צימרים זולים למשפחות: כך תצליחו ליהנות ולחסוך בו זמנית

מאת: צוות התוכן של צימרטופ22-01-2017
צימרים זולים למשפחות: כך תצליחו ליהנות ולחסוך בו זמנית

אין כמו נופש משפחתי מגבש ומהנה בצפון. כאן הנופים החלומיים, האוויר הבריא ומבחר הפעילויות יכולים להתאים לכל גיל של כל בן משפחה, לאירוע מיוחד ולהעדפות אישיות של כל בני הבית. מרבית מחפשי הצימרים כך מסתבר, מחפשים אחר צימרים זולים למשפחות שגם יחסכו מעט בהוצאה הכבדה וגם יתאימו בדיוק לשגרה המשפחתית אבל ינפצו אותה בו זמנית. בצימר הזה תוספת התשלום עבור הילדים היא גדולה מידי ובצימר ההוא הבריכה נראית פחות תקינה ובטיחותית. וגם אם סוף סוף מצאתם את האחד שלכם – זה הזמן לוודא שהוא גם פנוי בתאריכים שחיפשתם ובמחיר שלא עולה על התקציב שהגדרתם מראש.


מצאו צימרים זולים למשפחות


מוצאים צימרים זולים למשפחות בכמה דקות בלבד


לפני שנרוץ ונחפש דילים לצימרים, עלינו לעצור לרגע ולשאול את עצמנו מספר שאלות חשובות: כמה אנשים אנחנו? כמה מבוגרים וכמה ילדים? האם אנו מעוניינים בחדר שינה נפרד לילדים מההורים או שגם סלון אחד גדול ומרווח עם מזרונים יעשה את העבודה? ככל שתציירו לעצמכם את החופשה באופן מוחשי יותר, כך תוכלו לדעת בדיוק מה אתם מחפשים ומה מתאים לכם באמת. לפי עיקרון זה – לא כל צימר בהנחה בהכרח יתאים למה שאתם מחפשים. נסו "לעלות שלב" ולהמשיך לסנן את החופשה על ידי חיפוש צימרים למשפחות לפי האזור שבו מתקיימת החופשה: האם ליד הכנרת? האם סמוך לאתר תיירותי בגליל? האם מול הנוף? בדרך זו תוכלו לנפות יותר ממחצית ממתחמי הנופש ותתחילו להתקרב אל הדבר שאותו אתם מחפשים באמת.

לאחר שהגדרתם לעצמכם את אופי הלינה, המיקום והפרטים החשובים, אפשר לפנות למלאכת מציאת הדיל. צימרים זולים למשפחות יכללו לרוב הנחה כללית על תעריף הלינה ובמקרים מסויימים גם מבצעים והנחות על לינת הילדים עצמם (למשל לינת ילד אחד ללא תוספת תשלום). דילים לצימרים תמצאו בעיקר מחוץ לימי הביקוש- באמצע השבוע, בימי חול וכמובן בחורף. מכאן נשאר לכם רק "לשלוף" את המקום המתאים מתוך רשימת המבצעים.

 

דעו מה חשוב לכם לקבל וחדדו את המסר מול המארחים


אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בנושא צימרים זולים למשפחות הוא האפשרויות המוצעות לילדים וההתאמה אליהם. מה שאתם למעשה מחפשים הוא מתחם גן מרווח, איכותי ונקי שבו הילדים יכולים להתרוצץ, לנוח במקום מוצל לאחר מכן ולהיות בטוחים בסביבתם ברחבת הבריכה ובערב בזכות התאורה שאמורה להיות טובה ותקינה. כאשר מחפשים צימרים בצפון עם ילדים ופונים אל הדילים השונים, עלולים לפעמים להסתכן במציאת מקומות שאינם באמת איכותיים ומותאמים לילדים. לכן, שקפו לבעלי הצימר את הציפיות שלכם מהנופש, ספרו על מה שחשוב לכם ותנו לבעל הצימר לדאוג לכל הפרטים עבורכם. היות ומדובר בעסק פרטי לחלוטין, יכול בעל הצימר (אם מדובר מחוץ לטווח הביקוש) גם לבצע הנחה אישית באופן עצמאי, אך זכרו שהוא בהחלט איננו חייב להסכים לכך. בסופו של דבר אין לנו ספק שתצליחו למצוא לעצמכם חופשה מדהימה וטובה מבין מבחר צימרים זולים למשפחות שיעניקו לכם הנאה מושלמת והמון, המון נחת.  

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים