שולחן השף - אירוח שף לזוגות בלבד

מאת: צוות התוכן של צימרטופ07-12-2017
שולחן השף - אירוח שף לזוגות בלבד

אם אתם מחפשים חוויה קולינרית שתשאיר אתכם ללא מילים ועם טעם של עוד- זהו בדיוק המקום אליו אתם צריכים להגיע!

שולחן השף טומן בחובו שלל טעמים ייחודים שיוציאו אתכם למסע קולינרי משגע, יחד עם סיפורים, חוויות, הומור ואיך אפשר בלי קצת אלכוהול משובח.     


אז מה הסיפור של שולחן השף?

הכל התחיל משני שפים בעלי ניסיון עתיר שנים, ידע מקצועי נרחב, תודעת שירות גבוהה וכימיה מעולה, שאגב, הם גם בני זוג במציאות, שזה אולי יכול להסביר את האווירה החצי רומנטית-חצי תוססת ששוררת במקום.

שני השפים, גילי ותמר, מזמינים אתכם לתוך ביתם הפרטי שביישוב גילון, הנמצא מערבית לכרמיאל, לארוחת גורמה מפנקת ומשובחת, שם תצאו למסע קולינרי מרתק ויוצא דופן הנמשך בערך 3 שעות, הכולל מגוון רחב של ארוחות המגיעות לשולחן בקצב מתואם, מנה אחר מנה על מנת שתתנו את הדגש לכל מנה באשר היא.

גם מבחינת ימי הפעילות של המקום תגלו שזה לא מה שאתם מכירים בתחום המסעדנות... שולחן השף פועל בימי שלישי וחמישי בשעות הערב בלבד ומומלץ ואף רצוי מאוד להזמין מקום מראש! המקום מכיל עד 8 זוגות וזאת על מנת לשמור על האווירה המיוחדת שדאגו הבעלים לייצר במקום.

בנוסף, שם המקום "שולחן השף" קצת מסגיר את סידור הישיבה במקום... זוהי לא עוד מסעדה רנדומלית וטיפוסית שם לכל זוג יש את השולחן הפרטי שלו, כאן תיהנו משולחן אבירים גדול במיוחד היוצר מעין מעגל חברתי מיוחד ומושיב אתכם זוג ליד זוג לחוות את חווית הטעמים הייחודית בגילון. האורחים מתיישבים בשלושת הצלעות של השולחן ובצלע הרביעית נמצאים גילי ותמר אשר מבשלים עבורכם את המנות היוקרתיות לנגד עיניכם תוך העברת סיפור האוכל, מינגלינג (mingling) בין אנשים וחלוקת צ'ייסרים להרמת המצב הרוח מעת לעת.


קולינריה, קולינריה, קולינריה- אין מילה אחרת!

המקום מציע חוויה קולינרית מרתקת... יותר נכון לומר שגילי ותמר מוציאים אתכם למסע קולינרי חד פעמי! שם תפגשו מנות שף מעוצבות וטעימות להפליא, תוכלו להתענג על אלכוהול משובח כגון וויסקי, יינות, טקילה וצ'ייסרים, מעת לעת תתרעננו בהפסקה קצרה שמטרתה לפנות מקום לשאר המנות שיגיעו אל השולחן ותזכו להכיר אנשים חדשים, לחוות חוויה שונה ולא עוד ארוחה קלאסית במסעדה משעממת.


שולחן השף מזמין אתכם לצאת מהקיבעון שאתם נמצאים בו, לפתוח את הראש ולהכיר טעמים, ריחות, סיפורים, הומור ואנשים שלא פגשתם מעולם.

הזמינו מקום מראש ותצאו לחוויה קולינרית חד פעמית, מרגשת, טעימה ומיוחדת!


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים