צימרים מדהימים בצפון – לא בהכרח עניין של תקציב

מאת: צוות התוכן של צימרטופ17-11-2016
צימרים מדהימים בצפון – לא בהכרח עניין של תקציב

פעמים רבות אנו מקבלים פניות ממחפשי צימרים, המבקשים שנאתר עבורם צימרים מדהימים בצפוןבמחיר אטרקטיבי. ההיצע כמובן גדול ואף מתרחב משנה לשנה כאשר צימרים חדשים מצטרפים לאלו הוותיקים ופותחים עוד אפשרויות לינה בטווח מחירים רחב במיוחד, אך הקהל היה ונותר סקפטי למדי באשר להוגנותם ומהימנותם של הצימרים בעלי המחיר הנמוך יותר. לאותם האנשים נפתח ונאמר – ששהות באותם צימרים מדהימים בצפון היא לאו דווקא האופציה היוקרתית יותר אלא פעמים רבות דווקא להיפך. הרבה מהתחושה האישית של האורחים תלויה בחוויה שמעניק המקום, באווירה שהוא מספק והכי חשוב – ביכולת שלו להתאים לכם, הזוג, המשפחה או הקבוצה מחפשת הנופש.


צימרים מדהימים בצפון זה דבר יחסי


זוג אחד יעיד על בילוי נהדר בזכות הבריכה, בעוד שמשפחה אחרת תוקסם מהסביבה החיצונית של הצימר. לכן לפני שאתם בכלל מגיעים לחפש צימרים מדהימים בצפון, עליכם להגדיר את הדברים החשובים לכם או במילים אחרות – לחפש את המקומות שיעשו עבורכם את כל ההבדל. למעשה, את ההבדל הזה תוכלו לשלוף בקלות מבין עשרות צימרים פוטנציאליים לנופש ולסנן מבין כל אלו שמצאתם את זה שמצא חן בעיניכם ביותר. יחד עם זאת חשוב לזכור, שצימר הוא צורת נופש די אחידה, שאמורה להכיל מספר אלמנטים מקובלים כמעט בכל המקומות וכתוצאה מכך, טווח המחירים הופך לנוח ואטרקטיבי לכל כיס. אלו מכם המעוניינים לקבל יותר מהחופשה שלהם, ייאלצו כמובן להיפרד מתשלום גבוה יותר ולהרוויח בתמורה בריכת שחייה פרטית או ג'קוזי ספא מפואר. אלו המעדיפים את הפסטורליות והאווירה האותנטית, ישמחו לדעת שגם כאן מצפה בריכה לא פחות גדולה ובחלק מהמקרים אפילו עם אותו הג'קוזי ספא לידה. ההבדל הוא בעיקר בהגדרת הפרטיות, שיכולה להוזיל מאוד את החופשה שלכם אם תסכימו לחלוק אותה עם עוד מספר יחידות באותו המתחם. כך למשל - עדיף לחפש צימרים עם בריכה למשפחות ולקבל תוצאות של צימרים במחיר אטרקטיבי שיש בהם בריכה מרכזית, מאשר לנסות למצוא צימרים עם בריכה פרטית ולקוות שתמצאו את האחד הזול מביניהם שישאיר כמה גרושים בכיס. עוד פרמטר אפשרי שגורם להתרחבות בטווח המחירים הוא הקרבה למקומות מבוקשים כמו חופי הכנרת, נחלים פופולאריים ואתרים מושלגים. אם תרחיקו מהם כרבע שעה עד עשרים דקות נסיעה בלבד, תוכלו למצוא מקומות נהדרים לא פחות אך במחיר זול בהרבה.


צימרים מדהימים בצפון הארץ


חוסכים מעט כדי להשקיע בחופשה מלאה יותר.


צימרים מדהימים בצפון על שלל מחיריהם יכולים להימצא בכל מקום. את טווח המחירים הרחב ביותר תוכלו למצוא בעת חיפוש צימרים בגליל מערבי, שבו קיים הריכוז הרחב ביותר של מתחמי נופש ולפיכך גם אלו שמציעים חופשה במחיר הוגן. כל מתחמי הצימרים באזור כוללים בריכות שחייה, נוף מרהיב במרביתם ועיצוב מוקפד ואיכותי שיכול לשרת אתכם היטב. אלו מכם המעדיפים להתמקד במושבים מסוימים וליהנות מטווח מחירים רחב, בוודאי ישמחו לשמוע שחיפוש צימרים בגורן למשל – המושב הפסטורלי המפורסם ממרומי הגליל המערבי, מציע עשרות מתחמי נופש איכותיים ובעלי ביקורות טובות, לאו דווקא בעלויות מופקעות. זכרו שברוב המקומות תידרשו לשלם על תוספות כמו ארוחות בוקר, קישוטים ועיסוי זוגי, שאינם כלולים בדרך כלל בעלותו של הצימר. לכן מהלכי חיפוש נכונים של הנופש, יוכלו להוביל אתכם למקומות טובים ואיכותיים במחירים סבירים, שבהם תוכלו להרשות לעצמכם לשדרג את החוויה עם עוד כמה פינוקים אפשריים.     

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים