מלוכלך כאן: מה עושים כשהצימר לא נקי?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ03-12-2018
מלוכלך כאן: מה עושים כשהצימר לא נקי?

ניקיון הוא הדבר שעליו תקום ותיפול החופשה. גם אם הבריכה קטנה יותר במציאות, האוכל לא להיט והמיקום לא היסטרי – הניקיון עלול להביא את האורחים לקצה, להעיר על כך ולדרוש ניקוי מיידי במקרה הטוב, או לגרום להם לעזוב בסערה את המקום במקרה הרע. כך או כך – אף אחד לא היה רוצה את החופשה שלו מלוכלכת ובלתי נעימה. אז מה עושים אם נתקלים בתופעה?

מארח אכפתי ורמה גבוהה: הדברים שאסור להתפשר עליהם

כבר שמענו לא פעם ולא פעמיים על צימרים בצפון שהיוו דוגמה אישית למקרים של לכלוך וזוהמה. מקרים כאלה, גם אם הם קורים אפילו פעם אחת עלולים לגרום לאורחים לא להיות שבעי רצון ובטח שלא להמליץ על המקום לאחרים. ניקיון להבדיל מפרמטרים אחרים לא יכול להיות "יחסי". אין אפשרות שצימר אחד יהיה נקי וצימר אחר יהיה נקי "יחסית". ועל כן צריכים כל המארחים באשר הם לשמור על סטנדרט גבוה מאוד בעניין הניקיון ומי שמפשל – סופו לאבד המון קהל ובצדק.

זו הסיבה שבגללה מקומות חדשניים ששמים דגש על הרמה הגבוהה מבטיחים אפס תקריות ניקיון. מארח טוב שואל את עצמו למה הוא היה מצפה מהחופשה האישית שלו ושואף ליישם בדיוק את אותו הדבר גם אצלו. מארחים אלה שומרים על פתיחות גבוהה מאוד בנוגע לבעיות ניקיון ותחזוקה ולכן מספיק שתתלוננו אפילו על פרט קטן מאוד כדי שהמארחים יתקנו זאת מיד.

למגוון צימרים יוקרתיים >>

מעבר לחשיבות הבריאותית והמודעות להיגיינה, הניקיון מביא איתו גם סדר וארגון, רוגע ושקט פנימי – אלמנטים כל כך חשובים בעולם האירוח. צימר שרוצה לשדר לכם שהוא מקום נוח להירגע בו, יעשה הכל כדי לקרצף את המקום וכבר פגשנו כאלו שרוחצים אפילו את פחי הזבל ושוטפים את הרעפים. כדי למצוא את המקומות המושלמים ביותר מבחינת רמת הניקיון, תצטרכו לעלות רמה כלומר לפנות למקומות האירוח האיכותיים יותר שמספקים אירוח ברמה כללית גבוהה. אם הרצון שלכם הוא להסתפק רק במקום להניח בו את הראש בלילה, כדאי שתכינו את עצמכם לתקציבי ניקיון נמוכים בהרבה שגורעים מהניקיון המופתי של המתחם.

תעירו. אבל אל תפגעו.

אם מצאתם ג'קוזי לא נקי, טביעות אצבעות על החלון או פסולת בחצר, בהחלט רצוי שתעירו. המארחים מצידם חייבים לפתור את הבעיה מיד. יחד עם זאת, אל תשכחו שמאחורי המקום עומדות פנים אנושיות וחישבו היטב לפני שאתם מאשימים בצורה פומבית. גם אם "נפלתם" על מקום לא נקי שדרוש לו מקצה שיפורים, תסיקו מכך על יתר הצימרים ונסו לבחור את החופשה הבאה שלכם במקום איכותי, שקיבל המון המלצות טובות על רמת התחזוקה והניקיון במקום.

%@%@%p-4704x



לקריאה נוספת:


מחפשים משהו שונה? צימרים מיוחדים בצפון שיפנקו אתכם, אבל באמת




צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים