לפני שתחליטו אם להזמין אותו הוא האווירה. האם אתם מקבלים דרך התמונות את התחושה שמדובר במקום נקי ומסודר? האם המקום נראה מזמין וכולל מגוון אפשרויות רחב? האם יש מתחמי ישיבה גדולים למנוחה ואכילה?

בשלב השני, מומלץ לחשוב על הפרקטיות של המקום. אם אתם משפחה גדולה שמחפשת לסגור מתחם שלם, האם הבריכה של הצימר גדולה מספיק כדי להכיל את כולכם בצורה נעימה? האם קיימים די פתרונות ישיבה סביבה? האם ישנו לובי מקורה או לפחות פרגולה מרווחת שמתאימים למפגש משפחתי גדול? האם נראה שמבחינה בטיחותית האבזור תקין? האם קיימת גדר שתגביל את גישת הילדים לבריכה או את היציאה החוצה מהמתחם?


למידע על צימרים יוקרתיים למשפחות >>



טיפים טובים לחלוקה לחדרים

אם שני השלבים הראשונים עברו בהצלחה, זה הזמן לשקול את הלינה הפנימית. לא מחייב שכל משפחה גרעינית תישן ביחידה משלה. בני הדודים למשל יוכלו לקבל מקום פרטי משלהם במידה ומדובר בילדים בוגרים ואחראים, כלה וגיסה חברות יוכלו לחלוק יחידה משותפת עם בני הזוג, המבוגרים שלרוב נשארים ערים עד שעה מאוחרת יזכו למקום נוח משלהם ועוד ועוד אפשרויות. המארחים ובעלי הצימר אינם מגבילים אתכם לגבי החלוקה הפנימית ליחידות, אך כדי למנוע מכם להסתבך כדאי לתכנן את הנושא הזה מראש. כך כולם ידעו בדיוק עם מי הם ישנים ויוכלו לתכנן את זמני השהות הפנימית יחד – מה שיוסיף עוד לאווירה הטובה והגיבוש. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים