מחפשים משהו שונה? צימרים מיוחדים בצפון שיפנקו אתכם, אבל באמת.

מאת: צוות התוכן של צימרטופ16-11-2016
מחפשים משהו שונה? צימרים מיוחדים בצפון שיפנקו אתכם, אבל באמת.

מי לא חולם להתעורר מול נוף מרהיב, ללגום את האספרסו שלו מתוך בריכה או ג'קוזי ספא פרטיים ולהמשיך את היום עם ארוחת בוקר ובילוי בסביבה, סתם כי כך מתחשק? צימרים מיוחדים בצפון הם אותם המקומות השווים, שלרוב גם יוקרתיים במיוחד. הם כוללים בעיקר את כל האפשרויות תחת אותה קורת גג וחצר פרטית צמודה, יש בהם אירוח משובח ואמירה רומנטית יוצאת דופן. אז אם גם אתם מעוניינים לקחת חלק בנופש תענוגות ייחודי ובלתי נשכח, זאת בדיוק הכתבה שחיכיתם לה.


אל תחפשו המלצה טובה – חפשו את ה"וואו!"


אז מה בעצם כל כך מיוחד בצימרים הללו? ראשית, המיקום. נוף פתוח, סביבה שקטה ונייטרלית, רחוקה מכל מה שאתם מכירים, המון (המון!) פינוקים שבאים לידי ביטוי במוצרי החשמל שבצימר – החל מטאבלטים אישיים על יד המיטה וכלה בבריכות ענק בנויות ואיכותיות שמחכות רק לכם, בפרטיות מלאה. אין ספק שמרבית הזוגות יעדיפו לבלות את הלילה שלהם ממש כאן, במקום שכזה. צימרים מומלצים לזוגות אמנם נמצאים ברחבי הצפון, אך המלצות כמובן, הן עניין יחסי בלבד. כל זוג יכול למצוא את הנופש המושלם בשבילו בקלות, שכן סביר להניח שכל זוג כבר יודע מה הוא מחפש. אך צימרים מיוחדים בצפון – מיוחדים באמת, הם אלו שמקפידים לשדרג את החוויה הזוגית שלכם מ"מומלץ" ל"מדהים". וזה למעשה בדיוק אותו הפרט הקטן הנוסף שמבדיל אותם מאחרים.


צימרים מיוחדים בצפון לכל מטרה


צימרים מיוחדים בצפון – רחוק ממה שחשבתם.


אם חשבתם שצימרים לזוגות מסתכמים בבקתת עץ קטנה ופסטורלית בחיק הטבע – כדאי שתחשבו שוב. מדובר בשדרוג הכפר לטובת מכלול שלם של תענוגות החיים הטובים, שבולט בעיקר בקונספט אחיד ומקורי ומבליט את הצימר המיוחד משאר הצימרים הקיימים. כך למשל, צימרים בצפון עם בריכה פרטית הופכים את סביבתם למפוארת הרבה יותר מהרגיל, תוך שהם מוסיפים עבור האורחים המתפנקים גם סלוני חוץ יוקרתיים, מסכי צפייה ענקיים ואולי גם מתחם ספא פרטי וזוג אופניים, כדי שחלילה לא תעזו להשתעמם. עוד דבר שיכולים להציע צימרים מיוחדים בצפון הוא ארוחות מפוארות בהרבה מכל מקום אחר: ארוחות שף-גורמה שיגישו לכם על שולחן אבירים מסוגנן מבחר מנות לפי טעמכם האישי, שהזמנתם קודם לכן בשיחה עם המארחים. לחגיגת הטעמים סביר להניח שיצטרפו גם משקאות אלכוהוליים חופשיים, קינוחי קונדיטור אישיים ובמקומות היוקרתיים ביותר גם סיגרים משובחים. הריהוט כמובן חייב להתבלט וללכוד את עיניכם בזמן ההצצה בתמונות. אחד הצימרים שאולי יודע לעשות זאת הכי טוב הוא אחוזת זאבי, השוכן במושבה כנרת מול נוף פתוח וכולל לא פחות משמונה סוויטות יוקרה מיוחדות ומרשימות – לכל אחת בריכה פרטית וג'קוזי ספא מול הכנרת, ריהוט ורמת גימור חסרות פשרות ומתחם סנייק בר פתוח לאורחים, המגיש מבחר ארוחות, גלידות, פופקורן ועוד מגוון נרחב של תפריטים. צימרים מיוחדים בצפון הם אמנם צימרים מומלצים לזוגות, אך ניתן גם לקיים בהם אירועים מיוחדים ולהשתמש בהם כמקומות טובים להפתעה רומנטית מדהימה.


השירות במקומות המיוחדים שמציע הצפון חייב להיות מעל ומעבר לציפיותיכם. לכן אם חשתם שלא קיבלתם תשובות מלאות לשאלותיכם, או שקיבלתם את הרושם שהבטחות בעלי המקום הן לא יותר ממסך עשן – כנראה שמדובר במתחם השואף להיות מיוחד, אבל הוא עדיין לא כזה באמת. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים