צימר בגליל המערבי לזוגות חברים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-03-2017
צימר בגליל המערבי לזוגות חברים

זה ממש לא אומר שהתחלתם לאהוב פחות, או חלילה להשתעמם ביחד. אבל חופשה לשני זוגות חברים היא פופולרית מספיק כדי להודות בקול רם: לפעמים כל מה שצריך הוא עניין נוסף וערך מוסף שזוג חברים טובים יכול להביא איתו. אפשר לאכול יחד, לשבת ולקשקש על שפת הבריכה, לצחוק בכיף, ליהנות מפעילות או אטרקציה ובטח שגם הנסיעה הלוך וחזור היא הרבה יותר נחמדה... לאחרונה צצים צימרים בגליל מערבי לזוגות שכבר זיהו את הטרנד הגובר בקרב זוגות ישראל וכעת הם מציעים אירוח לשני זוגות ובמחיר אטרקטיבי לסופ"ש או לאמצע השבוע.



הסטנדרטים החשובים בהם על כל צימר בגליל המערבי לזוגות לעמוד:


צימר בגליל המערבי לזוגות יכול להכיל מספר סוגים: ישנם מתחמי נופש המורכבים ממספר גדול של יחידות אירוח ומותאמים לזוגות ומשפחות כאחד כמו למשל אחוזת טרה קוטההמפורסמת ולעומתם קיימים צימרים רומנטיים המציעים סוויטה אחת בלבד ולכל היותר שתי יחידות נופש החולקות מתחם גן מטופח עם בריכה, ג'קוזי ספא ונוף מקסים. ובדיוק בסוג הזה הגענו להתמקד, בזה שיאפשר לכם לבלות בפרטיות בתוך הצימר, אך גם לפגוש את זוג החברים הכי טובים לדאבל דייט בחוץ.

מבחינה סטטיסטית כל צימר בגליל המערבי לזוגותהמכיל שתי סוויטות הוא איכותי יותר, מתוך הבנה כי המקום אמור לשדר פרטיות ואינטימיות אך גם לאפשר מפגש עם השכנים בתוך אווירה יפה ומעוצבת. מתחם הפנים יהיה בדרך כלל אלגנטי מאוד ואף יוקרתי, הכולל תפנוקים רבים כמו בקבוק יין, פירות ומתוקים. מתחם הגן של כל צימר בגליל המערבי לזוגות חייב להכיל בריכת שחייה ברמת גימור גבוהה ולרוב גם ג'קוזי ספא לארבעה נופשים. חשוב לבדוק גם את הפיצ'רים הנוספים של מתחם הגן כמו פינת ישיבה גדולה ונוחה לארבעתכם, עמדת ברביקיו ומתחם אכילה.


צימר בגליל המערבי לזוגות


רשימת הפעילויות המלאה לזוגות חברים


צימרים בגליל מערבי נחשבים לרומנטיים וזוגיים במיוחד, כשבאזורם ניתן למצוא מלאי עצום של פעילויות מכל סוג. אז למה שתישארו בתוך הצימר? אפשר לטייל באחד ממסלולי הנחלים כזיב או געתון, לראות את האתרים המרהיבים ראש הנקרה, מבצר יחיעם, עכו העתיקה, גני הבהאיים, ליהנות מחופי הים ולקפוץ אל מתחמי השופינג בירכא. האטרקציות המובילות בסביבה הן אטרקציות השטח הפופולאריות שכוללות בין היתר טיולי סוסים, טיולי ג'יפים, מסלולי טרקטורונים ורייזרים ופעילויות ספורט ימי בחופי אכזיב. למעוניינים באתגר שונה נציע את פארק האקסטרים בעכו הכולל קיר טיפוס ענק ואת מערת קשת בה אפשר לעשות סנפלינג מדהים. אנחנו באופן אישי מחכים ליום שבו יגיעו הנה גם חברות הסגוויי... כל הפעילויות הללו מתאימות מאוד לזוגות חברים והן נמצאות בקרבתו של כל צימר בגליל המערבי לזוגות.אפשרות נוספת לקינוח הבילוי היא כמובן מסעדה טובה וחזרה למתחם למנוחה ונמנום צהריים, כל זוג בצימרו הוא.

אם אתם מתכננים חופשת חבר'ה שכזו, הקפידו להציע אותה לזוג הכי מתאים לצורת הבילוי: זה צריך להיות צמד שיכול "לזרום" על אופן החופשה ולהיות תואם לכם מחשבתית מבחינת הפעילויות. אבל הכי חשוב - כזה שבסופו של דבר יש הכי הרבה על מה לדבר איתו. תצלמו, תצחקו ותאהבו! אין לנו ספק שחופשה זוגית מרובעת שכזו היא לפעמים המוצלחת והמעניינת ביותר. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים