6 טיפים חשובים לבחירת צימרים עם בריכה למשפחות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-10-2016
6 טיפים חשובים לבחירת צימרים עם בריכה למשפחות

הטיפ הראשון – בחרו את הבריכה לפי מספר האנשים


אם אתם מבלים עם הילדים בחופשה אישית, אתם מוזמנים לדלג אל הטיפ הבא. אך אם החלטתם לבלות עם כל המשפחה המורחבת במתחם צימרים עם בריכה למשפחות, מומלץ שתתאימו את הבריכה לכמות האנשים שעתידים להשתמש בה. כן, תכללו גם את הדודה שבדרך כלל מעדיפה רק להשתזף. ככל שהבריכה גדולה יותר – כך גם הרחבה שסביבה ושטח המתחם כולו. חפשו את הבריכות בגדלים של 8 מטרים ומעלה למשפחות שמעל 15 נפשות ובדקו האם התמונות מציגות שטח גדול עם די פינות ישיבה ושטחי גן לכולכם.


הטיפ השני – צימרים עם בריכה למשפחות לפי תקציב


עולמם של צימרים למשפחות בצפון כולל מדרג מחירים שונה ומגוון, שיכול להתאים ממש לכולם. אך לפני שתתחילו לבדוק על המשתלמים ביותר, עליכם כמובן להסכים על המחיר. שוב, גם כאן נוצר הבדל בין חופשה פרטית למשפחה אחת לבין זו שתארח את כל השבט המורחב ובמקרה האחרון, אם כל משפחה אמורה לשלם על עצמה בנפרד, כדאי לוודא שכולם יכולים לעמוד בתשלום ובהוצאות הנלוות (דלק, אוכל וכד'). לאחר שבידכם סכום כולל, אתם מוזמנים לגשת למלאכה.


הטיפ השלישי – ילדים. ילדים. ילדים.


אז מצאתם צימרים עם בריכה למשפחות במחיר הוגן, עם מארחים חמודים ונוף מדליק. אבל... מה עוד יכולים לעשות כאן הקטנטנים? כדאי לוודא שלמתחם שלכם יש מספיק שטח למשחקים בחוץ נוסף על אלה שבתוך הבריכה, אולי גם כמה מתקני משחקים כמו טרמפולינה ומגלשות. אם אתם עתידים לצאת לטיולים, בדקו היטב את הסביבה ובררו אילו מסלולים או אטרקציות נמצאים בקרבתכם שיתאימו לכל הגילאים. אל תתעצלו והוסיפו גם כמה חוברות יצירה או משחקי קופסא מהבית, כדי שהילדים תמיד יוכלו להיות עסוקים ונלהבים.


צימרים עם בריכה למשפחות בצפון


הטיפ הרביעי – היו ספונטניים


חופשה שנוכחים בה מספר אנשים מחייבת גמישות. לכן גם אם סגרתם צימרים ברגע האחרון ורקע החופשה עדיין לא מספיק ברור, נסו לקבל החלטות שמתאימות לכם בשטח ולייעל את המצב לטובתכם. לא התארגנתם כמו שצריך על מזון מלבד לארוחת הבוקר? בדקו כבר בהגעה אילו מסעדות נמצאות בקרבתכם או תאמו דרך המארחים הזמנת קייטרינג. לא בטוחים שתהיו לבד במתחם? אל תחכו לרגע האחרון כדי לוודא והתקשרו מיד למארחים כדי להשלים את כל הפרטים שחסרים לכם.


הטיפ החמישי – אל תתפשרו על מה שעושה לכם טוב


רוצים לצאת לחופשת צימרים עם בריכה למשפחות בלי אף אחד אחר מסביב? לרשותכם האופציה לבחור צימרים עם בריכה פרטיתבה מובטחת לכם סוויטה אחת גדולה ויפה, עם גן חיצוני ובריכה רק לכם. כאן אין צורך להתאים את עצמכם לאורחים נוספים ואפשר ליהנות מהחופשה בדרך שלכם. אמנם צימרים עם בריכה פרטית הם יוקרתיים יותר ומחייבים אתכם מטבע הדברים בהוצאה יחסית גבוהה יותר, אך עד שיש לכם את ההזדמנות לחופש אישי מפנק ומגבש, אל תוותרו עליו בשום מקרה.

 

הטיפ השישי – כל מה שצריך לדעת אחראי הארגון המשפחתי


תמיד יהיה אחד כזה שתחתיו עוברת כל מלאכת הארגון. ואם במקרה זה אתם, אנו ממליצים לנהל 3 רשימות קודש: הראשונה – מפרט הלינה בכל צימר (מבוגרים, רק ילדים, גם וגם). השנייה – רשימת ציוד מלאה (פירוט המזון, השתייה, ערכת עזרה ראשונה וכו'). השלישית – כל הפרטים הטכניים (כמו טלפון המארחים, דרכי ההגעה והפעילויות שבסביבה). ארגון מראש יבטיח לכם לא רק חופשת צימרים עם בריכה למשפחות בראש שקט, אלא גם המון הנאה וזמן איכות משפחתי מרגש ומיוחד.

 

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים