צימרים יפים באזורי הצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-05-2017
צימרים יפים באזורי הצפון

מה עושים עם המשפחה בחג? לאן ניסע הפעם עם בני הזוג? כל יציאה לחופשה תלויה בעיקר במוזה שלנו ובחשק אישי לצורת בילוי מסוימת. לכן, גם אם אתם קוראים שורות אלה ולא בטוחים שנופש צימרים יפים הוא בדיוק מה שאתם מחפשים, שימו את הראש על דיונה ותנו לנו להרעיד לכם את המוזות:


אזור הצפון נחשב לחבל הארץ הידידותי ביותר לתיירים וטיילנים מכל סוג ובכל גיל. המים הרבים שזורמים בו תורמים למראה הירוק המושלם למשך כל השנה וכך גם לנופים המדהימים, בעלי החיים, המסלולים הרבים ואטרקציות השטח. לצד הטבע עצמו ניתן למצוא גם פיתוח חקלאי ותיירותי נרחב, מרכזי מבקרים רבים, אתרי שימור ומורשת, מבנים היסטוריים ומקומות אטרקטיביים כמו החרמון, הכנרת, אגמון החולה, הבניאס ועוד.


צימרים יפים לפי אזורי הצפון


באזורי הכנרת ורמת הגולן למשל, לא קשה במיוחד לאתר צימרים יפים לכל הרכב נופשים אפשרי. כאן קיים ריכוז גבוה של מתחמי איכות ברמת 5 כוכבים, שמציבים רף גבוה מאוד לחוויית האירוח הצפונית והישראלית בכלל. האפשרויות נעות בין מתחם משפחתי הכולל 4-5 יחידות נופש ומעוצב כבתי עץ כפריים עם בריכה משותפת או מתחם מפואר ברמה גבוהה הכולל בין יחידה אחת לשתיים ומתהדר בפרטיות מוחלטת ועיצובים מרהיבים בכל אחד מהצימרים. אם תעדיפו לחפש צימרים בגליל מערבי, אין ספק שתמצאו מגוון נרחב יותר של הנאות. כאן לא רק בריכת השחייה מדברת אלא גם הג'קוזי ספא, הסאונה, מתחמי העיסוי וחוות הסוסים הרבות שמאיישות את האזור. לא יהיה קשה במיוחד למצוא מתחם צימרים יפים באזורי הגליל המערבי לצד הנופים החלומיים מערבה אל הים או אל עומק היערות המיוחדים. אך אם אתם חושקים בחופשת צימרים עם נוף ששם את כל שאר המראות הטבעיים "בכיס הקטן" – פנו לחיפוש צימרים באמירים. כן, כן, זהו לא אזור עצמאי חדש בגזרת הצפון אלא מושב מדהים וציורי המשקיף מגובה רב מעל פני הים אל כל הכנרת, העמקים ורסי ההרים שמסביב ומתחמי הנופש בו מאופיינים לרוב באווירה גלילית אותנטית והמון שקט ושלווה.


צימרים יפים


המדריך לתכנון החופשה המושלמת


על מנת להרוויח חופשה ראויה במתחם צימרים יפים כפי שמתאים אישית לכם, תצטרכו בראש ובראשונה להיות מודעים לטווח המחירים ומכאן לגזור את התקציב המתאים לכם. צימר זול יחסית יכול לעלות בין 350-550 ₪ ללילה בסופ"ש, כאשר היוקרתיים ביותר יכולים לעמוד על מחיר של כ-1,500 ₪ בממוצע ללילה. ההבדל הוא ברמת הפרטיות, בתכולת הצימר, באבזור ובאופציות התיירות והטיולים הטמונות סביבו. כל מארח ידע לספק לכם פרטים בצורה המיטבית בנוגע למושב בו ממוקם הצימר ולגבי האזור כולו, מה שיכול להעניק לכם גם הערכה גסה של תקציב בזבוזים במסגרת החופשה. מארחי צימרים בגליל מערבי בדרך כלל עובדים בשיתוף פעולה עם אתרי האטרקציות באזור או שהם הבעלים של אותה האטרקציה במקביל. כך ניתן לייצר עסקת חבילה שלמעשה מורכבת ממחיר משוכלל של לינה פלוס אטרקציה מתאימה ובמחירים נוחים. אנו ממליצים לבחור את אזור הנופש על פי היתרונות שלו על פני אזורי הצפון האחרים, להגדיר מראש את התקציב האישי ולהשתדל לדבוק בו וכן לתאם מראש את הביקור שלכם באטרקציות השונות או לדעת מראש היכן תטיילו ותאכלו. הגדרה של כל הפרטים מראש תבטיח לכם חופשה מדהימה בראש שקט, מול נוף יפהפה ועם בריכה גדולה, אנשים אהובים שמקיפים אתכם ובעיקר המון הנאות. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים