לא מתכננים להישאר כל היום בצימר? חפשו צימרים זולים בגליל המערבי

מאת: צוות התוכן של צימרטופ20-11-2016
לא מתכננים להישאר כל היום בצימר? חפשו צימרים זולים בגליל המערבי

כל כך הרבה צימרים קיימים בצפון, אך לא כולם נחשבים לזולים במיוחד. למה? ניתן להסתכל על כל צימר כעסק נפרד המחליט באופן עצמאי מהם הדברים אותם הוא מספק לקהל הנופשים ומהו התמחור הראוי עבור השירות שאותו הוא מספק. בקטגוריית צימרים זולים בגליל המערבי, אפשר למצוא בעיקר מתחמי נופש המקפידים על מעיין שילוב מעניין של השניים: שירות איכותי ונעים לצד מחיר הוגן ואטרקטיבי. החופשה בגליל המערבי מתאימה מאוד לאלו המעדיפים לטייל בסביבה ולהשאיר את הצימר כאופציית לינה שקטה ונעימה שאפשר להעביר בה ערב רומנטי.


צימרים זולים בגליל המערבי ומה שמחכה סביבם למטיילים


אם כבר החלטתם לנפוש במתחם צימרים זולים בגליל המערבי, כדאי שתתרשמו מהיצע הפעילויות העומד לרשותכם: ראשית מחכים כאן אתרי התיירות המפורסמים ראש הנקרה, אגם מונפורט, מבצר יחיעם, פארק גורן ומערת קשת. סביבם ניתן למצוא אינספור אטרקציות כגון פעילויות ספורט ימי, טיולי סוסים, ג'יפים וטרקטורונים. לאלו מכם המחפשים אחר דברים מאתגרים יותר, נשמח להציע בין היתר מצנחי רחיפה, צניחה חופשית ומסלולי אופניים במבחר דרכים אפשריות. אפשר ליהנות מרצועת חוף גדולה ומוסדרת, מבחר מסעדות וכן מתחמי הבילוי והקניות הגדולים ביותר בצפון.


כאשר תשובו מהטיול, תוכלו להתפנק בבקתת עץ חמימה ונוחה או בבריכת השחייה החיצונית שלה, להשתמש במתקני המקום כמו הג'קוזי, המטבחון והסלון ולהתיישב על קפה באחת מפינות הגן. למעשה מה שהופך צימרים זולים בגליל המערבי לזולים, הוא שהם מכילים אך ורק את הדברים המקובלים, ללא תוספות מיוחדות ושלל פינוקי אקסטרה, שיעלו לכם מן הסתם הרבה יותר.


צימרים זולים בגליל המערבי



אז מהו בעצם "זול"? לשם ההשוואה - הנה 3 מקומות יוקרתיים בגליל המערבי.


לאלו מכם השואלים מה באמת ההבדל העיקרי בין צימר זול לזה היוקרתי בגליל המערבי, קבלו שלושה צימרים יוקרתיים שונים, שיגרמו לכם להבין מהם ההבדלים העיקריים, או שפשוט ישכנעו אתכם לזנוח את אפשרויות הלינה הזולות ולהגיע להנאה המושלמת:


השמש הקסומה – סוויטה גדולה ומהפנטת המשלבת בין עיצוב גלילי כפרי לבין מיטב הפסיליטיז שמאכלסים מתחמי הנופש בגזרת הוי איי פי. הסוויטה הינה פרטית לזוג אחד בלבד ומציעה בריכת שחייה מחוממת ומקורה בחורף וג'קוזי ספא ענק המונחים בשורה הראשונה לנגד נוף פנורמי מטריף.


דורנס – סוויטה אקסקלוסיבית ברמת חמישה כוכבים, המפנקת את אורחיה בראש ובראשונה בעיצוב מרשים במיוחד, כזה שלא מאפיין אף צימר אחר. המיטה הענקית היא החלק המרהיב ביותר בחלקה הפנימי של דורנס, כאשר מעליה מונחת תמונת שמיים, שלרגעים נראית בדיוק כמו הדבר האמיתי. בחוץ מחכה בריכה פרטית עצומה עם במת שיזוף פנימית בתוך המים והמון פרדסים מסביב.


צימר אחוזת טרה קוטה – מתחם מרשים במיוחד, שהתפרסם בזכות קונספט יוצא דופן. האחוזה כולה נבנתה כבית אצולה מקסיקני עם חוות סוסים צמודה ומאבני טרה קוטה מקוריות. גן המתחם עצום מימדים, כולל בריכה חצי אולימפית, לובי ענק לאירועים פרטיים ומתחם ספא סגור הכולל ג'קוזי ספא ענק, סאונה וחדרי טיפולים.

ההבדלים בין צימרים אלו לבין צימרים זולים בגליל המערבי ניכרים בעיצוב, בגודל המתקנים וביכולת לספק לכם שירות באופן פרטי לחלוטין. אלו מכם המעדיפים לוותר על כל אלו, יזכו לשהות נוחה ונעימה, אולי לא הכי מפוארת אבל בהחלט כזו שמצדיקה בילוי נעים ומחיר אטרקטיבי.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים