צימרים ברמת הגולן למשפחות עם ילדים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ26-11-2016
צימרים ברמת הגולן למשפחות עם ילדים

ילדים זה ברכה, אך אין ספק שמלאכת הגידול איננה פשוטה כלל וכלל. רק המחשבה על השגת רכב משפחתי שמתאים ליותר ממשפחה מחומשת כדי לנייד את כולם ממקום למקום היא כמעט בלתי אפשרית, שלא לדבר על יציאה לחופשה משותפת ביחד. משפחות רבות הבוחרות נופש של צימרים בצפון, מתלבטות האם בכל זאת כדאי כלכלית ולוגיסטית לקיים את החופשה, כיוון שהיא כוללת אינספור התארגנויות ושיקולים.


עיקר הבעיה של המשפחות הגדולות מרובות הילדים, היא היכולת לצאת לנופש מבלי לקרוע את הכיס. בעולם התיירות העולמי וגם אצלנו בארץ, מקובל שהתעריף הנקוב על מקום החופשה הינו לזוג בלבד ולפיכך כל ילד חייב בתוספת תשלום מסוימת, התלויה בהרכב הלינה וכמות החדרים הדרושה, מספר הארוחות שיוזמנו וכמובן אמצעים נוספים כמו אטרקציות ופעילויות ואף דרכי גישה מתאימות. אחת מצורות הנופש הפופולאריות ביותר בקרב המשפחות מרובות הילדים, היא צימרים זולים ברמת הגולן. ומדוע? מפני שכאן ניתן להרוויח שלווה כנה ואותנטית, בהשוואה למקומות נוספים ובכך ליהנות יחד בפרטיות וללא הפרעה ובנוסף, עלויות השהייה בה בהחלט נחשבות לזולות יותר באופן ממוצע, מאשר אזורים אחרים ברחבי הצפון.

אם כל ילד חייב בתוספת תשלום, הרי שעל ההורים לאתר מלכתחילה צימרים ברמת הגולן למשפחות, שהם זולים יחסית. בשלב זה כדאי לדעת, שרמת הגולן נחשבת לוותיקה ומקצועית מאוד בתחום האירוח, כך שניתן לזכות ליחס אישי ואיכותי בכל המתחמים. הבעייתיות עצמה נגזרת בעיקר מהתוספות שמגיעות עם כל צימר: האם קיימת בריכה? האם יחידת הנופש מתאימה ללינה של כל כך הרבה אנשים? האם קיימים התקני בטיחות כאשר מגיעה הנה משפחה עם ילדים קטנים? ומה בכלל אפשרי לעשות בסביבה הקרובה מבלי לנסוע למרחקים?


צימרים זולים ברמת הגולן


צימרים זולים ברמת הגולן – שיטות החיפוש היעילות ביותר


על מנת שתוכלו להרוויח מהחופשה שלכם מכל הבחינות, עליכם לחפש בראש ובראשונה צימרים ברמת הגולן למשפחות שהם זולים ומרווחים מספיק על מנת לשכן בתוכם את כל המשפחה. אם המתחם שאתם בוחרים מכיל צימר קטן מידי, תיאלצו ללון בצפיפות רבה שבהחלט תגרע מאיכות החופשה שלכם. יתרה מכך, ישנם בעלי צימרים המגבילים את מספר האנשים הלנים בכל אחד מהצימרים – דבר המאלץ אתכם להשכיר יחידה נוספת במתחם שבה ילונו חלק מהילדים הבוגרים יותר. באשר לגודל החדרים, מומלץ לאתר את אלו הכוללים שני חדרי שינה לפחות או חדר שינה וסלון מרווח בו ניתן להניח מזרונים או להשתמש בספה הנפתחת, שקיימת ברוב הצימרים. קיימים צימרים זולים ברמת הגולן בהם תפגשו בקומת גלרייה במקום חדר ילדים המכילה מרחב גדול יותר ומספקת פיתרון נפלא לילדים ותחושת פרטיות נעימה גם עבורם.


>> כדאי גם לבדוק צימרים לדתיים בצפון


אמרו לא לחופשה בחגים ובסופי השבוע


לאחר שמצאתם את הצימר בעל המרחב המושלם, זה הזמן לשוחח טלפונית עם המארחים. שאלו אותם בנוגע לגודל הבריכה ורמת הבטיחות שבה ועל הפעילויות שבסביבה. על מנת להוזיל את החופשה מומלץ להיצמד לתאריכים פחות מבוקשים כמו חופשות וחגים, יותר בחורף ופחות בקיץ. כך תוכלו בחלק מהמקרים גם למצוא דילים הנוגעים לארוחות או ללינת הילדים. להבדיל ממתחמי צימרים לזוגות הנחשבים לסולידיים יותר, צימרים ברמת הגולן למשפחות שהם זולים נחשבים לאלו הממוקמים בקרבת שכנים. אל תהססו לברר מול בעלי הצימר האם ניתן להרעיש וכן לוודא שלא יימצאו במתחם או בקרבתו אנשים נוספים, פרט לאורחים אחרים אם יש. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים