להתפנק, להתחמם, לאהוב: צימר עם ספא זרמים ואתם מסודרים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ20-05-2017
להתפנק, להתחמם, לאהוב: צימר עם ספא זרמים ואתם מסודרים

קר. אתם חולמים על משהו חם מספיק כדי להפשיר ממזג האוויר הקפוא. כבר מלהסתכל על הג'קוזי ספא שלכם אתם מצליחים להתחמם, כשרעש הזרמים בפנים כבר מזמין אתכם להיכנס והאדים מסתלסלים מעל כמו בחמאם אותנטי לכל הדעות. אתם נכנסים פנימה וכבר משחררים אנחת רווחה במפגש הראשון עם הרגליים, מתרגלים לטמפרטורה, מתיישבים בזהירות וחושבים להתבצר כאן למשך שארית החורף.


צימר עם ספא

זה לא קורה לכם סתם. מתקן הג'קוזי ספא הנמצא במגוון צימרים שווים בצפוןוברמה גבוהה, נועד לרכך מראש ועד רגליים את כל הגוף תוך שהוא מעט מערסל אותו במים וגורם לנירוונה מוחלטת כבר מהרגע הראשון. הטמפרטורה הלוהטת (בדרך כלל 40 מעלות או יותר) מצליחה להתמקד בשרירים כואבים או תפוסים ולנטרל את הכאב כמעט באופן מוחלט בתוך המים – גם בשל החום וגם בשל ההתנגדות המתקבלת מעוצמת הזרמים. צימר עם ספא אם כך הוא הפיתרון המושלם לכל אורח ובשנתיים האחרונות אף הפך לתנאי הראשון וההכרחי להגעת זוגות ומשפחות למתחם. אלו שכבר התארחו במתחם צימר עם ספא, יודעים עד כמה החוויה הזו חיונית ולמען האמת, אין לה באמת תחליף.


מה עדיף: צימר עם ספא זרמים פרטי או משותף לכל אורחי המתחם?


כל צימר עם ספאמגיע בדרך כלל כשמתקן הג'קוזי ספא נמצא באזור המשותף לכל האורחים כמו למשל מתחם פינה בלב הראש פינאי. היופי שבג'קוזי ספא זאת יכולת ההתמזגות עם הסביבה החיצונית המטופחת של הצימר וכן האפשרות להתיישב במתחם הגן ולהתחמם גם כשהטמפרטורה בחוץ קרה מידי ולא מאפשרת זאת. בחורף יקפידו מתחמי הנופש על קירוי לג'קוזי ספא ואלו המעוניינים להשקיע בחוויית הרגיעה והפינוק שלכם אפילו יותר, ידאגו למתקנים משלימים בסמוך לספא כמו סאונה יבשה וחדרי טיפולים מרגיעים. האפשרות הנוספת בה אתם יכולים לבחור היא מקום הכולל ג'קוזי ספא פרטי לסוויטה אחת בלבד. אמנם מקומות כאלה נחשבים ליוקרתיים במיוחד והנושא הרבה פחות נפוץ, אבל באופן זה אפשר להשתמש באופן אישי במתקן, מבלי לחלוק סביבה אינטימית ומרפאה כל כך עם אנשים שאינכם מכירים. תגידו לנו אתם מה עדיף: מתחם צימרים ענק עם ג'קוזי ספא ענק שכולם נמצאים בו באותה השעה, או אולי מתחם צימרים על חוף הים שבו לכל אחד יש נוף פתוח ויפהפה ומתקן ג'קוזי ספא זרמים אישי משלו בדיוק מול התפאורה?


סוג הצימרים שמספק חוויית ג'קוזי ספא זרמים


חופשה של צימר עם ספא נחשבת בדרך כלל לחופשה שעלותה לא מושפעת כלל מעלות השימוש והתפעול של הספא זרמים. זאת טעות נפוצה שמקורה במתקני הג'קוזי הסטנדרטיים הנמצאים בתוך הצימר עצמו. אולם למתקן הספא זרמים יכולות אחרות ועלותו גבוהה בהרבה. על כן תמצאו אותו אך ורק במקומות המפנקים באמת, צימרים שווים בצפון אם תרצו לקרוא לזה כך. אנו ממליצים לבדוק מול המארחים את הטמפרטורה, המיקום של הספא בתוך המתחם ואת שעות פעילותו (האם אפשרי להעביר בו שעה בערב למשל) ובכך להחליט האם החוויה מספיק אפקטיבית עבורכם. כמובן שמתקן הספא לא משפיע באופן ישיר על ההנאה הכללית שלכם מהחופשה, אך הוא בהחלט יכול להוסיף לה הרבה יתרונות טובים והכרחיים, שלא תרצו לחזור מכאן הביתה בלעדיהם.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים